James tilbage i startopstillingen?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ronaldo har bestemt heller ikke været god. Han kan "for en gangs skyld" ikke finde ud af at indgå i småspil, og som allerede nævnt løber han ikke fra nogen som helst.
Den allerstørste kritik skal dog rettes imod Zidane, som mod ligaens bundprop mener, at det var bidende nødvendigt at stille op med 3 midterforsvarere i stedet for f.eks. James. For pokker altså, hvor er det en tåbelig beslutning.
Mølbat skrev: Jeg blev simpelthen nødt til at slukke for mit fjernsyn, da dommeren fløjtede til halvleg, og jeg tror ikke, at jeg tænder det igen foreløbigt. Det spil, som Real Madrid har leveret i første halvleg, er bare noget af det værste, mest intetsigende og ynkelige pis-fodbold, som jeg nogensinde har oplevet. Når hele holdet er bygget op omkring, at dem oppe foran skal have noget fart i benene, er det sgu ikke optimalt, når ingen af dem kan løbe fra en modspiller. Endnu værre er det dog, når Los Blancos forsøger at spille den op fra forsvaret. Jeg ved ikke, om Karim Benzema slet ikke har hørt utilfredshedsytringerne på Bernabéu, for det engagement han viser som angriber er decideret horribelt. Han stiller sig bare mellem to forsvarsspillere, og venter så på, at holdkammeraterne får løst de problemer, som de har med spille bolden forbi Osasunas højtpressende midtbane og angreb. Det pisser mig noget så grusomt af.
Ronaldo har bestemt heller ikke været god. Han kan "for en gangs skyld" ikke finde ud af at indgå i småspil, og som allerede nævnt løber han ikke fra nogen som helst.
Den allerstørste kritik skal dog rettes imod Zidane, som mod ligaens bundprop mener, at det var bidende nødvendigt at stille op med 3 midterforsvarere i stedet for f.eks. James. For pokker altså, hvor er det en tåbelig beslutning.
Ser TV2 news. Fik det også fysisk dårligt
Hvorfor er det, at vi ikke kan gøre det igen? Det er en total dominans af modstanderen, og det skaber et hav af omstillingsmuligheder. Men af en eller anden årsag kan vi pludselig ikke koordinere et pres, og det er nemmere at spille sig uden om vores midtbane og angreb, end det er at score den fede ensomme grønlænder, der sidder alene tilbage på bænken kl 05:00.
- Brylle
- Gæst
-
Det er vel meget simpelt. Tag et kig på de to lineups. I sejren mod Sevilla skulle Morata, Asensio og James stå for det første pres. I dag skal Ronaldo og Benzema stå for det første pres. Hvor de tre unge har noget at bevise og gerne vil kæmpe for det, så betyder tilstedeværelsen af af Ronaldo og Benzema, at der kun er 8 markspillere til at forsvare og presse.RJ skrev: Kan folk huske 3-0 sejren hjemme på Bernabeu over Sevilla i CdR? Det er ikke mere end et par måneder siden. I den kamp praktiserede vi det vildeste genpres, jeg nogensinde har set fra et Real Madrid hold. Den kamp overbeviste mig om, at det sagtens kan lade sig gøre, og at Zidane har haft fokus på det.
Hvorfor er det, at vi ikke kan gøre det igen? Det er en total dominans af modstanderen, og det skaber et hav af omstillingsmuligheder. Men af en eller anden årsag kan vi pludselig ikke koordinere et pres, og det er nemmere at spille sig uden om vores midtbane og angreb, end det er at score den fede ensomme grønlænder, der sidder alene tilbage på bænken kl 05:00.
RJ skrev: end det er at score den fede ensomme grønlænder, der sidder alene tilbage på bænken kl 05:00.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Brylle skrev:
Det er vel meget simpelt. Tag et kig på de to lineups. I sejren mod Sevilla skulle Morata, Asensio og James stå for det første pres. I dag skal Ronaldo og Benzema stå for det første pres. Hvor de tre unge har noget at bevise og gerne vil kæmpe for det, så betyder tilstedeværelsen af af Ronaldo og Benzema, at der kun er 8 markspillere til at forsvare og presse.RJ skrev: Kan folk huske 3-0 sejren hjemme på Bernabeu over Sevilla i CdR? Det er ikke mere end et par måneder siden. I den kamp praktiserede vi det vildeste genpres, jeg nogensinde har set fra et Real Madrid hold. Den kamp overbeviste mig om, at det sagtens kan lade sig gøre, og at Zidane har haft fokus på det.
Helt enig. Jeg husker også Mariano i den kamp, men jeg kan ikke huske, om han kom ind eller startede inde.
Det viser bare, hvor uhyre vigtigt det er, at Ronaldo ikke får frie tøjler til at gøre som han vil. Han - og Benzema - bør deltage i presset på samme måde som alle andre. Vi har seriøst intet genpres, og når vi forsøger, bliver det rædselsfuldt.