Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Så skal du vist til at læse hele indlæg i stedet for blot at pille ud. Det er sgu for dumt :)CRSeven skrev: Hold nu kæft Asensio! Hvem var det der påstod at Enzo var bedre?
Brylle skrev:
Det har jo intet med valg af spillere at gøre... Nacho bør være god nok til Sevilla, Asensio bør være god nok til Sevilla, Lucas bør være god nok til Sevilla og Morata bør være god nok til Sevilla. Mariano er fortsat et ubeskrevet blad, men en enkelt angriber gør ikke forskellen.asp3200 skrev: Utroligt Zidane tør stille op sådan mod sevillas stærkeste.
Allerede bagud. Bliver en lang aften. Forstår ikke hvorfor han sparer så mange.
For mig er det tydeligt, at man har sat spillerne op på en måde, som gør, at man hele tiden er i undertal på midten og derudover mangler et led mellem kæderne. Angriberne bliver isoleret og kantspillerne har ingen at kombinere med fordi Casemiro og Kroos er så låste. To tunge spillere alene på en midtbane er håbløst.
Så det er ikke fordi der bliver sparet et par spillere. Det synes jeg er noget vås.
Og så gælder det vel bare om at give Danilo til nogle, der er dumme nok.
Så har træneren også fejlet taktisk. Slut prut.
Alene morata og diaz sammen og så smide en lucas på også som lige er kommet tilbage. Det er sku tyndt. 4-4-2 holder, ikke 4-3-3 mod sevilla.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Så fortsætter rekorden :D
Dejlig underholdende kamp.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Brylle
- Gæst
-
Men ikke ved at spare spillere, som var din pointe. Slut prut :)asp3200 skrev:
Brylle skrev:
Det har jo intet med valg af spillere at gøre... Nacho bør være god nok til Sevilla, Asensio bør være god nok til Sevilla, Lucas bør være god nok til Sevilla og Morata bør være god nok til Sevilla. Mariano er fortsat et ubeskrevet blad, men en enkelt angriber gør ikke forskellen.asp3200 skrev: Utroligt Zidane tør stille op sådan mod sevillas stærkeste.
For mig er det tydeligt, at man har sat spillerne op på en måde, som gør, at man hele tiden er i undertal på midten og derudover mangler et led mellem kæderne. Angriberne bliver isoleret og kantspillerne har ingen at kombinere med fordi Casemiro og Kroos er så låste. To tunge spillere alene på en midtbane er håbløst.
Så det er ikke fordi der bliver sparet et par spillere. Det synes jeg er noget vås.
Alene morata og diaz sammen og så smide en lucas på også som lige er kommet tilbage. Det er sku tyndt. 4-4-2 holder, ikke 4-3-3 mod sevilla.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Jeg er lidt ærgerlig over den defensive og lettere passive tilgang i 2. halvleg... Vi havde ved 2-1 umuligt ved at kunne sætte det over styr, men så bliver Kova og Carvajal sat ind, vi spiller pludselig 5-4-1... Alligevel bliver der lukket mål ind... Det er ikke godt nok. Man savner nogle gange Ronaldos ærgerrighed uanset kampen.
Nå, det er jo et herligt resultat. Verdensklasse af Benz til sidst! :D Hold nu op, der er mange strenge at spille på med den her trup. Igen, fantastisk, hvad Zidane har gjort ved holdet.
Casilla er bedste RM-spiller. Hold nu op en kamp!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Håbet dog der er mere styr på det hele i næste kamp.
Brylle skrev:
Men ikke ved at spare spillere, som var din pointe. Slut prut :)asp3200 skrev:
Brylle skrev:
Min pointe var at spare 3, max 4 spillere. Zidane tager så 6...
Kunne nemt være gået galt.. men gik okay.
Nuvel, du skriver:Brylle skrev:
Så skal du vist til at læse hele indlæg i stedet for blot at pille ud. Det er sgu for dumt :)CRSeven skrev: Hold nu kæft Asensio! Hvem var det der påstod at Enzo var bedre?
Brylle skrev: Men hvem vil du stille med på midten, hvis Kovacic og Enzo ikke skal spille? Asensio? Personligt er jeg skeptisk, for defensivt har han ikke set stærk ud, og jeg føler virkelig ikke, at han har vist et slutprodukt udover den kanon han smed i krydset tilbage i sæsonens første kamp. Jeg tror ikke nødvendigvis at Asensio er et langt bedre valg end Enzo på midten.
Jeg forstår bare ikke din forudsætning for at vælge Enzo, som vel dybest set er baseret på 30 min imod et hold fra 3. Division, hvorimod Asensio har spillet flere kampe af den kaliber her.