Truppen mod Eibar - 26. spillerunde
[12] Kroos
[10] James
[8] Cristiano
[7] Vazquez, Carvajal, Marcelo
Pænt godt gået af vores 10er ift antal minutter han har spillet
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
elle44 skrev: Det var pinligt Nacho, tænk at det filmeri skulle koste et mål. Og Danilos forsøg på en clearing var ganske komisk ;)
Skal du ikke lige prøve at se situationen igen? Nacho filmer jo ikke. Han får en klar hånd i hovedet, og hvis det er film, så har vi ihvertfald taget det til nye højder. Er dog enig i, at Danilo igen igen ser skidt ud ved målet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
firkant skrev: Nej det har den ikke. Manden har ikke spillet en god kamp siden han var Lyon. Han skal væk væk væk væk.
Meget velargumenteret og nuanceret indlæg.
Håber ironien skinner igennem her.
Dios skrev:
elle44 skrev: Det var pinligt Nacho, tænk at det filmeri skulle koste et mål. Og Danilos forsøg på en clearing var ganske komisk ;)
Skal du ikke lige prøve at se situationen igen? Nacho filmer jo ikke. Han får en klar hånd i hovedet, og hvis det er film, så har vi ihvertfald taget det til nye højder. Er dog enig i, at Danilo igen igen ser skidt ud ved målet.
Selvom det ikke er film, er vi vel enige om at man som højre back ikke skal lægge sig ned og håbe på dommeren dømmer korrekt? Så skal man spille videre og få clearet situationen i stedet så han slet ikke får lov at slå det indlæg. Nacho stod korrekt og burde have haft fuld kontrol over situationen i stedet for "bare" at smide sig så snart kontakten var der.
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
MatiasP skrev:
Dios skrev:
Selvom det ikke er film, er vi vel enige om at man som højre back ikke skal lægge sig ned og håbe på dommeren dømmer korrekt? Så skal man spille videre og få clearet situationen i stedet så han slet ikke får lov at slå det indlæg. Nacho stod korrekt og burde have haft fuld kontrol over situationen i stedet for "bare" at smide sig så snart kontakten var der.
Arh, Nacho filmer. Skal vi tro på at en toptrænet professionel atlet går i gulvet af at få klasket en hånd op på kinden? Jeg ved godt at det er sådan sporten har udviklet sig, og at man ofte skal overspille for at dommeren bliver opmærksom på at det er sket, men jeg synes stadig det er vattet.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)