Optakt: Man tager en heksekedel ...
Vil langt hellere se arbejdshestene Mariano og Morata på banen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lidt kedelig kamp, men tempoet og stilen behager mig faktisk, da jeg ikke er så nervøs, som jeg ville have været i torsdags, hvis det ikke var en mindre ligegyldig cup kamp.
I det kedelige hjørne, så er det godt nok synd og se Ronaldo's udvikling. Det er sgu ikke meget individualist over ham længere. Det er ikke mange af hans offensive dueller han vinder, og slet ikke løbeduellerne. 32 er selvfølgelig også en alder, men det kan desværre også ses på banen.
Og forhelvede da, hvor jeg håber Ramos scorer det afgørende vinder-mål langt inde i overtiden, så han lukker røven på de beskidte fans!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Jovetic har sgu allerede betalt tilbage.
asp3200 skrev: Zidane var gal....
Det er på ingen måder taktikken der fejler i dag. Stik nu piben ind, asp
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Nej, hvor er det lorte dumt at smide det væk... For h****** da også... Der er intet, der dur offensivt... Det er så tyndt, mand. Årh, en dårlig søndag. Jeg kan ikke klare, hvis der skal begynde at være spænding om mesterskabet. Nå, det bliver umådelig spændende at se, hvordan holdet reagere nu efter et nederlag.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Men hvad helvede er det man laver efterfølgende. Flere elendige igangsætninger af Navas i de døende minuttter der ligger pres på de forskellige spillere. Et håbløst indkast ind i banen til en presset Benzema, og Casemiro med en helt håbløs tæmning nede i eget felt. Alt alt for nonchalant tilgang til tingene efter udligningen. Det ender så også med at koste et point der også havde været godkendt men stadig træls med måden de fik udligningen på i de døende minutter. Det ender så i stedet med et nederlag, og dermed en helt åben mesterskabskamp igen. Men vi fik vel bare lidt af samme skuffe som vi har kunnet glæde sig over flere gange i denne sæson, og det er nu Zidane og holdet for alvor skal vise hvad de består af når man for engangsskyld ikke har alle marginalerne med sig, og for første gang i flere måneder skal prøve at rejse sig efter et nederlag.
Hvorfor skifter du ikke ud Zidane?
Nogen grund til at beholde både ronaldo og benzema på banen, når vi godt kunne bruge noget fart til slut.
Siempre fiel skrev: Super, endeligt ka vi stoppe snakken om den ligegyldige stime. Fortjent nederlag efter en elendig kamp med et udueligt angreb og en bovlam keeper. Men super tidspunkt at afprøve ny opstilling af ellers
Man synes det er godt at Real Madrid taber fordi man er træt af at de ubesejrede? Og så kalder man sig Altid loyal.