James tilbage i startopstillingen?
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Zidane er nød til at få Benzema ud på den bænk, så må han enten smide Ronaldo på toppen eller en Morata, ik at Morata er vores redningsmand men han score i det mindste når han spiller!
Danilo er skadet nu så vi skal nok ikke forvente ham inde de næste par kampe - og så må jeg altså bare sige NACHO, den mand er fantastisk, han kan simpelthen spille ALLE posistioner i forsvaret og holde niveuet højt - det meget sjældent han dummer sig - fedt!
Ronaldo er selvfølgeligt ikke inde i en god periode, men han for altså os intet at arbejde med fra hverken Benz eller Modric som spiller hans dårligste kamp længe idag!
3 Point og så videre
RAUL!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
RJ skrev: Kan folk huske 3-0 sejren hjemme på Bernabeu over Sevilla i CdR? Det er ikke mere end et par måneder siden. I den kamp praktiserede vi det vildeste genpres, jeg nogensinde har set fra et Real Madrid hold. Den kamp overbeviste mig om, at det sagtens kan lade sig gøre, og at Zidane har haft fokus på det.
Hvorfor er det, at vi ikke kan gøre det igen? Det er en total dominans af modstanderen, og det skaber et hav af omstillingsmuligheder. Men af en eller anden årsag kan vi pludselig ikke koordinere et pres, og det er nemmere at spille sig uden om vores midtbane og angreb, end det er at score den fede ensomme grønlænder, der sidder alene tilbage på bænken kl 05:00.
Kan vi ikke blive fri for at marginaliserede minoriteter skal latterliggøres? Hvis du ikke kan forsøge dig med at være sjov uden at det skal foregå på andres bekostning synes jeg at du skulle lade være og bare holde dig til dine pointer.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
RJ skrev: Er du ikke lidt for sart nu? Det er forhåbentlig ikke alvorligt ment det der, for så bør du altså få noget andet at bruge din søndag på :)
Dårlige vaner er til for at blive brudt. Nu gør jeg dig bare opmærksom på det. Jeg har haft en fin søndag med gåtur i det gode vejr og lidt arbejde jeg forhåbentlig snart bliver færdig med, så jeg kan afslutte dagen med Atletico - Vigo
RJ skrev: Jeg synes, du tager det lidt for tungt. Det er ikke din opgave at opdrage på mig, men tak for tanken. Jeg skal nok forsøge ikke at gå over din personlige grænse igen.
Nej, men altså... Er du grønlænder?
Nogle gange tænker jeg også, at hvis vi var lidt bedre til at hive hinanden i håndbremsen herinde, så var der færre der løb af sporet og fik bans.
Men okay;
6) Perfide person-angreb, samt racisme og diskrimination på baggrund af religion, køn, etnicitet eller seksualitet accepteres overhovedet ikke og kan i øvrigt i grove tilfælde politi-anmeldes.
Mit indlæg var et dårligt forsøg på at være morsom. Det var over din grænse, og det beklager jeg da.
Jeg er nu sikker på, at hvis det virkelig var så slemt, ville jeg garanteret være blevet kontaktet af en admin. Det var hvert fald ikke ment så hårdt, som du forsøger at gøre det. Og så synes jeg i øvrigt ikke, at det er nødvendigt at koge mere suppe på noget så ligegyldigt. Forsat god søndag :)