James tilbage i startopstillingen?
Real Madrids 10'er er tilbage efter sin skade, og er ved at overbevise Zidane om, at han skal starte inde allerede i weekendens kamp mod Osasuna.
Det ikke en offentlig hemmelighed, at Zidane har været svært utilfreds med såvel James' som Iscos træningsmoral, hvorfor han da også - oftere end sine forgængere - har set bort fra colombianeren, og spanieren, når holdkortet har skullet udfyldes.
Men hvis man skal tro AS, er James imidlertid ved at overbevise Zidane og resten af trænerstaben om, at franskmanden skal se colombianerens vej, når Real Madrid i morgen får besøg af Osasuna. Trænerstaben har således noteret sig en attitudeændring i colombianerens tilgang til træningen - hårdere arbejde og en generel øget træningsmoral, efter han er kommet tilbage fra sin skade.
Det er nok ikke helt usandsynligt, at James er tilbage i startopstilling mod Osasuna. Lucas har stået lidt svagt i billedet på højrekanten, om end han arbejder sten hårdt, men denne kvalitet besidder James også, hvorfor han meget vel kan få chancen til på ny at overbevise Zidane om sine kvaliteter.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Navas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Casemiro
Modric-Kroos
James
Benzema-Ronaldo
Jeg tror stadig på James. Jeg synes han har nogle helt klare kvaliteter, men jeg synes han bliver misbrugt på kanten. Læg dertil, at Ronaldo ikke er en vårhare længere og at Zidane sværger til Benzema. Ovenstående vil få alle tre spillere med, samtidig med at midtbanen og forsvaret bevares.
Nuvel, det er jo ikke manager, og mon ikke den hedder 4-3-3 mod Osasuna også
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Den går vist kun mod Osasuna. Synes ikke udelukkende at Carvajal og Marcelo skal stå for bredden.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det bliver en rigtig træls kamp i dag. I den grad også fordi deres stadion formentlig huser ligaens med afstand ringeste bane. Jeg forudser en kamp, hvor vi kan godt komme langt ind i opgøret, før vi får et udfald.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Neye skrev: Det blev en 3-5-2 opstilling
Sommetider forstår jeg sgu ikke Zidane! Kovacic fravalgt? Manden har været decideret fremragende den seneste periode.
Og defensivt ude mod Osauna? Hmmm.....
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Endnu engang er Danilo helt umulig. Også ham der mistede bolden ved deres udligning.