Optakt: Kampen for den første gang

9 år 5 måneder siden #25 af Lars1991
Jeg synes altså også vi har spillet godt og det kunne vel have stået 3-0 hvis vi ikke havde en kegle i hver ende. Og Benzema spiller ellers en hel fin kamp, men det bare ligemeget når han brænder så meget!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #26 af Real Madrid

elle44 skrev: Jeg synes da overhovedet ikke vi kan bebrejde holdet som helhed i den her kamp, de spiller altså med en ganske godkendt intensitet idag. Napoli kommer jo ikke over midten? vi burde have været foran 4-1 hvis de havde været lidt skarpere oppe foran. Det her spil er en kæmpe forbedring i forhold til det vi tidligere har set, jeg er fint tilfreds med præstationen i første halvleg, selvom resultatet ikke er det ønskede.

Helt enig med dig og RJ. Det er KUN afbrændere og Navas der er skyld i, at vi ikke fører 3-0 eller 4-0. Napoli har haft ét skud på mål.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Real Madrid.

9 år 5 måneder siden #27 af nono

Real Madrid skrev: Ronaldo virker til gengæld mere fit og hurtigere end set i lang tid - der har været en positiv udvikling sidste 1-3 kampe.

Enig - Ronaldo er rigtig godt spillende.

9 år 5 måneder siden #28 af mohbar
Det værste ved kampen er vel når man ser den på den danske kanal. Hold kæft hvor skulle man tro at kommentatorerne er fra katalonien. Mage til mere ensidig og farvet vurdering.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #29 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Kampen for den første gang

Daniel skrev: Også en kamp der viser Casemiros begrænsninger!

Eller også har han bare en dårlig dag ligesom Marcelo blandt andet også har det. Der er jo ingen tvivl om, at Casemiro er bedre end det, han har vist i dag. Det kendetegner dog Real, at der er stor forskel på top- og bundniveau.

Jeg forstår ikke, at det kommer bag på spillerne, at Napoli løber kontra. De kommer flyvende med mange mand, og midtbanens lidt arrogante tilbageløb kan blive straffet, hvis ikke de bliver stoppet. Derudover vil jeg meget gerne se Morata på banen. Der er virkelig gode muligheder for at få afsluttet, så nu har han muligheden for at vise, at han kan lave mål.

9 år 5 måneder siden #30 af Jaken
Virkelig flot 1. halvleg. Godt presspil, god vilje, god bevægelse og højt tempo. Bedste i sæsonen. Godt nok en skam at Napoli scorer på deres eneste chance (hvis man overhovedet kan kalde dét det) indtil videre. Kunne snildt have stået 3-0.

Synes også at Benzema har spillet virkelig fint, men det er noget værre noget at han ikke har sat ét mål eller to ind yderligere. Carvajal og Modric er også forrygende. Casemiro skal dog stoppe med at sløse så meget.

Fortsæt!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

9 år 5 måneder siden #31 af Casillas2x
Jeg synes det har været en medrivende første halveg, udover Napoli mål som man ikke kan kalde en chance sidde vi tungt på kampen. Benzema og Ronaldo spiller med stor bevægelighed og intensitet. Vi mangler det sidste held!!

(Kæft Peter Graulund går mig på nerverne)
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

9 år 5 måneder siden #32 af Real Madrid
Ronaldo virker i ekstrem god form, vigtigt tidspunkt i sæsonen han topper!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

9 år 5 måneder siden #33 af RJ
CASEMIRO!!!!!!

9 år 5 måneder siden #34 af mohbar
Super!!!!! Og nu må pepe gerne komme ind istedet fir vores kære anfører så der ikke sker noget dumt...2. Gule kort.
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved mohbar.

9 år 5 måneder siden #35 af madrid2000

9 år 5 måneder siden #36 af Daniel
Glem det der foregående vrøvl med begrænsninger; -)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Real HWL, Brylle, AmorMadrid

Leveret af Kunena Forum