Optakt: Kampen for den første gang

9 år 5 måneder siden #37 af RJ
Ramos ud?? Lidt satses måske. Han har et gult kort, men alligevel. Nu skal der hvert fald ikke smides en mål her til sidst.

EDIT: Nå, han var småskadet.
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved RJ.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• R.Carlos
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #38 af R.Carlos
Besvaret af R.Carlos på emne Optakt: Kampen for den første gang
Vi spiller en fantastisk kamp, men hvorfor er det at vi ikke fortsætter spillet efter vi kommer på 3-1 og sidder totalt på spillet???

• R.Carlos
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #39 af R.Carlos
Og så begynder vi at spille godt igen... Men håber ikke vil smider et dumt mål...

9 år 5 måneder siden #40 af RJ

R.Carlos skrev: Vi spiller en fantastisk kamp, men hvorfor er det at vi ikke fortsætter spillet efter vi kommer på 3-1 og sidder totalt på spillet???

Enig. Vi dominerer dem totalt, ingen grund til at give dem muligheden for at komme tilbage i kampen.

9 år 5 måneder siden #41 af Arnenugacream
Anden halveg har generelt været en sløj omgang i forhold til første hvor vi spiller rigtig rigtig fornuftigt. En fin aktion af Ronaldo, et klogt spark af kroos og et heldigt drøn gør dog at vi kommer fornuftigt ud af denne kamp. Men set over hele kampen er det mere end fortjent vi vinder og den kunne vel mere rimeligt have endt 5-2 eller noget i den retning. Men første halveg var langt bedre spillemæssigt men skarpheden manglede. Men det irritere mig lidt at man ikke rigtig vil det store efter 3-1 målet. Man kan sagtens jagte et mål og investere mere i det uden at spille med hovedet under armen, også føler jeg mig langt fra sikker på defensiven når vi står dybt og endda har en defensiv ankermand i Casemiro. Vi virker overhovedet ikke komfortable med det.

9 år 5 måneder siden #42 af Chamartin

RJ skrev:

R.Carlos skrev: Vi spiller en fantastisk kamp, men hvorfor er det at vi ikke fortsætter spillet efter vi kommer på 3-1 og sidder totalt på spillet???

Enig. Vi dominerer dem totalt, ingen grund til at give dem muligheden for at komme tilbage i kampen.

Ærgerligt vi ikke udnytter de mange store chancer bedre. 6-2 havde vel været en rimelig udgang på kampen.

9 år 5 måneder siden #43 af madrid2000
Vi skulle have presset dem endnu mere efter 3-1 og satset endnu mere på at score 4 og 5 mål. Napolis offensiv er meget bedre end deres defensiv. Ud over Kalobouli er de i den grad til at tale med.

9 år 5 måneder siden #44 af henrikcomn
Fin kamp. Super god underholdning.

Hvad laver James på det her hold??? forstår det simpelthen ikke. Arbejder godt for det, men hans teknik og fart er ikke engang superligaen værdig. Mindes ikke én god offensiv aktion af ham i dag. Modric lavede også et hav af fejlafleveringer. Måske snart på tide Kovacic for noget mere spilletid.

9 år 5 måneder siden #45 af Sebberg
Det er også min store anke. Da vi kommer foran 3-1, spiller vi præcis, som vi gør, når det samme sker i en ligegyldig liga-kamp mod Leganes. Ukoncentreret og uden gå-på-mod.

Hvorfor presser vi ikke på og udraderer italiernerne. Det var præcis det, som Bayern gjorde i dag.

9 år 5 måneder siden #46 af ChrillRM14

Sebberg skrev: Det er også min store anke. Da vi kommer foran 3-1, spiller vi præcis, som vi gør, når det samme sker i en ligegyldig liga-kamp mod Leganes. Ukoncentreret og uden gå-på-mod.

Hvorfor presser vi ikke på og udraderer italiernerne. Det var præcis det, som Bayern gjorde i dag.

Det sådan set også mig... Især når Zidane og Pintus har brugt så mange kræfter på at give spillerne ekstra kondition med diverse små pre-seasons... Vi burde da for pokker da kunne gøre på?

Men god kamp - nok den bedste siden udraderingen af Sevilla? Positivt er, at offensiven fungerer, hvilket må få et lettelsens suk til at gå gennem alle fans. Ronaldo var virkelig god på den kant og var underligt uselvisk med masser af chanceskabende afleveringer. Benzema gør det ok, men hele det opbyggende spil på den sidste tredjedel er klart forbedret.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved ChrillRM14.

• R.Carlos
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #47 af R.Carlos
Vi havde i hvertfald chancen for i dag at gøre arbejdet færdigt og i stedet risikerer vi at ende i en meget hård kamp...

9 år 5 måneder siden #48 af RJ
Kan ikke forestille mig, at vi ikke avancerer. Vi scorer jo altid, og jeg ser ikke Napoli vinde 3-1 over os hjemme. Jeg glæder mig virkelig til at få Bale med til returen, han kommer til at gøre ondt på deres sløje backs.
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18

Leveret af Kunena Forum