Optakt: Aldrig undervurdér Los Che

9 år 5 måneder siden #25 af Vinícius
Sorry for oneliner.

Kampens badebold må simpelthen gives til kampens dommer. Hvordan er der ikke givet rødt kort til Valencia?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #26 af RJ
Zidane fejler big time i sine udskiftninger. Jeg fatter ikke, at man ikke smider Isco på banen i sådan en kamp!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

9 år 5 måneder siden #27 af BBB
Tag Varane ud og smid Kovacic ind på midten, i stedet for at sætte Nacho ind.

9 år 5 måneder siden #28 af RJ
Det gør ondt at se på det her. Vi skaber INGEN chancer. Jeg kan slet ikke begribe, at vi er vidne til det her niveau..

9 år 5 måneder siden #29 af Siempre fiel

RJ skrev: Det gør ondt at se på det her. Vi skaber INGEN chancer. Jeg kan slet ikke begribe, at vi er vidne til det her niveau..

Jeg tænker nærmere det modsatte - jeg er på ingen måde overrasket over at vi taber i Valencia idag og jeg mener da ik man ka være overrasket over vores niveau. Med enkelte positive undtagelser, så har det her jo været vores niveau hele sæsonen - imo er det et mirakel at vi havde den lange serie uden nederlag. Jeg har i hvert fald på intet tidspunkt tænkt at vores muligheder for et ligamesterskab var mere end 50-50 og har kun ku tænke at det var naivt, grænsende til jubelidiotisk når man hører folk nærmest mene at mesterskabet allerede var i hus - så mener jeg ik man ka ha set vores skrøbelige præstationer hele sæsonen igennem. Vi er bare et hold uden en plan - kamp efter kamp efter kamp. Trist og elendigt
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo7Dk, asp3200, Steen

9 år 5 måneder siden #30 af asp3200
Igen dummer vi os. Hele tiden indlæg på indlæg uden tanke og ide.

Isco skulle være startet og hvor mangler vi dog skarphed.

Men igen igen. Uduelig start, uambitiøst og arrogant tilgang til kampen. Samme tilgang mod Napoli og vi er ude, måske det der skal til før der bliver handlet og solgt ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

9 år 5 måneder siden #31 af -#7-
Kan vi så få forlænget med Benzema! Hold fast han er farlig hver gang han får bolden. Og selvom han ikke lige selv kommer til afslutning så "er han jo verdens bedste i det opbyggende spil", som jo klart er det vigtigste for en angriber. Sjældent har jeg set en spiller fortjene en ny kontrakt som vores allesammens Zidane-dengse.

Og så må man jo også bare rose Zidane for sine udskiftninger idag. Fuck da Morata og formstærke Isco. Middelmådige Lucas der kan løbe stærkt og langt istedet for hjernen på holdet, det var da lige hvad holdet manglede, uheldigt og ganske uforudset at den løsning ikke gav pote, det må jeg alligevel sige.

Og så en sidste ting. Den spillestil Zidane har indført er godt nok en fryd for øjet. Godt nok taber man uheldigt idag, men gud hvor har man som fan savnet at se bold efter bold efter endnu en bold blive pumpet i feltet af vores backs. Til sommer kunne vi jo købe Zigic og lokke Jan Koller ud af pensionen, så tror jeg vi bliver ustoppelige.

DC19
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 5 måneder siden #32 af Kiwes
Jeg synes dog at varane har stod andel i nederlaget - føj hvor var han ringe!

Når vi er bagud og skal vende kampen, smider zidane ALDRIG kovacic ind på midten istedet for casemiro. Jeg forstår det simpelthen ikke!
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Kiwes.

9 år 5 måneder siden #33 af Indkast
Vi spiller på indlæg hele tiden. Det er altså noget af det nemmeste at dække op for. Vi har intet spil op igennem midtbanen op til angrebet, ingen 1-2 kombinationer.

Jeg tvivler stærkt på at vi vinder noget i år!

9 år 5 måneder siden #34 af Arnenugacream
Kom nu lidt!??

Ja det er et lorte resulatat, og desværre er Mesterskabet piv åbent igen. Men vi spiller sku da ganske mange fornuftige minutter idag!!! Vi får en lortestart pga et luckypunch, og laver en dum fejl, og et elendigt tilbageløb der koster et 2-0 mål, og dermed en ualmindelig svær opgave! Men derfra og til det 60-65 minut spiller vi ganske fornuftig. Nej der bliver ikke skabt chancer på samlebånd, men der er optræk til en del, og den sidste afl. i enkelte situationer der gør det ikke bliver til en chance. Men hvad er det folk forventer? At vi spiller champagne bold ude mod Valencia nede 2-0 og de render rundt med 11 mand bag bolden? Fordi det er der ikke mange hold der kan. Måske Barcelona når deres trio i front er i hopla, men de har også en magiker til at krydre det hele sammen i de små rum. Vi får derimod langt et ganske fornuftigt tryk, og holder faktisk Valencia fra en del chancer resterende del af kampen på trods af vi mange gange har alle 11 spillere et godt stykke oppe på deres banehalvdel.

Et lille kritikpunkt jeg har er dog at jeg ikke helt forstår Zidane udskiftninger. Jeg forstår ikke at spillere som Kovacic og Isco ikke har mere tiltro når de i de kampe de har startet, måske har været vores bedste spillere. Jeg så gerne Casemiro blive pilllet ud frem for Modric, vi har før vist vi godt kan fungere på midten uden ham. Også med mindre Verane var skadet så synes jeg det er dumt og "spilde" en udskifting på en centerforsvar, når vi skal jagte et mål. Også selvom Verane havde været usikker i et par situationer.

Weekendens kamp bliver bestemt ikke nemmere, men formår vi at fjerne de små fejl, og Villareal ikke får et mål ud af ingenting, så tror jeg på 3 point.

Og hvor er det dog trættende at læse om indlæg der omhandler Benzema efter hver eneste kamp. Manden spiller ganske fornuftigt idag, arbejder fint, og er med i meget af det opbyggende spil.
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Arnenugacream.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Gribben, AmorMadrid

9 år 5 måneder siden #35 af ChrillRM14
Puha...
Taber vi mod Villarreal, så er vi gået fra at være favoritter til mesterskabet til på 4 dage at være midt i en blodig 50/50-kamp med Barca. Med andre ord: Det er bare SÅ vigtigt, at vi vinder mod Villarreal. Både for moralen og for resultatet i sig selv.

Vi skaber 10000 chancer mod Napoli, men skaber kun indlæg i den her? Det sgu inkonsekvent...

Absolut eneste lyspunkt er, at Ronaldo fortsætter en god form. Målet er godt, og han skaber bare mere, end har gjort hele sæsonen. Havde det kreative spil været mere end blot indlæg, så kunne det have været en helt anden kamp. Apropos Ronaldo: Har hans tilbøjelighed til at falde lidt let forplantet sig til dommernes bedømmelse af, om der skal dømmes til hans fordel eller ej? Han bliver sgu nedlagt tit uden at få noget...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved ChrillRM14.

9 år 5 måneder siden #36 af Indkast
Hverken Kovacic eller Morata kom ind i dag. Som sagt i en anden tråd, der er en forfærdelig trup sammensætning og Zidanes udskiftninger skaber ikke nogle ændringer.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum