Optakt: Man tager en heksekedel ...
De der Copa Del Rey kampe er ret belastende. Allerede en kamp mod Celta om tre dage.
Lad os dog håbe at det bliver et sundt wake-up-call.
Edit: Dejligt at den stime nu er overstået, så der kan fokuseret på fodbold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Selvfølgelig er dette her ikke Zidane's skyld. Vi havde utrolig gode muligheder for at vinde kampen, men desværre var Benzema og specielt Ronaldo ikke skarpe nok idag.
Navas ser rigtig skidt ud på Jovetic' mål, men det er bare godt sparket ind.
Ligepludselig bliver CdR mere vigtig end nogensinde. En skidt præstation på onsdag, så kan det se rigtig grimt ud.
Lorte følelse man sidder med lige nu :(
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Flere spørgsmål presser sig på...
- Er Ronaldo virkelig så elendig? Det er jo sindsygt, at han absolut ingenting kan i offensiven. Den kontra i slutningen af kampen er bare så symptomatisk for den type spiller Ronaldo er blevet. Han skal serveres, og så kan han også - nogle gange - sparke den ind. Det er bare ikke nok på det her hold.
- Hvorfor skal Marcelo slagte Mariano og give Sevilla sådan et farligt frispark? Helt unødvendigt.
- Navas. Jeg er decideret målløs. Hvordan han - fordi vi taber bolden tæt på midten - kan fejlplacere sig i sådan en grad. Det er uacceptabelt og et tegn på, at han aldrig bliver en verdensklasse målmand. Jovetic' skud kunne jo helt ærligt være blevet grebet af Navas, hvis han havde stået midt i målet - dvs. som han skal.
Daniel skrev:
asp3200 skrev: Zidane var gal....
Det er på ingen måder taktikken der fejler i dag. Stik nu piben ind, asp
Han fejler da big time. Vi kommer foran og så vælger han sin første og eneste udskitning i 75 minut!!.. det er satme udueligt. To friske mænd kunne have gjort forskellen på en meget dristig opstilling som spillerne ikke har spillet før.
Det er bare ikke godt nok.
Dios skrev: Navas ser rigtig skidt ud på Jovetic' mål, men det er bare godt sparket ind.
:(
Er du seriøs? Nu har jeg kun set den i slow et par gange, men for mig ligner det et helt harmløst og faktisk dårligt spark. En hård inderside MEGET LIDT til venstre i målet.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Øv hvor er det ærgerligt.
Selvfølgelig er dette her ikke Zidane's skyld. Vi havde utrolig gode muligheder for at vinde kampen, men desværre var Benzema og specielt Ronaldo ikke skarpe nok idag.
Navas ser rigtig skidt ud på Jovetic' mål, men det er bare godt sparket ind.
Ligepludselig bliver CdR mere vigtig end nogensinde. En skidt præstation på onsdag, så kan det se rigtig grimt ud.
Lorte følelse man sidder med lige nu :(
Jeg giver personligt en fløjtende fis omkring CdR... Ej, det passer ikke helt, men jeg ville hellere have tabt 17-0 samlet i vores to kampe mod Sevilla i cuppen end at tabe denne. Nej, hvor vil jeg gerne vinde den liga.
Vi kan sagtens vinde over Valencia, så det er formentlig (7-9-13) 4 point ned til Sevilla, 5 til Barca. Så længe vi kan overleve et tab, så tror jeg ikke, at vi kommer til at spille med gummiben.
Nå, det er til gengæld godt for ligaen, at Sevilla viser sig som decideret tophold, nu hvor Atletico sjusker.
Vi er simpelthen nødt til at spille med en midtbanespiller, der står længere fremme end the likes of Kroos, Modric, Kova, Case, og hvad de ellers hedder. Jeg sagde det før kampen, og jeg må sgu sige det igen. En spiller som Ronaldo og Benzema kan ikke binde offensiven sammen alene.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
ChrillRM14 skrev: Jeg kan ikke klare, hvis der skal begynde at være spænding om mesterskabet
Nu følger jeg ik debatten på forummet så tæt, men seriøst, er det sådan at folk nærmest har taget mesterskabet for givet blot fordi vi har fået en fornuftig start og er kommet lidt point foran? Altså vi er kun lige halvvejs i ligaen - vi har et væld af svære kampe tilbage og vi har haft en bunke held med point vundet i overtiden - uden disse point ku det hurtigt ha set anderledes ud - det er marginaler der har gjort at vi har fået nogle points afstand, ligesom det self er marginaler der gør at vi taber idag. Men altså vi har jo intet offensivt idag - og jeg er altså en anelse nervøs ift de næste par år hvis Cristiano og Benzema stadig ska være urørlige for mage til saltstøtter ska man lede længe efter. Nå men hybris sku jo ramme som Thors hammer når nu at kommentatorerne allerede med 17-18 minutter igen begyndte at konkludere på "Real Madrids 1-0-sejr" - ja goddaw du. Og så er det lidt sørgeligt man har en keeper der er så ringe til at komme ud i feltet på dødbolde.
Og så er det lidt sjovt at man har et system man kender ind og ud og har forhindret nederlag de sidste 40 kampe i streg - første gang man gør noget andet (og det var ved gud noget HELT andet), så falder hammeren. Men fortjent nederlag og fint nok at al den håbløse snak om "hvor ufattelig gode vi er" og "om Real Madrid overhovedet ka tabe" og om "klubben overhovedet kan undgå at vinde the Treble" - gud fri mig vel hvor sådan en stime fører vanvidssnak med sig - vi har jo altså kun glimtvis vist spil der ka måle sig med sådan sludder.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Matamoro skrev:
Siempre fiel skrev: Super, endeligt ka vi stoppe snakken om den ligegyldige stime. Fortjent nederlag efter en elendig kamp med et udueligt angreb og en bovlam keeper. Men super tidspunkt at afprøve ny opstilling af ellers
Man synes det er godt at Real Madrid taber fordi man er træt af at de ubesejrede? Og så kalder man sig Altid loyal.
Ja self synes jeg det er godt de tabte (eller noget). Nej, nu ska jeg forklare det så selv du ka forstå: Jeg er LYKKELIG for at jeg ka slippe for at høre på snak om den ligegyldige stime - men hvori du udleder at jeg er glad for at vi tabte må du diskutere med din psykolog
Sebberg skrev:
Dios skrev: Navas ser rigtig skidt ud på Jovetic' mål, men det er bare godt sparket ind.
:(
Er du seriøs? Nu har jeg kun set den i slow et par gange, men for mig ligner det et helt harmløst og faktisk dårligt spark. En hård inderside MEGET LIDT til venstre i målet.
Jeg må være enig med Sebberg her, skudet var ikke engagement tæt på at være helt yderligt, Navas står helt forkert i situationen, og det er altså bare ikke godt nok.
Taktikken var fin til at holde Sevilla i skak, men offensiven led under der, Benzema gjorde vitterlig ikke en ting korrekt, og gav endda bolden tåbelig væk i en situation var de loge har udlignet, sammen med Navas placering var det direkte årsag til målet, katastrofalt.
Ronaldo havde heller ikke hans bedste dag, var næsten lige så ringe som benzema.
Kroos og Modric var ikke helt tryg i denne nye opstilling, det synes jeg var tydeligt, de fejlede begge med mange ting, kroos havde vist kun 35/46 afleveringer, og det siger en del når man kender hans standard +95% pass accuracy.
Zidane's taktik fejlede ikke som helhed synes jeg, game planen holde ind tik det 88. Min. Og det var i den grad pludselige personlige fejl der skete.
DOG er jeg enig i at han burde havde skiftet mere ud, en frisk Lucas, Morata eller Mariano der havde lyst til at arbejde sten hårdt havde været godt de sidste 15-20 min.
Desuden synes jeg det er besynderligt med Kovacic, han er igen i dag usynlig i de små 25 min. Han får, men andre dage er han ustoppelig, hvordan kan han svinge så meget mellem bæst og usynlig ?
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev:
ChrillRM14 skrev: Jeg kan ikke klare, hvis der skal begynde at være spænding om mesterskabet
Nu følger jeg ik debatten på forummet så tæt, men seriøst, er det sådan at folk nærmest har taget mesterskabet for givet blot fordi vi har fået en fornuftig start og er kommet lidt point foran? Altså vi er kun lige halvvejs i ligaen - vi har et væld af svære kampe tilbage og vi har haft en bunke held med point vundet i overtiden - uden disse point ku det hurtigt ha set anderledes ud - det er marginaler der har gjort at vi har fået nogle points afstand, ligesom det self er marginaler der gør at vi taber idag. Men altså vi har jo intet offensivt idag - og jeg er altså en anelse nervøs ift de næste par år hvis Cristiano og Benzema stadig ska være urørlige for mage til saltstøtter ska man lede længe efter. Nå men hybris sku jo ramme som Thors hammer når nu at kommentatorerne allerede med 17-18 minutter igen begyndte at konkludere på "Real Madrids 1-0-sejr" - ja goddaw du. Og så er det lidt sørgeligt man har en keeper der er så ringe til at komme ud i feltet på dødbolde.
Og så er det lidt sjovt at man har et system man kender ind og ud og har forhindret nederlag de sidste 40 kampe i streg - første gang man gør noget andet (og det var ved gud noget HELT andet), så falder hammeren. Men fortjent nederlag og fint nok at al den håbløse snak om "hvor ufattelig gode vi er" og "om Real Madrid overhovedet ka tabe" og om "klubben overhovedet kan undgå at vinde the Treble" - gud fri mig vel hvor sådan en stime fører vanvidssnak med sig - vi har jo altså kun glimtvis vist spil der ka måle sig med sådan sludder.
Du misforstår mig.
Vi har spillet på Calderon, vi har spillet på Campen, Sevilla er den sidste af de tre absolut sværeste baner i ligaen. Det var en rigtig vigtig kamp i forhold til forspringet i ligaen. Jeg er godt klar over, at vi ikke engang har spillet halvdelen af kampene i sæsonen, men det var immervæk en vigtig kamp - også på den lange bane.
Var jeg en Barcafan på Barca.dk, så havde jeg skrevet, at hele holdet skulle sælges ;) jokes aside - Selvfølgelig ryger mesterskabet ikke nu, men Sevilla er ret beset vores førsteudfordrer i toppen pt, deraf min kommentar.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu