Optakt: Aldrig undervurdér Los Che

9 år 5 måneder siden #13 af RJ
Kampen viser desværre alt for godt, hvilke udfordringer vi står med i øjeblikket. Fuldstændig statisk på den sidste 1/3 af banen, der er ingen bevægelse og ingen, der tager løb for hinanden. Vi formår slet ikke at sætte tempo, og kampen her minder mig mest af alt om Barcas mod Leganés. Det gør virkelig ondt at se, men spillet har ikke været godt i rigtig lang tid - vi ser vel bare kulminationen nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #14 af unicum

Arnenugacream skrev: 1-0 målet er jo bare ren udtur. Der ikke så meget at stille op i min verden. Manden har ryggen til mål og banker den op i krydset. Svært og stille det store op. 2-0 målet er en dum fejl af Verane men i min verden må det aldrig ende med en 1 mod 1 situation. Bare elendigt defensivt arbejde, og piv hamrende ringe tilbageløb af Kroos og Casemiro. Hvordan der kan ende to Valencia spillere helt fri over bagerst, og afl. samtidig kan være så nem at slå er rystende ringe.

Spillet har i perioder været fint synes jeg selvom vi ikke for alvor bliver farlige. Det vil dog altid være svært i Valencia, især når man kommer bagud tidligt og de får publikum med.

Der må meget gerne komme en reducering inden pause hvis vi skal have noget med herfra!

Præcis det samme jeg tænker. Synes meget det er glasset halvt tomt i de andre indlæg. Bortset fra resultatet har der været gode takter

9 år 5 måneder siden #15 af Sebberg
Vores indlæg er så også urimeligt ringe i dag. Vi har hele tiden både Benzema og Ronaldo i boksen, men de bliver ikke sat i scene

9 år 5 måneder siden #16 af Arnenugacream
Mere af det Sebberg - det giver pote! ;)

9 år 5 måneder siden #17 af Madrid777
2-1 nu er der mere energi lad os glemme det dårlige og begynde at kæmpe.

9 år 5 måneder siden #18 af asp3200

Daniel skrev:

asp3200 skrev: Vi er bare ikke bedre. Nedturen starter i Valencia ligesom sidste år.

Utroligt de ikke tager det seriøst fra start af. Amatør agtigt.

Jeg elsker din evigt positive indstilling til Real Madrid. Mere af det, tak :-)

Umuligt at være positiv når de er så arrogante fra start af. Bare tilbageløbet og pres er til grin. Hvis det er udebane niveauet så ryger vi ud af CHL.

9 år 5 måneder siden #19 af Daniel

asp3200 skrev:

Daniel skrev:

asp3200 skrev: Vi er bare ikke bedre. Nedturen starter i Valencia ligesom sidste år.

Utroligt de ikke tager det seriøst fra start af. Amatør agtigt.

Jeg elsker din evigt positive indstilling til Real Madrid. Mere af det, tak :-)

Umuligt at være positiv når de er så arrogante fra start af. Bare tilbageløbet og pres er til grin. Hvis det er udebane niveauet så ryger vi ud af CHL.

Men jeg er slet ikke uenig med din pointe! Det er slet ikke godt nok eller acceptabelt, der vi har været vidner til i første halvleg.

9 år 5 måneder siden #20 af Raul-Madrid
Er jeg den eneste der syntes vi spiller en super kamp ?? Som der er nævnt tidligere de score 2 mål første gange de over midten - ellers syntes jeg faktisk vi har styr på det.

KOM SÅ GUTTER!!!

RAUL!!!!

9 år 5 måneder siden #21 af RJ
Hvor mange frispark må ham Zaza lave?? Nu har han lavet 4 EFTER sit gule kort, der må snart sættes ind!

9 år 5 måneder siden #22 af Arnenugacream
Der er jo straffe?? Manden sætter en tackling ind og rammer foden?
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Arnenugacream.

9 år 5 måneder siden #23 af RJ

Arnenugacream skrev: Der er jo straffe?? Manden sætter en tackling ind og rammer foden?

Jep. Men det er jo kun Barca, der bliver snydt for den slags. Klart straffe.

9 år 5 måneder siden #24 af RJ
Foruden et klasseindlæg har Marcelo været helt igennem miserabel i dag. Igen. Jeg synes, han har et bekymrende lavt niveau i øjeblikket.

Leveret af Kunena Forum