Truppen mod Celta - Copa del Rey kvartfinale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Må håbe de gider tage sig sammen på udebane.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Møg elendigt. Møg pokal. Møg.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Danilo og Ronaldo er godt nok ringe.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Vi er i mine øjne slået helt tilbage til start og hvis ik mange af spillerne finder noget der minder om niveau rigtig hurtigt, så er det ik kun CdR vi taber her i januar. Jøsses hvor ser det skidt ud lige pt - og skaden til carvajal er vel nærmest den værst tænkelige taget i betragtning af at hans oplagte reserve er værre end hvis vi spiller med 10 mand
I øvrigt håber jeg på en udrensning til sommer. Her vil jeg gerne skille mig af med Benz, Danilo, Pepe, (Morata) og måske Ronaldo, hvis ikke han finder niveauet eller en plads på bænken. Tænk sig ham som indskifter ;)
En offensiv bygget op omkring Isco og James, med Bale på en kant og Vazquez som udskifter, samt en ny kantspiller. Og dertil en angriber, selvom jeg har svært ved at udpege en god kandidat udover Dybala eller måske Higuain!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Ronaldo er helt alene på den top, han får jo ikke noget at arbejde med andet end en halv chance, han er den eneste der får lagt et godt indlæg i dag.
Benzema, han er helt væk, han lavede vitterligt kun dårlige ting i dag, nøj en afbrænder.
Lucas: man må give ham at han prøver at være med, men han er måske bare ikke god nok, jo der kommer nogle driblinger, men dårlige beslutninger, indlæg og skud. Så giver han bolden væk lige efter udligningen I en meget dum situation der er næste direkte årsag til 2-1 målet.
Kroos og Modric viser ikke deres vanlige meget høje niveau, jeg ved ikke om de er trætte eller om det er selvtillleden.
Kovacic viser faktisk gode takter da han kommer ind, hans drive bliver nok nødvendigt i returen.
Casemiro spiller en fin kamp.
Danilo manglede lidt på de tilbageløb, måske skulle han have været der ved 1-0 målet, men det er sku også svært når han skal være offensiv.
Vi manglede virkelig en Isco eller James i dag, vores indlæg er ikke gode nok, her kan en James true med nogle farlige skud, han er vel vores bedste spiller til indlæg hvis vi vil spille sådan, eller lidt direkte kombinations spil, dette ville en Isco også virkelig kunne hjælpe til med.
Ærgeligt nederlag, og ringe præstation, jeg håber ikke holdet knækker over mentalt, som Real madrid spiller skulle man kunne håndtere sådan noget.