Truppen mod Celta - Copa del Rey kvartfinale
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Celta er en stærk modstander, derfor vigtigt med godt udgangspunkt.
Desuden har vi lige tabt til Sevilla, så ender vi med dårligt resultat, så begynder folk at snakke om krise.
Det er så lidt der skal til i Real Madrid, heldigvis.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Danilo vs nacho er mig en gåde.
Håber Zidane fatter at udskiftninger er vigtige.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
asp3200 skrev: Danilo vs nacho er mig en gåde.
Hvilket signal sender det til Danilo, at indsætte Nacho på højrebacken i første kamp efter Carvajal løber ind i en skade? Det er jo ikke fordi manden ikke forsøger, men han er bare blottet for selvtillid (og potentielt evner på en fodboldbane). Jeg er bange for at fravalget ville være det sidste søm i kisten. Med Carvajal ude indtil slutningen af februar er Cope del Rey stedet at give Danilo en sidste chance for at komme igang, det er trods alt i den turnering vi har mindst at tabe. Jeg mener Zidane gør det rigtige, selvom jeg har ondt i maven hver gang Danilo besudler den hvide trøje.
Matamoro skrev: Det er ikke meget Modric bidrager med i offensiven idag. Vil gerne se Isco eller Kovacic få chancen efter pausen
Sjældent man ser Modric levere så meget offensivt som han gør i dag. Med den intensive indsats han har leveret holder han næppe anden halvleg ud.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
mohbar skrev: Hvor er James? ?
Så vidt jeg ved er han skadet, han kunne ellers havde været god i denne kamp, det eneste gode indlæg har været fra Ronaldo, og det er ham der skal modage dem.
Isco kunne være god i denne kamp, evt en kovacic hvis han bruger hans fantastiske drive.
Måske en mariano eller Morata så der er noget vildskab up front, men først en Isco, hvis han er klar.
Robot skrev:
asp3200 skrev: Danilo vs nacho er mig en gåde.
Hvilket signal sender det til Danilo, at indsætte Nacho på højrebacken i første kamp efter Carvajal løber ind i en skade? Det er jo ikke fordi manden ikke forsøger, han er bare blottet få selvtillid (og potentielt evner på en fodboldbane). Jeg er bange for at fravalget ville være det sidste søm i kisten. Med Carvajal ude indtil slutningen af februar er Cope del Rey stedet at give Danilo en sidste chance for at komme igang, det er trods alt i den turnering vi har mindst at tabe. Jeg mener Zidane gør det rigtige, selvom jeg har ondt i maven hver gang Danilo besudler den hvide trøje.
Han har lukket godt og grundigt ned for højre side i dag. Det virker til at der er flere der kun ser det de gerne vil bekræftes i.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos