Vi er skuffede; og lidt glade

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #25 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Vi er skuffede; og lidt glade

Fondo_Sur skrev: @Brylle

Jeg kalder Casemiro såvel som Lucas Vazquez for Zidanes opfindelse, eller nok nærmere Zidanes idé, hvis du vil være så korrekt i sprogbruget. Med forskellige trænere, forskellige løsninger. Vi skriver jo det samme ...

I så fald beklager jeg, hvis jeg misforstod dig og derved rettede dig. Jeg er i bund og grund enig i, hvad du skrev. Jeg synes dog ikke, at det er en opfindelse at spille folk på deres bedste positioner. Contes omskoling af Moses til back vil jeg kalde en opfindelse, men vi skal også derhen, før jeg ser det sådan. Så det er bare vores opfattelse af "opfindelse", der ikke stemmer overens.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #26 af Dios
Besvaret af Dios på emne Vi er skuffede; og lidt glade
@Fondo_Sur.

Ligesom Brylle, så er det din definition af opfindelse der fejler lidt. Jeg vil dog stadig mene du negligere presset udefra enormt, og det var den eneste grund til Benitez ikke spillede med Casemiro fra start af, og det sagde han jo egentlig også tydeligt op til Barca kampen.

Jeg vil nu også stadig mene, at Benitez projekt var Bale, hvor han spillede ham centralt. Alt fejlede under Benitez fordi vi har en flok kujoner rendende rundt, som tror de bestemmer og ikke ville løbe de ekstra meter Benitez ville have dem til. Heldigvis fik de deres kæledække træner tilbage i Zidane, hvor alt er som i Ancelotti tiden.

Som sagt, så vil jeg stadig give Zidane endnu en sæson, for at lade ham bevise, at han godt kan rykke holdet, men jeg frygter han fortsætter den blinde vej med de 6 sikre kort fra midtbane og angreb.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

9 år 5 måneder siden #27 af Fondo_Sur
Absurd diskussion om definition. Den er nok ramt ved siden af, men har i et tidlige indlæg givet udtryk for at jeg mener det samme.

Derudover medgiver jeg at Zidanes status i Real Madrid er en del af hans succes, men det er, som forklaret, en del af hans mange egenskaber. Man kan være utilfreds med Real Madrids kulturtræk, men man kan ikke ændre dem.

Leveret af Kunena Forum