Optakt: Man tager en heksekedel ...
Jeg forstår ikke Zidanes manglende udskiftninger, ligesom ancelottis. Håber holdet har selvtillid nok og rejser sig.
De gea rygterne blusser nok op igen efter det navas drop;(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
ChrillRM14 skrev:
Siempre fiel skrev:
ChrillRM14 skrev: Jeg kan ikke klare, hvis der skal begynde at være spænding om mesterskabet
Nu følger jeg ik debatten på forummet så tæt, men seriøst, er det sådan at folk nærmest har taget mesterskabet for givet blot fordi vi har fået en fornuftig start og er kommet lidt point foran? Altså vi er kun lige halvvejs i ligaen - vi har et væld af svære kampe tilbage og vi har haft en bunke held med point vundet i overtiden - uden disse point ku det hurtigt ha set anderledes ud - det er marginaler der har gjort at vi har fået nogle points afstand, ligesom det self er marginaler der gør at vi taber idag. Men altså vi har jo intet offensivt idag - og jeg er altså en anelse nervøs ift de næste par år hvis Cristiano og Benzema stadig ska være urørlige for mage til saltstøtter ska man lede længe efter. Nå men hybris sku jo ramme som Thors hammer når nu at kommentatorerne allerede med 17-18 minutter igen begyndte at konkludere på "Real Madrids 1-0-sejr" - ja goddaw du. Og så er det lidt sørgeligt man har en keeper der er så ringe til at komme ud i feltet på dødbolde.
Og så er det lidt sjovt at man har et system man kender ind og ud og har forhindret nederlag de sidste 40 kampe i streg - første gang man gør noget andet (og det var ved gud noget HELT andet), så falder hammeren. Men fortjent nederlag og fint nok at al den håbløse snak om "hvor ufattelig gode vi er" og "om Real Madrid overhovedet ka tabe" og om "klubben overhovedet kan undgå at vinde the Treble" - gud fri mig vel hvor sådan en stime fører vanvidssnak med sig - vi har jo altså kun glimtvis vist spil der ka måle sig med sådan sludder.
Du misforstår mig.
Vi har spillet på Calderon, vi har spillet på Campen, Sevilla er den sidste af de tre absolut sværeste baner i ligaen. Det var en rigtig vigtig kamp i forhold til forspringet i ligaen. Jeg er godt klar over, at vi ikke engang har spillet halvdelen af kampene i sæsonen, men det var immervæk en vigtig kamp - også på den lange bane.
Var jeg en Barcafan på Barca.dk, så havde jeg skrevet, at hele holdet skulle sælges ;) jokes aside - Selvfølgelig ryger mesterskabet ikke nu, men Sevilla er ret beset vores førsteudfordrer i toppen pt.
Jo jo, enig i at det måske var den sværeste udekamp der resterede, MEN den er altså kun marginalt sværere end udekampe mod Athletic, Villarreal og Celta eksempelvis. Der er masser af liga tilbage og vi har jo bare ik set overbevisende ud. Forstå mig ret, jeg er bestemt tilfreds med hva jeg har set - uagtet at vi tabte her iaften - så synes jeg vi er på vej i den rigtige retning. Men vi er jo ikke på nogen måde overbevisende og holdet har bestemt mangler - men til gengæld fin bredde. Men du har ret i at det var en vigtig kamp ift forspringet i ligaen - dog er jeg overhovedet ik det mindste bekymret for Sevilla på den lange bane - de ender mindst 10 point efter både os og Barca - men det er klart at den her januar ka blive uhyggelig for os hvis ik vi meget hurtigt kommer tilbage på hesten og at spillerne for alt i verden ik begynder at tro på den hype om at holdet næsten er ustoppeligt ift en Treble - for der er langt større risiko for 0 trofæer end alle 3 trofæer
Matamoro skrev: Vi har en fantastisk midtbane og forsvar. Men vores angreb er ikke verdensklasse. Det er kun Bale der er verdensklasse. Der skal købes en ny angriber og en ny målmand.
Helt klart en ny topmålmand i hvert fald.
- R.Carlos
- Gæst
-
I angrebet har vi kun fart med Bale men mangler en med skarpe driblinger, der kan sætte en mand. Der var ikke noget overraskende i går, hvilket gør det forholdsvist nemt at forsvare i mod.
Enig i at forsvar og midtbane er verdensklasse, og specielt lækkert at Varane og Nacho spiller godt (Ramos har altid været verdensklasse)
Sebberg skrev:
Dios skrev: Navas ser rigtig skidt ud på Jovetic' mål, men det er bare godt sparket ind.
:(
Er du seriøs? Nu har jeg kun set den i slow et par gange, men for mig ligner det et helt harmløst og faktisk dårligt spark. En hård inderside MEGET LIDT til venstre i målet.
Du har ret. Den sidder lige midt i målet, og det er helt igennem elendigt målmandsspil. Jeg slukkede alt, da jeg for første gang i utrolig langtid var skuffet som bare fanden. Jeg så kun målet en gang, men efter at have set det en gang til, så var det ihvertfald ikke første gang Navas ikke vidste hvor målet stod under kampen.
Det er simpelthen så ærgerligt, for vi havde den kamp under kontrol. Vi må videre, og det skal vi allerede fra på onsdag af, hvor vi bare ikke må få et dårligt resultat.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
ChrillRM14 skrev:
Dios skrev: Øv hvor er det ærgerligt.
Selvfølgelig er dette her ikke Zidane's skyld. Vi havde utrolig gode muligheder for at vinde kampen, men desværre var Benzema og specielt Ronaldo ikke skarpe nok idag.
Navas ser rigtig skidt ud på Jovetic' mål, men det er bare godt sparket ind.
Ligepludselig bliver CdR mere vigtig end nogensinde. En skidt præstation på onsdag, så kan det se rigtig grimt ud.
Lorte følelse man sidder med lige nu :(
Jeg giver personligt en fløjtende fis omkring CdR... Ej, det passer ikke helt, men jeg ville hellere have tabt 17-0 samlet i vores to kampe mod Sevilla i cuppen end at tabe denne. Nej, hvor vil jeg gerne vinde den liga.
Vi kan sagtens vinde over Valencia, så det er formentlig (7-9-13) 4 point ned til Sevilla, 5 til Barca. Så længe vi kan overleve et tab, så tror jeg ikke, at vi kommer til at spille med gummiben.
Nå, det er til gengæld godt for ligaen, at Sevilla viser sig som decideret tophold, nu hvor Atletico sjusker.
Vi er simpelthen nødt til at spille med en midtbanespiller, der står længere fremme end the likes of Kroos, Modric, Kova, Case, og hvad de ellers hedder. Jeg sagde det før kampen, og jeg må sgu sige det igen. En spiller som Ronaldo og Benzema kan ikke binde offensiven sammen alene.
Jeg går heller ikke så meget op i CdR, og min kommentar handler også mere om, at vi ikke må styrtdykke nu, men at vi allerede fra onsdag af, skal have et godt resultat, så skuffelsen og det dårlige resultat kan blive glemt hurtigst muligt. Omvendt, så kan det blive et mareridt, hvis vi taber eller spiller elendigt.
Jeg er da helt enig i, at vi manglede et offensivt bindeled, men det jeg lærte mest var, at Marcelo og Carvajal ikke skal spille wings mere medmindre den taktik bliver indøvet til præcision. Begge "backs" stod alt for ofte alene, hvor de specielt offensivt kom til kort. De er begge vant til, at få den i overlappet, så der bliver dannet et overtal, men igår var de helt alene, og de kom slet ikke til sin ret. Carvajal blev bedre, da kampen åbnede sig op efter omkring en times spil, men ellers lykkedes det ikke rigtig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.