Truppen mod Eibar - 26. spillerunde

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 4 måneder siden #25 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Eibar - 26. spillerunde

Sahinovic skrev:

Brylle skrev:

Sahinovic skrev: Kritikken af Benzema har været uberettiget næsten hele vejen igennem, fordi man kun vælger at fokusere på antal mål han scorer, alt andet han bidrager med vælger man simpelthen at se bort fra. Forskellen idag er bare at han scorer, men han har altid været et vigtigt aktiv for opspillet, og han er næsten altid kommet frem til chancer. (Målene skal nok komme som han viser idag.)

Det har den altså ikke... Han har virkelig ikke spillet godt i en lang periode. Mange boldtab, gemmer sig i opspillet, står og glor på at Kroos presser og brænder generelt nogle kæmpe chancer. Han har ganske enkelt ikke været god nok.
I dag ser det dog ud til, at han løber lidt mere, scorer på sine muligheder og falder fint ind med de andre. I opspillet synes jeg dog stadig der er for mange fejl og situationer, hvor han ikke går 100% ind i det. Men han spiller godt i dag.

Asensio synes jeg har været fantastisk at følge. Der kommer så meget energi, så mange kloge beslutninger, og han falder så godt ind med de andre, selvom han ikke har spillet i 100 år. Han kan være tilfreds med sig selv og sin præstation, når han (vanvittigt nok) i næste kamp sidder på tribunen fordi han er blevet sorteret fra.

Benzema har ikke været fantastisk nej, det er jeg helt enig i. Men hvis du går tilbage og sammenligner den mængde af kritik han har fået i forhold til Bale og Ronaldo (som også har været to elendigheder for det meste), så har det jo overhovedet ikke været fair eller objektivt på nogen måder.

Selvom Benzema, mildest talt, har været meget svingende, så synes jeg ikke han er problemet i Real Madrid.

Jeg synes dog, at Ronaldo har bidraget med langt mere i både spillet og med mål, selvom det heller ikke har været prangende. Han tilbyder sig, løber dybt og forsøger hele tiden at finde plads, mens Benzema oftest forsøger at finde en modspiller, han kan gemme sig bag. Vigtigst af alt, så dukker Ronaldo op, når vi skal bruge et mål. Det gør Benzema altså bare ikke. Bale er jo en anden sag, for det tager tid at komme tilbage efter en længere periode væk fra banen, så hans spil på banen er jeg ikke mega interesseret i endnu.

Nej, det er selvfølgelig ikke en enkelt mand, der er problemet i Real Madrid. Hverken Benzema eller Ronaldo. Benzema er dog et rigtig godt symbol på et kæmpe problem i Real Madrid, for hvordan kan man blive ved med at spille, når han mest af alt ligner en spiller, der ikke ønsker at være på banen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #26 af RJ

Sahinovic skrev:

Brylle skrev:

Sahinovic skrev: Kritikken af Benzema har været uberettiget næsten hele vejen igennem, fordi man kun vælger at fokusere på antal mål han scorer, alt andet han bidrager med vælger man simpelthen at se bort fra. Forskellen idag er bare at han scorer, men han har altid været et vigtigt aktiv for opspillet, og han er næsten altid kommet frem til chancer. (Målene skal nok komme som han viser idag.)

Det har den altså ikke... Han har virkelig ikke spillet godt i en lang periode. Mange boldtab, gemmer sig i opspillet, står og glor på at Kroos presser og brænder generelt nogle kæmpe chancer. Han har ganske enkelt ikke været god nok.
I dag ser det dog ud til, at han løber lidt mere, scorer på sine muligheder og falder fint ind med de andre. I opspillet synes jeg dog stadig der er for mange fejl og situationer, hvor han ikke går 100% ind i det. Men han spiller godt i dag.

Asensio synes jeg har været fantastisk at følge. Der kommer så meget energi, så mange kloge beslutninger, og han falder så godt ind med de andre, selvom han ikke har spillet i 100 år. Han kan være tilfreds med sig selv og sin præstation, når han (vanvittigt nok) i næste kamp sidder på tribunen fordi han er blevet sorteret fra.

Benzema har ikke været fantastisk nej, det er jeg helt enig i. Men hvis du går tilbage og sammenligner den mængde af kritik han har fået i forhold til Bale og Ronaldo (som også har været to elendigheder for det meste), så har det jo overhovedet ikke været fair eller objektivt på nogen måder.

Selvom Benzema, mildest talt, har været meget svingende, så synes jeg ikke han er problemet i Real Madrid. (Kampen idag er et meget godt eksempel, Eibar er et bedre hold en Las Palmas).

Forskellen er, at Bale og Ronaldo afgør kampe. Det har Benzema hidtil ikke gjort. Han spiller godt i dag - nu skal han finde momentum og holde fast. Han brænder ALT for mange giga direktører, og det aspekt af sit spil skal han have styr på. Han er trods alt 9'er.

Der er mange problemer i Real Madrid. Benzemas ugidelighed og elendighed er et af dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 4 måneder siden #27 af Steen
Om man vil det eller ej, så er det pinagtigt ringe at have scoret ÈT mål i 12 kampe som angriber for Real Madrid. Det gør det endnu mere pinagtigt når man tænker på hvor mange 100% chancer han har brændt.

9 år 4 måneder siden #28 af elle44
Det var pinligt Nacho, tænk at det filmeri skulle koste et mål. Og Danilos forsøg på en clearing var ganske komisk ;)

9 år 4 måneder siden #29 af Fondo_Sur
Kan være at Zidane bestemmer sig for kun at spille med enten Kroos eller Modric fra nu af. Det er i hvert fald en mulighed, og giver tilsyneladende andre og mere tiltrængte kvaliteter med brug af mere bevægelige midtbanespillere som Asensio eller Kovacic.

Bravo Zidane.

9 år 4 måneder siden #30 af Kiwes
Pepe spiller virkelig solidt! Jeg vil være rigtig ked af at miste ham til sommer. Modsat Ramos, som utallige gang spiller bolden direkte i fødderne på modstanderen, virker Pepe bare så sikker i alle indgreb og pasninger. Venligst giv ham endnu et år.

Asensio har også spillet en rigtig fin kamp. Ser gerne at han får flere muligheder for at bevise sig selv.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 4 måneder siden #31 af RJ
Hvorfor smider Nacho sig som sådan en kælling i dag?

9 år 4 måneder siden #32 af Sahinovic

Brylle skrev:

Sahinovic skrev:

Brylle skrev:

Selvom Benzema, mildest talt, har været meget svingende, så synes jeg ikke han er problemet i Real Madrid.

Jeg synes dog, at Ronaldo har bidraget med langt mere i både spillet og med mål, selvom det heller ikke har været prangende. Han tilbyder sig, løber dybt og forsøger hele tiden at finde plads, mens Benzema oftest forsøger at finde en modspiller, han kan gemme sig bag. Vigtigst af alt, så dukker Ronaldo op, når vi skal bruge et mål. Det gør Benzema altså bare ikke. Bale er jo en anden sag, for det tager tid at komme tilbage efter en længere periode væk fra banen, så hans spil på banen er jeg ikke mega interesseret i endnu.

Nej, det er selvfølgelig ikke en enkelt mand, der er problemet i Real Madrid. Hverken Benzema eller Ronaldo. Benzema er dog et rigtig godt symbol på et kæmpe problem i Real Madrid, for hvordan kan man blive ved med at spille, når han mest af alt ligner en spiller, der ikke ønsker at være på banen?

Jeg synes ikke at jeg har været vidne til at Ronaldo er blevet bedre i spillet, han er måske gået fra at være totalt elendig til elendig, men det er jo stadig ikke godt nok. Benzemas kropssprog har jo altid været utroligt dovent, han minder meget om Berbatov på dette punkt. Han har tydeligvis manglet selvtillid, men jeg synes ikke han på noget tidspunkt har udvist mangel på engagement, ikke mere end visse andre spillere.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 4 måneder siden #33 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Eibar - 26. spillerunde

Sahinovic skrev:

Brylle skrev:

Sahinovic skrev:

Brylle skrev:

Jeg synes ikke at jeg har været vidne til at Ronaldo er blevet bedre i spillet, han er måske gået fra at være totalt elendig til elendig, men det er jo stadig ikke godt nok. Benzemas kropssprog har jo altid været utroligt dovent, han minder meget om Berbatov på dette punkt. Han har tydeligvis manglet selvtillid, men jeg synes ikke han på noget tidspunkt har udvist mangel på engagement, ikke mere end visse andre spillere.

Der må vi enes om at være uenige. Heldigvis gjorde han det godt i dag og forhåbentlig kan han ramme en god stime, for når han er fredet på holdet, så har vi brug for at han viser bare lidt.

9 år 4 måneder siden #34 af Madrid777
Danilo skal sælges.Han kostede et mål, positionerede sig elendigt og var klodset i sine indgreb, han var alene skyld i målet. I stedet for at sætte hovedet på bolden og cleare bolden prøver han at lave et elendigt saksespark som han helt fejlagtigt mistimer. Han er helt væk, han burde blive solgt. Carvajal er 10 gange så god. Det var et fejlkøb lad os håbe sådan et køb aldrig sker igen(der kommer nok et på et tidspunkt)
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, mohbar

9 år 4 måneder siden #35 af firkant
Nej det har den ikke. Manden har ikke spillet en god kamp siden han var Lyon. Han skal væk væk væk væk.

9 år 4 måneder siden #36 af 2:18

firkant skrev: Nej det har den ikke. Manden har ikke spillet en god kamp siden han var Lyon. Han skal væk væk væk væk.

Kan ikke skimte ironien = sløjt indlæg !!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum