For helvede mand!

9 år 4 måneder siden #13 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne For helvede mand!
Marcelo spillede en ræderlig kamp mod Valencia, en ræderlig kamp mod Villarreal og nu en ræderlig kamp mod Las Palmas - han symbolisere om nogen ugideligheden i Real Madrids udtryk på banen!

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om man pt. er bedre tjent med Nacho på venstrebacken end Marcelo i et par kampe. Jeg vil faktisk hellere se 11 middelmådig spillere kæmpe en vis legemsdel ud af bukserne, frem for 11 verdensklasse spillere være pisse ligeglade med såvel udsigterne i La Liga, som fansene bag tv-skærmene og på stadion.

Fandeme sørgeligt det her!
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #14 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne For helvede mand!

Daniel skrev: Marcelo spillede en ræderlig kamp mod Valencia, en ræderlig kamp mod Villarreal og nu en ræderlig kamp mod Las Palmas - han symbolisere om nogen ugideligheden i Real Madrids udtryk på banen!

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om man pt. er bedre tjent med Nacho på venstrebacken end Marcelo i et par kampe. Jeg vil faktisk hellere se 11 middelmådig spillere kæmpe en vis legemsdel ud af bukserne, frem for 11 verdensklasse spillere være pisse ligeglade med såvel udsigterne i La Liga, som fansene bag tv-skærmene og på stadion.

Enig. En ting jeg også lagde mærke til under kampen i går var hvor let modstanderne gled forbi eller spillede rundt om Kross. Han virkede enorm træt eller bare fraværende. Hvis ikke Casemiro spiller når vi møder hold der vil spille fodbold løber de lige igennem vores midtbane.

9 år 4 måneder siden #15 af real89
Besvaret af real89 på emne For helvede mand!

Daniel skrev: Marcelo spillede en ræderlig kamp mod Valencia, en ræderlig kamp mod Villarreal og nu en ræderlig kamp mod Las Palmas - han symbolisere om nogen ugideligheden i Real Madrids udtryk på banen!

Enig..Marcelo sejler om nogen.
Han kan være det mest ugidelig at se på,. Han burde jo næsten ikk være back mere, når han ikk magter at forsvare, så burde han være fløj/kant spiller(men der er der sku ikk plads til ham, med alle de spiller vi har).
Mener faktisk ikke det er Navas fejl ved Prince mål, for det er om nogen forsvar spillerne der skal have styr på ham, Marcelo snork sover. Det hele starter på modstanderens bane del, han stod som om han vil trække offside på ham, men finder ud af, hov, vi er sku på modstanderens bane del. Amen, og hvor er Ramos?? han er forsvar spiller ikke midtbanespiller, han var ikke i sin position.

Dette mål var forsvarets fejl.

9 år 4 måneder siden #16 af Daniel

HHB65 skrev:

Enig. En ting jeg også lagde mærke til under kampen i går var hvor let modstanderne gled forbi eller spillede rundt om Kross. Han virkede enorm træt eller bare fraværende. Hvis ikke Casemiro spiller når vi møder hold der vil spille fodbold løber de lige igennem vores midtbane.

Kroos har alle dage ageret, som en hovedløs kylling på 6'eren i Real Madrid - det er kun Zidane, der endnu ikke har erfaret dette faktum! Kroos er 8'er - måske endda en lille 10'er. Han er ingenlunde 6'er. Det har alle dage været usandsynligt nemt for modstanderne at spille gennem Real Madrids midterakse, uden en oprydder på 6'eren. Ja, sågar også i et historisk perspektiv.

9 år 4 måneder siden #17 af LukasModrik19
Besvaret af LukasModrik19 på emne For helvede mand!
Så, d'herre. Så er det nu. Tid til en ny opstilling. 4-3-3 giver mig kvalme, hvordan den midtbanen end vender.
Tid til 4-4-2. Venstre og højre kanter besættes af James og Isco (det har vi set før; lad os prøve det igen). Modric og Casemiro inde i midten. Jeg er dødtræt af Krops; jeg tror næppe der findes en spiller med sååå mange lange afleveringer ud til backerne. Ronaldo og Morata på toppen. Ny frisk spiller med sult.

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, Jespersk

9 år 4 måneder siden #18 af Daniel

real89 skrev:

Han kan være det mest ugidelig at se på,. Han burde jo næsten ikk være back mere, når han ikk magter at forsvare, så burde han være fløj/kant spiller(men der er der sku ikk plads til ham, med alle de spiller vi har).
Mener faktisk ikke det er Navas fejl ved Prince mål, for det er om nogen forsvar spillerne der skal have styr på ham, Marcelo snork sover. Det hele starter på modstanderens bane del, han stod som om han vil trække offside på ham, men finder ud af, hov, vi er sku på modstanderens bane del. Amen, og hvor er Ramos?? han er forsvar spiller ikke midtbanespiller, han var ikke i sin position.

Jeg begynder i hvert fald at forstå, hvor asp? - og flere andre - peger på Alaba frem for Marcelo på venstrebacken i fremtiden.....

9 år 4 måneder siden #19 af Jespersk
Besvaret af Jespersk på emne For helvede mand!
Jeg er helt enig i at det kunne være interessant med en anden opstilling. Specielt fordi vi ofte bliver løbet over på midtbanen.

Endvidere syntes jeg der skal være plads til en spiller som isco i startsopstillingen da han virkelig giver meget til den offensive del med hans driblinger, gode afleveringer m.m. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se en opstilling som følgende:

Ronaldo - Bale
Isco
Kroos - Casemiro - Modric
Marcelo - Ramos - Varane - Carvajal
Navas

Med denne opstlling har vi nogle lynhurtige angribere, samt en mere komplet midtbane, hvor der både er plads til det defensive anker i Casemiro, samt isco med hans offensive kvaliteter og naturligvis også modric og kroos.

9 år 4 måneder siden #20 af Freddy0203
Besvaret af Freddy0203 på emne For helvede mand!
Tankevækkende at stort set samme midtbane og angreb spiller en kamp mod Espanoyal, som bliver totalt domineret med 70% boldbesiddelse, hvor Espanoyal ikke har et skud på mål.
Husker at Casilla, Carvajal, Pepe, Varane, Nacho spiller en fejlfri kamp - må give Zidane stof til eftertanke...
Det er jo sørgeligt at se specielt sin anfører og viceanfører - de 2 spillere med flest kampe på holdet, gå så meget ned i niveau de seneste 2 uger.

9 år 4 måneder siden #21 af Numeredoce
Besvaret af Numeredoce på emne For helvede mand!
Hvad laver Zidane?

Som en anden bruger påpegede (jeg kan desværre ikke huske hvem) så spiller Las Palmas 100 % angrebsfodbold og har én taktik: de skal fremad! Når vi møder sådan et hold, så er jeg fuldstændig ligeglad med om det er toppen af Europa eller bunden af La Liga: så har man en defensiv midtbanespiller til at tage de løb der kommer! Navas stod forkert ved 3-1 scoringen, meget forkert. Men der var jo kun én forsvarsspiller på egen banehalvdel på det tidspunkt, selv hvis han havde stået rigtigt, er det sgu ikke sikkert det havde hjulpet, for det var stadig en friløber da Marcelo var for sløv i optrækket.

Derudover: Med det spillermateriale vi har, bør vi så ikke have en plan B, hvis "indlæg, sideskift og dybe bolde"-metoden ikke fungerer?

Jeg må indrømme at jeg er træt af Zidane. Han er simpelthen ikke taktisk dygtig nok, og han kan ikke motivere holdet til at præstere. Selv i vores ubesejrede stime var der en hel del kampe, hvor vi var heldige, eller havde Ramos/Ronaldo til at sørge for at stimen fortsatte. Jeg håber Zisou har udtjent sin værnepligt til sommer. Desværre har jeg ikke det store bud på hvem der skulle komme ind i stedet.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

9 år 4 måneder siden #22 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne For helvede mand!

Daniel skrev:

real89 skrev:

Jeg begynder i hvert fald at forstå, hvor asp? - og flere andre - peger på Alaba frem for Marcelo på venstrebacken i fremtiden.....

Dejligt du får øjnene op. Alaba, Dybala og De gea/Courtois er fremtiden. Ud med alle primadonnaerne og vores uduelige træner. Han er jo total handlingslammet indtil det 75 minut.

Den her opstilling er vejen frem:
Ronaldo - Bale
Isco
Kroos - Casemiro - Modric
Nacho - Ramos - Pepe - Carvajal
Casilla

Drop Navas, Benzema og Marcelo. Lur mig om vi ikke bliver mere kompakt og farligere hvor Ronaldo søger boksen.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved asp3200.

9 år 4 måneder siden #23 af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne For helvede mand!

LukasModrik19 skrev: Så, d'herre. Så er det nu. Tid til en ny opstilling. 4-3-3 giver mig kvalme, hvordan den midtbanen end vender.
Tid til 4-4-2. Venstre og højre kanter besættes af James og Isco (det har vi set før; lad os prøve det igen). Modric og Casemiro inde i midten. Jeg er dødtræt af Krops; jeg tror næppe der findes en spiller med sååå mange lange afleveringer ud til backerne. Ronaldo og Morata på toppen. Ny frisk spiller med sult.

Hold da helt hop.. Kroos ud må være er af de ringeste forslag jeg længe har set. Han er gang på gang en af de bedste spillere, og en af de få på holdet, som er boldsikker, pasningssikker og spiller klogt.
James på kanten, som er langsom, ikke kan drible, og hvis 1. berøringer ligner, at bolden har ramt en knold lige inden, hver gang. Han sparker godt til en bold, men ikke meget andet.
Og så i stedet for Bale? Han er klart den som kan skabe mest på egen hånd.(At han mistede hjernen i går, ændre ikke på at han er verdensklasse),

9 år 4 måneder siden #24 af Macon
Besvaret af Macon på emne For helvede mand!
Flere af vores spillere underpræstere big time i øjeblikket, men er godt nok blevet nervøs for Ramos, han har været fejlplaceret i flere tilfælde i de sidste par kampe.

Leveret af Kunena Forum