For helvede mand!
Egentlig er jeg enig i, at vores trup bare ikke er til en 4-3-3 rent spillemæssigt. Vi bør prøve med 2 angribere og 4 midtbanespillere, hvoraf der ikke nødvendigvis behøver at være 2 kanter, for angriberne skal også deltage i spillet på kanterne, og Marcelo er jo alligevel en kant efterhånden. Vi spiller meget på kanterne, fordi alle spillerne søger derud, og derfor bliver vi ofte efterladt på midtbanen i ubalance, hvor modstanderne kan køre direkte på forsvaret og én midtbane. Og når den mand ikke er Casemiro, er det rigtig skidt. Det kunne godt tyde på, at når Casemiro ikke spiller og bliver tilbage, så er Marcelos side mere udsat. Jeg vil mene, at Casemiros fravær kostede kampen, for han passer godt til boldbesidende offensive hold som Barca og Las Palmas. Isco er til gengæld god mod defensive hold som Atletico - ikke så meget de offensive som Las Palmas.
Ubalance er ordet, der beskriver holdet. Ukoncentreret er ordet, der beskriver indsatsen. Uduelig er ordet, der beskriver Navas og Benzema. Forreste og bagerste mand skal udskiftes. Marcelo og Kroos ville spille bedre, hvis ikke de var så udmattede.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- LukasModrik19
-
- Junior bruger
-
IL Capitano skrev:
LukasModrik19 skrev: Så, d'herre. Så er det nu. Tid til en ny opstilling. 4-3-3 giver mig kvalme, hvordan den midtbanen end vender.
Tid til 4-4-2. Venstre og højre kanter besættes af James og Isco (det har vi set før; lad os prøve det igen). Modric og Casemiro inde i midten. Jeg er dødtræt af Krops; jeg tror næppe der findes en spiller med sååå mange lange afleveringer ud til backerne. Ronaldo og Morata på toppen. Ny frisk spiller med sult.
Hold da helt hop.. Kroos ud må være er af de ringeste forslag jeg længe har set. Han er gang på gang en af de bedste spillere, og en af de få på holdet, som er boldsikker, pasningssikker og spiller klogt.
James på kanten, som er langsom, ikke kan drible, og hvis 1. berøringer ligner, at bolden har ramt en knold lige inden, hver gang. Han sparker godt til en bold, men ikke meget andet.
Og så i stedet for Bale? Han er klart den som kan skabe mest på egen hånd.(At han mistede hjernen i går, ændre ikke på at han er verdensklasse),
Jeg glemte Bale ved en tilfældighed, det har du ret i. Men pointen står stadig: Midtbanen fordamper som vand på en sommerdag i vores kampe - trods af at man har verdensklassespillere som Modric, Kroos, Isco og James. Vi behøver ganske enkelt flere midtbanefolk. Ja, bevares, Isco og James virker måske ikke som umildbare kanter, men så vidt jeg husker spillede vi et par kampe i 14-15 (sidste halvdel) hvor de var det, og hvor vi spillede godt. Vi behøver spillere der ikke tænker på at score men på at holde bolden, og som ikke (som Kroos) har en ustandselig kløen efter at lave lange afleveringer ud til kanterne. Om ikke andet så må vores højesteprioritet for øjeblikket være at genetablere midtbanen, og så må angrebet komme derefter som prioritet nummer 2.
"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
Defensivt er han for langsom til at lukke områderne og være bold erobre. Offensivt er han mere en boldflytter end en spiller der giver de afleveringer som bare smadrer et helt forsvar. Det eneste jeg synes Kroos gør godt er hans indlæg på hjørne eller frispark. Det er også svært når offensiven ikke hjælper bagude. Jese arbejdede bedre for Las Palmas end vores offensiv gjorde og vi er i den grad blevet elendige til at erobre bolde fra modstanderen.
Kovacic derimod er en som er en bedre felt til felt spiller.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Indkast skrev: Problemet på midtbanen er Kroos !
Defensivt er han for langsom til at lukke områderne og være bold erobre. Offensivt er han mere en boldflytter end en spiller der giver de afleveringer som bare smadrer et helt forsvar.
Den ene bruger klandrer Kroos for at lave sideskift i stedet for at skubbe bolden til siden. Den anden klandrer ham for at skubbe bolden til siden i stedet for at lave afleveringer, der smadrer forsvaret.
Kan vi ikke bare gå ud fra, at han klarer det godt, når der er så forskellige opfattelser af hans arbejde, og hvordan han udfører det?
Kroos er et sted i top 2-5 på vores hold, og de andre inkluderer blandt andet Ramos, Modric og Marcelo.
- LukasModrik19
-
- Junior bruger
-
BBB skrev:
Defensivt er han for langsom til at lukke områderne og være bold erobre. Offensivt er han mere en boldflytter end en spiller der giver de afleveringer som bare smadrer et helt forsvar.
Den ene bruger klandrer Kroos for at lave sideskift i stedet for at skubbe bolden til siden. Den anden klandrer ham for at skubbe bolden til siden i stedet for at lave afleveringer, der smadrer forsvaret.
Kan vi ikke bare gå ud fra, at han klarer det godt, når der er så forskellige opfattelser af hans arbejde, og hvordan han udfører det?
Kroos er et sted i top 2-5 på vores hold, og de andre inkluderer blandt andet Ramos, Modric og Marcelo.
Vi snakker jo om det samme? At lave lange sideskift er lidt bedre end 'at skubbe den til siden' men ikke desto ineffektivt.
"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
BBB skrev:
Det står fandme skidt til, hvis du oprigtigt mener, at Marcelo er blandt de 5 bedste på holdet! Det skal han da snart til at bevise, efter han har spillet elendigt i 2 måneder nu.
Dios skrev: Når først man mener Kroos er problemet, så er der for alvor problemer i Real Madrid!
Tak, Dios. Bare tak!
RJ skrev:
BBB skrev:
Det står fandme skidt til, hvis du oprigtigt mener, at Marcelo er blandt de 5 bedste på holdet! Det skal han da snart til at bevise, efter han har spillet elendigt i 2 måneder nu.
Det kan ikke komme bag på nogen, at der er nedgangsperioder for både hold og spillere. Hvis vi skal ind i en diskussion om emnet, så kan vi da godt sætte en tidsperiode på. Er det kun seneste kamp, der tæller? De sidste to måneder? Det sidste år?
Marcelo har været meget vigtig for os i en meget lang periode. Derfor er han på listen.
LukasModrik19 skrev:
BBB skrev:
Vi snakker jo om det samme? At lave lange sideskift er lidt bedre end 'at skubbe den til siden' men ikke desto ineffektivt.
Hvis du ikke ved, hvad det gør ved et modstanderhold, at bolden bliver kastet fra den ene side til den anden, så skal du bare spørge. Det er bestemt ikke ineffektivt.
BBB skrev:
RJ skrev:
BBB skrev:
Det kan ikke komme bag på nogen, at der er nedgangsperioder for både hold og spillere. Hvis vi skal ind i en diskussion om emnet, så kan vi da godt sætte en tidsperiode på. Er det kun seneste kamp, der tæller? De sidste to måneder? Det sidste år?
Marcelo har været meget vigtig for os i en meget lang periode. Derfor er han på listen.
Han er vigtig for det opbyggende spil. Han er decideret katastrofal i det defensive. At han er på din personlige liste er naturligvis fair nok - jeg synes, det er helt gak.
Dios skrev: Når først man mener Kroos er problemet, så er der for alvor problemer i Real Madrid!
Lad os bare sige jeg savner Xabi Alonso og at jeg ikke har den følelse af at Kroos har givet det samme.
Jeg er ikke tilfreds med vores midtbane i det fremadrettede spil. Nøj vi bare er skidt kørende med at få bolden forbi modstanderens forsvar!