Truppen mod Eibar - 26. spillerunde
Madrid777 skrev: 2 mål af Big Benz det fandme godt og RealMadrid arbejder som en enhed der kæmper sammen det squ dejligt at se keep it up.
To mål og en assist.
Haters gonna hate.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Yes! Jeg jinxede den!ChrillRM14 skrev: Asensio - Benzema - Vazquez
Modric - Casemiro - James
Nacho - Ramos - Pepe - Danilo
Andre der har en rigtig dårlig følelse? :/
Bare rolig, vi er lort! LORT!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Chamartin skrev:
Madrid777 skrev: 2 mål af Big Benz det fandme godt og RealMadrid arbejder som en enhed der kæmper sammen det squ dejligt at se keep it up.
To mål og en assist.
Haters gonna hate.
Jo jo men rolig nu. Nu skal Benz også lige vise, at det ikke er en enlig svale.
Jeg forstår stadig ikke, at Isco og Kova ikke spiller, men det er fedt at se holdet kæmpe som en enhed. Selv Danilo spiller godt i dag - rystende!
Chamartin skrev:
To mål og en assist.
Haters gonna hate.
Kritikken har da så absolut været på sin plads. Men det er kun positivt, at Benzema igen byder sig til med mål, men han er også langt mere i boksen i dag, end han plejer med Ronaldo på banen.
Daniel skrev:
Chamartin skrev:
To mål og en assist.
Haters gonna hate.
Kritikken har da så absolut været på sin plads. Men det er kun positivt, at Benzema igen byder sig til med mål, men han er også langt mere i boksen i dag, end han plejer med Ronaldo på banen.
Jeg er klar over, det var kontroversielt, og han har heller ikke haft en speciel god sæson.. Jeg synes bare, kritikken af ham har været langt over målet.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Kritikken af Benzema har været uberettiget næsten hele vejen igennem, fordi man kun vælger at fokusere på antal mål han scorer, alt andet han bidrager med vælger man simpelthen at se bort fra. Forskellen idag er bare at han scorer, men han har altid været et vigtigt aktiv for opspillet.
Du stopper lige dig selv, ikk? Sådan med det samme. Magen til vrøvl...
- Brylle
- Gæst
-
Det har den altså ikke... Han har virkelig ikke spillet godt i en lang periode. Mange boldtab, gemmer sig i opspillet, står og glor på at Kroos presser og brænder generelt nogle kæmpe chancer. Han har ganske enkelt ikke været god nok.Sahinovic skrev: Kritikken af Benzema har været uberettiget næsten hele vejen igennem, fordi man kun vælger at fokusere på antal mål han scorer, alt andet han bidrager med vælger man simpelthen at se bort fra. Forskellen idag er bare at han scorer, men han har altid været et vigtigt aktiv for opspillet, og han er næsten altid kommet frem til chancer. (Målene skal nok komme som han viser idag.)
I dag ser det dog ud til, at han løber lidt mere, scorer på sine muligheder og falder fint ind med de andre. I opspillet synes jeg dog stadig der er for mange fejl og situationer, hvor han ikke går 100% ind i det. Men han spiller godt i dag.
Asensio synes jeg har været fantastisk at følge. Der kommer så meget energi, så mange kloge beslutninger, og han falder så godt ind med de andre, selvom han ikke har spillet i 100 år. Han kan være tilfreds med sig selv og sin præstation, når han (vanvittigt nok) i næste kamp sidder på tribunen fordi han er blevet sorteret fra.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Brylle skrev:
Det har den altså ikke... Han har virkelig ikke spillet godt i en lang periode. Mange boldtab, gemmer sig i opspillet, står og glor på at Kroos presser og brænder generelt nogle kæmpe chancer. Han har ganske enkelt ikke været god nok.Sahinovic skrev: Kritikken af Benzema har været uberettiget næsten hele vejen igennem, fordi man kun vælger at fokusere på antal mål han scorer, alt andet han bidrager med vælger man simpelthen at se bort fra. Forskellen idag er bare at han scorer, men han har altid været et vigtigt aktiv for opspillet, og han er næsten altid kommet frem til chancer. (Målene skal nok komme som han viser idag.)
I dag ser det dog ud til, at han løber lidt mere, scorer på sine muligheder og falder fint ind med de andre. I opspillet synes jeg dog stadig der er for mange fejl og situationer, hvor han ikke går 100% ind i det. Men han spiller godt i dag.
Asensio synes jeg har været fantastisk at følge. Der kommer så meget energi, så mange kloge beslutninger, og han falder så godt ind med de andre, selvom han ikke har spillet i 100 år. Han kan være tilfreds med sig selv og sin præstation, når han (vanvittigt nok) i næste kamp sidder på tribunen fordi han er blevet sorteret fra.
Benzema har ikke været fantastisk nej, det er jeg helt enig i. Men hvis du går tilbage og sammenligner den mængde af kritik han har fået i forhold til Bale og Ronaldo (som også har været to elendigheder for det meste), så har det jo overhovedet ikke været fair eller objektivt på nogen måder.
Selvom Benzema, mildest talt, har været meget svingende, så synes jeg ikke han er problemet i Real Madrid. (Kampen idag er et meget godt eksempel, Eibar er et bedre hold end Las Palmas).
Florentino Pérez