Truppen mod Celta - Copa del Rey kvartfinale

9 år 6 måneder siden #25 af Matamoro
Der kommer ikke en skid fra Modric eller Kroos idag. Ud med dem begge,

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #26 af firkant
Benzema væk væk væææææææææk

9 år 6 måneder siden #27 af Kiwes
Så er det hvis ved at være tid til at isco og james skal igang igen!

9 år 6 måneder siden #28 af asp3200
Så starter nedturen. Men godt at Zidane endelig bruger nogle udskiftninger.

Må håbe de gider tage sig sammen på udebane.

9 år 6 måneder siden #29 af ChrillRM14
På den ene side ønsker jeg nærmest at ryge ud af den pokalturnering, så vi kan få nogle flere fridage, men når jeg så tænker efter igen... Det virker som om, at vi kunne have haft et års optakt til den her kamp, men den ville aldrig blive vundet. Vi har manglet et decideret spilsystem under Zidane, men af en eller anden grund så har vi klaret det fint indtil nu... nu bider det os så i halen.

Møg elendigt. Møg pokal. Møg.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 6 måneder siden #30 af Matamoro
Ronaldo, Morata, Benzema. Vi har ikke én eneste klasseangriber. Hvad fanden gør vi? Modric var helt væk idag. Ikke en eneste gang bryder han kæderne. Der kom lidt mere fra Kroos, men stadig langt fra tilfredsstillende. Isco og James er åbenbart stadig ude med skader. Nu er Carvajal også ude en måned. Vores bedste spiller kommer først tilbage i marts eller april. Der er fandme lang vej endnu.

9 år 6 måneder siden #31 af Macon
Hold kæft de spiller ringe idag.

Danilo og Ronaldo er godt nok ringe.

9 år 6 måneder siden #32 af madrid2000

9 år 6 måneder siden #33 af Siempre fiel
Velkommen til januar måned med Real Madrid!! shit vi er helt væk og jeg er ked af at gi den del af pressen ret som længe har talt om hva der sker når holdet held slipper op. Og det ser vi så nu. Ingen plan og et væld af spillere uden vilje, sult og god form. Jeg har hele tiden tænkt at det her med de mange kampe uden nederlag har dækket over holdets mange mangler og det synes jeg desværre vi ser nu hvor vi pludselig ik får de individuelle præstationer der så ofte har reddet os. Jeg er godt nok skræmt over at se hvor helt vildt ringe Cristianos niveau er pt - han ligner én der er blevet 5 år ældre over sommeren. Benz og Danilo er der ingen grund til at kommentere på - de er kronisk håbløse, Danilo naturligvis mere end Benz, men det siger desværre bare ik så meget. Og Lucas - jeg har aldrig været voldsomt imponeret af ham, men erkender at han er en rigtig fin reserve - men noget særligt imponerende topniveau har han ik.

Vi er i mine øjne slået helt tilbage til start og hvis ik mange af spillerne finder noget der minder om niveau rigtig hurtigt, så er det ik kun CdR vi taber her i januar. Jøsses hvor ser det skidt ud lige pt - og skaden til carvajal er vel nærmest den værst tænkelige taget i betragtning af at hans oplagte reserve er værre end hvis vi spiller med 10 mand
Følgende bruger(e) sagde tak: Sebberg

9 år 6 måneder siden #34 af Vinícius
Jeg tager det nu egentlig meget med ro. I andre er heller ikke gået helt i selvsving endnu. 2 nederlag i træk, og så er der tale om krise - korrekt. Men det er også 2 kampe, hvor holdet mangler flere profiler. Vi har simpelthen utrolig mange skader, hvilket i sig selv ikke er en forklaring, fordi vi spiller for spiller burde kunne vinde over Celta. Men systemet virker jo ikke på B-holdet, som bliver spillet i dag. 2 nederlag nu, og så videre. Vi skal nok komme op på hesten igen, og jeg tror da stadig vi vinder mesterskabet. Vi er stadig en top 3 kandidat til CHL, omend i år tror jeg det kan ende med at blive en anden end de 3 store (os, Barca, Bayern). Spillet fra både os og Barca har længe syntes middelmådigt, men det er måske mere fordi vi sammenligner med de seneste 5 års storhedstid, hvor niveauet har været utrolig højt. Sammenligner vi med hold fra resten af verden, spiller vi stadig fremragende, synes jeg.

I øvrigt håber jeg på en udrensning til sommer. Her vil jeg gerne skille mig af med Benz, Danilo, Pepe, (Morata) og måske Ronaldo, hvis ikke han finder niveauet eller en plads på bænken. Tænk sig ham som indskifter ;)

En offensiv bygget op omkring Isco og James, med Bale på en kant og Vazquez som udskifter, samt en ny kantspiller. Og dertil en angriber, selvom jeg har svært ved at udpege en god kandidat udover Dybala eller måske Higuain!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Vinícius.

9 år 6 måneder siden #35 af Doc.juego
Jeg tror godt den kan vindes på udebane, med en dedikeret og intens præstation der kan få holdet banket sammen.

Ronaldo er helt alene på den top, han får jo ikke noget at arbejde med andet end en halv chance, han er den eneste der får lagt et godt indlæg i dag.

Benzema, han er helt væk, han lavede vitterligt kun dårlige ting i dag, nøj en afbrænder.

Lucas: man må give ham at han prøver at være med, men han er måske bare ikke god nok, jo der kommer nogle driblinger, men dårlige beslutninger, indlæg og skud. Så giver han bolden væk lige efter udligningen I en meget dum situation der er næste direkte årsag til 2-1 målet.

Kroos og Modric viser ikke deres vanlige meget høje niveau, jeg ved ikke om de er trætte eller om det er selvtillleden.

Kovacic viser faktisk gode takter da han kommer ind, hans drive bliver nok nødvendigt i returen.

Casemiro spiller en fin kamp.

Danilo manglede lidt på de tilbageløb, måske skulle han have været der ved 1-0 målet, men det er sku også svært når han skal være offensiv.

Vi manglede virkelig en Isco eller James i dag, vores indlæg er ikke gode nok, her kan en James true med nogle farlige skud, han er vel vores bedste spiller til indlæg hvis vi vil spille sådan, eller lidt direkte kombinations spil, dette ville en Isco også virkelig kunne hjælpe til med.

Ærgeligt nederlag, og ringe præstation, jeg håber ikke holdet knækker over mentalt, som Real madrid spiller skulle man kunne håndtere sådan noget.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ElMadrid, ChrillRM14

9 år 6 måneder siden #36 af Fondo_Sur
Celta er vanvittige på hjemmebane, hvis nogen skulle have glemt det.

Leveret af Kunena Forum