Truppen mod Eibar - 26. spillerunde
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane har i dag udtaget truppen til morgendagens udekamp mod Eibar.
Her må Real Madrid se bort fra de skadede Coentrao, Varane og Cristiano Ronaldo, mens Bale og Morata afsoner karantæne.
Det giver mulighed for come back til Danilo, som er tilbage i truppen, som er på 19 mand, hvilket betyder at en mand skal sorteres fra inden kampstart.
Truppen mod Eibar:
Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.
Forsvar: Carvajal, Danilo, Ramos, Pepe, Nacho, Marcelo.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Isco, James, Asensio.
Angreb: Benzema, Mariano, Lucas Vázquez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Modric - Casemiro - James
Nacho - Ramos - Pepe - Danilo
Andre der har en rigtig dårlig følelse? :/
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Asensio - Benzema - Vazquez
Hold kæft hvor er Zidane selv skyld i alt den ulykke, der rammer ham og holdet! Få nu hevet James op, hvor han hører til, og så giv Isco og Kovacic en startplads! Jeg synes mindre og mindre om hans dispositioner, og det her er helt i skoven! Lad os håbe, viljen sejrer i dag.
Florentino Pérez
- Brylle
- Gæst
-
Der er jo ingen, der siger, at opstillingen bliver sat op på den måde. Det forventer jeg i hvert fald ikke selv. Der bliver faktisk stillet med et hold i dag, som kan arbejde som en enhed. Jeg håber, at vi ser noget lignende 4-4-1-1 eller 4-2-3-1, uden at hænge mig for meget i talkombinationer, hvor James ligger foran Casemiro og James. Et godt genpres, hurtigt spil og så meget væk fra Benzema som muligt og så skal det nok gå! Det gælder om at få sat James op så han kan sprudle i dag. Ligeledes skal vi have sat fløjene i scene, så de kan få udfordret. Jeg er egentlig kun utryg ved højrebacken, men det er fint at få friske folk ind i dag. Der er en grund til, at man har en trup.RJ skrev:
ChrillRM14 skrev: Asensio - Benzema - Vazquez
Hold kæft hvor er Zidane selv skyld i alt den ulykke, der rammer ham og holdet! Få nu hevet James op, hvor han hører til, og så giv Isco og Kovacic en startplads! Jeg synes mindre og mindre om hans dispositioner, og det her er helt i skoven! Lad os håbe, viljen sejrer i dag.
EDIT: Jeg er dog ikke enig i de valgte spillere. Som Sahinovic er inde på, så er det et skudt, at Isco ikke spiller. Jeg kan godt forstå, hvorfor visse spillere ikke yder 100%, for man får intet ud af det.
Fint med pause til kroos og marcelo, men carvajal i forhold til danilo??... og isco + kovacic. Jeg ved ikke virkelig ikke hvad Zidane har gang i.
EDIT: Brylle, ikke Daniel.