Truppen mod Celta - Copa del Rey kvartfinale

9 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane har i dag udtaget truppen til morgendagens kvartfinale i Copa del Rey mod Celta på Estadio Santiago Bernabéu.

Her har han valgt at give Carvajal en velfortjent pause, mens spillere som Coentrao, Pepe, James og Bale fortsat er ude med skader.

Til gengæld er Isco blevet klar igen og Cristiano Ronaldo er for første gang i denne sæson udtaget til en Copa del Rey-kamp, hvor han kan få come back i turneringen efter to års fravær.

Truppen er på 19 mand, hvilket betyder at en mand skal sorteres fra inden kampstart.

Truppen mod Celta:

Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.

Forsvar: Danilo, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Asensio, Isco, Lucas Vázquez.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Morata, Mariano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #2 af Matamoro
Nu er Isco tilbage. Det står efterhånden klart at Benzema og Ronaldo ikke kan løfte opgaven alene. Jeg kunne godt tænke mig at se en ny opstilling.
Navas/Casilla
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Casemiro
Modric Kroos/kovacic
Vasquez Isco
Ronaldo.

Isco og Vazquez har driblinger i deres spil. Driblinger er afgørende når man skal åbne et forvsar. Jeg tænker sågar at Kovacic kunne komme på banen i stedet for Kroos. Lad os bruge pokalkampen til at få demonstreret at vi har flere værktøjer end BBC uden B
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 6 måneder siden #3 af ChrillRM14

Matamoro skrev: Nu er Isco tilbage. Det står efterhånden klart at Benzema og Ronaldo ikke kan løfte opgaven alene. Jeg kunne godt tænke mig at se en ny opstilling.
Navas/Casilla
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Casemiro
Modric Kroos/kovacic
Vasquez Isco
Ronaldo.

Isco og Vazquez har driblinger i deres spil. Driblinger er afgørende når man skal åbne et forvsar. Jeg tænker sågar at Kovacic kunne komme på banen i stedet for Kroos. Lad os bruge pokalkampen til at få demonstreret at vi har flere værktøjer end BBC uden B

Når Ronaldo får serveret bolde af vævre små spaniere som Isco og Vasquez, så kommer han til at banke dem ind på stribe. Jeg kunne sagtens se Vasquez og Isco komplementere hinanden godt. Ville være lidt bange for, at der ikke ville komme nok bredde i spillet, men det gode ved dybden i truppen er, at der er rimelige mange mulige formationer og konstellationer. Håber Zidane ryster posen mod Celta...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 6 måneder siden #4 af Daniel
Vi ved to ting allerede inden aftenens kamp:

1. Cristiano Ronaldo starter på banen.
2. Real Madrid indkasserer et udebanemål.

Sisto kommer til at have en fest på venstrekanten over for Danilo. Damn et sats! Resten er svært at forudsige på nuværende tidspunkt :-)

9 år 6 måneder siden #5 af R7CR7GB11

Daniel skrev: Vi ved to ting allerede inden aftenens kamp:

1. Cristiano Ronaldo starter på banen.
2. Real Madrid indkasserer et udebanemål.

Sisto kommer til at have en fest på venstrekanten over for Danilo. Damn et sats! Resten er svært at forudsige på nuværende tidspunkt :-)

Ha ha

Jeg synes ikke det ligner dig at vaere saa negativ Daniel.
Er det ikke lidt med nej-hatten paa, du forudsiger, at Sisto kommer til at have en fest over for en gut der trods alt har 15 A-landskampe for Brasilien? :-D

Jeg er langt fra Danilo's stoerste fan, Men saa synes jeg altsaa heller ikke, at Sisto er bedre.
Forhaabentligt kan vi presse dem saa meget, at der ikke bliver meget at kaempe om defensivt for gode gamle Dan.

Det vil vise sig, om jeg tager fejl, men jeg haaber at jeg faar ret og Danilo faar fred, LOL.

9 år 6 måneder siden #6 af Daniel
R7CR7GB11

Du har ret, men Danilo giver mig usandsynligt lange løg :-)

Jeg kan slet ikke forstå, hvordan en højreback, der sprudlede i Porto, lider i Real Madrid og tilmed spiller bedre på venstrebacken. Jeg prøver virkelig, men det rækker ud over min normale fatteevne. Han spillede faktisk OK på højrekanten mod Sevilla i 3-3 kampen, da Carvajal blev smidt ind på højrebacken, men taktisk er han end ikke en OK back, offensivt bidrager han faktisk heller ikke med alverden, hvorfor jeg slet ikke har den mindste tiltro til ham - faktisk som den eneste Real Madrid-spiller overhovedet.

Jeg håber selvfølgelig, at han leverer en fremragende indsats i aften, men som udgangspunkt tvivler jeg.

9 år 6 måneder siden #7 af R7CR7GB11

Daniel skrev: R7CR7GB11

Jeg kan slet ikke forstå, hvordan en højreback, der sprudlede i Porto, lider i Real Madrid og tilmed spiller bedre på venstrebacken. Jeg prøver virkelig, men det rækker ud over min normale fatteevne. Han spillede faktisk OK på højrekanten mod Sevilla i 3-3 kampen, da Carvajal blev smidt ind på højrebacken, men taktisk er han end ikke en OK back, offensivt bidrager han faktisk heller ikke med alverden, hvorfor jeg slet ikke har den mindste tiltro til ham - faktisk som den eneste Real Madrid-spiller overhovedet.

Jeg håber selvfølgelig, at han leverer en fremragende indsats i aften, men som udgangspunkt tvivler jeg.

Jeg er fuldstaendig enig i forhold til Danilo, jeg var mere ude efter at vi skal vurdere ham og Sisto paa lige vilkaar.
Der er lidt en tendes til at komme til at overvurdere ham, fordi han er dansk.

Det er trods alt ikke fordi Sisto er en komet paa den internationale scene og nu oeverst paa listen hos Real Madrid, Barca, og Bayern.

Men jeg er i bund og grund enig. Han kan sagtens komme til at volde Danilo problemer.
Jeg syntes bare du fik det til at lyde som om han ville rundbarbere ham hele aftenen - det kan ske han goer det, men det har intet med Sisto at goere - Danilo kan efterhaanden rundbarbere sig selv :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 6 måneder siden #8 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Celta - Copa del Rey kvartfinale
En mod en synes jeg egentlig, at Danilo er fin nok. Hans tacklinger er ikke helt ringe, og han kan også følge med Sisto på farten, så det er ikke en type som Sisto, jeg frygter. Dog er det vel også det eneste, hvor Danilo ikke er "helt ringe". Det irriterer mig dog, at man kan stille sig så forkert, lunte så arrogant hjem og gang på gang træffe elendige beslutninger.

Jeg håber på at se et hold på banen i aften, der kan arbejde som en enhed. Mod Sevilla blev det et problem at vi spiller med to angribere, som absolut intet laver. Det betyder at der ingen støtte kommer foran vores midtbane. Kroos skal måske have en pause, og det kunne give Kovacic mulighed for at bygge mere på formen, for han bliver vigtig i den sidste halvdel af sæsonen. Nacho højre back fordi gode præstationer bør belønnes, mens gentagende dårlige præstationer ikke bør, selvom Zidane til tider mener noget andet.

Casilla
Nacho - Ramos - Varane - Marcelo
Modric - Casemiro - Kovacic
Lucas - Ronaldo - Asensio

Jeg tror ikke at Ronaldo og Asensio kommer til at stå sådan, så mere realistisk kunne det blive Morata i midten og Ronaldo venstre. I min verden giver det dog ikke mening at spille med både Morata og Ronaldo, da det efterlader os med to spillere, som ikke kan spille fodbold.

Lad os blæse Celta ud af banen og lukke det her i første omgang.

9 år 6 måneder siden #9 af Zyconith

Daniel skrev: R7CR7GB11

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 6 måneder siden #10 af Doc.juego

Brylle skrev: En mod en synes jeg egentlig, at Danilo er fin nok. Hans tacklinger er ikke helt ringe, og han kan også følge med Sisto på farten, så det er ikke en type som Sisto, jeg frygter. Dog er det vel også det eneste, hvor Danilo ikke er "helt ringe". Det irriterer mig dog, at man kan stille sig så forkert, lunte så arrogant hjem og gang på gang træffe elendige beslutninger.

Jeg håber på at se et hold på banen i aften, der kan arbejde som en enhed. Mod Sevilla blev det et problem at vi spiller med to angribere, som absolut intet laver. Det betyder at der ingen støtte kommer foran vores midtbane. Kroos skal måske have en pause, og det kunne give Kovacic mulighed for at bygge mere på formen, for han bliver vigtig i den sidste halvdel af sæsonen. Nacho højre back fordi gode præstationer bør belønnes, mens gentagende dårlige præstationer ikke bør, selvom Zidane til tider mener noget andet.

Casilla
Nacho - Ramos - Varane - Marcelo
Modric - Casemiro - Kovacic
Lucas - Ronaldo - Asensio

Jeg tror ikke at Ronaldo og Asensio kommer til at stå sådan, så mere realistisk kunne det blive Morata i midten og Ronaldo venstre. I min verden giver det dog ikke mening at spille med både Morata og Ronaldo, da det efterlader os med to spillere, som ikke kan spille fodbold.

Lad os blæse Celta ud af banen og lukke det her i første omgang.

Jeg er meget enig i at Nacho fortjener en plads, men kunne det ikke være lækkert med ham på venstre back? Ham har gjort det ganske godt på den position før, han er jo også en venstrekanon, Marcelo så træt ud sidst mod Sevilla, man kunne give ham et hvil, og så prøve at give Danilo en lille chance på højre back, hvis han ikke kan præstere mod Celia, så er det godt nok et problem.

Hvis Isco er klar skal man også have ham igang, og kova skal også have mere spille tid i denne kamp synes jeg.

Håber på :
Casilla
Danilo - Ramos - Varane - Nacho
Modric - Kovacic
Isco
Lucas - Morata- CR7

Skift Modric ud i pausen og sæt casemiro ind, gerne mere tid til Mariano i 2. Også, evt for Ronaldo hvis vi er foran.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 6 måneder siden #11 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Celta - Copa del Rey kvartfinale

Doc.juego skrev:
Jeg er meget enig i at Nacho fortjener en plads, men kunne det ikke være lækkert med ham på venstre back? Ham har gjort det ganske godt på den position før, han er jo også en venstrekanon, Marcelo så træt ud sidst mod Sevilla, man kunne give ham et hvil, og så prøve at give Danilo en lille chance på højre back, hvis han ikke kan præstere mod Celia, så er det godt nok et problem.

Hvis Isco er klar skal man også have ham igang, og kova skal også have mere spille tid i denne kamp synes jeg.

Håber på :
Casilla
Danilo - Ramos - Varane - Nacho
Modric - Kovacic
Isco
Lucas - Morata- CR7

Skift Modric ud i pausen og sæt casemiro ind, gerne mere tid til Mariano i 2. Også, evt for Ronaldo hvis vi er foran.

Jo, hvis man havde vurderet, at Marcelo skulle have en pause, så var det også en god mulighed. Jeg synes man skal tage det roligt med Isco. Lad ham få lidt minutter i dag. Jeg håber også på at se lidt mere til Mariano og gerne i en opstilling med spillere, der kan sætte ham op. Altså spillere som Modric, Kroos, Lucas, Isco osv og ikke med en afslutter ved siden af ham. Kan man lykkes med at sætte Mariano op, så skal han nok tordne lortet ind i rosen.

9 år 6 måneder siden #12 af Real Madrid
Aftenens opstilling:

Casilla
Danilo Varane Ramos Marcelo

Casmiro
Modric Kroos

Lucas Ronaldo Asensio

Hvad er Jeres tanker? - personligt er jeg lidt ked af, at hverken Kovacic, Nacho eller/og Morata får lov at starte inde på hjemmebane mod Celta Vigo i Copa'en..

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum