Optakt: Til aftenkaffe hos Hr. Lucifer
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Fuck YESSS
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Det viser bare at Zidane intet har lært taktisk at stille op i en 4-3-3 med BBC. Enten så er han direkte dum eller så tvinges han af Perez til at stille med de tre når de er klar, jeg tror desværre på det sidste. Skræmmende, vi fortjener at ryge ud på røv og albuer.
Jeg nægter simpelthen at tro at det er Perez. I sidste ende er det Z der stiller holdet og hvis nu vi forestiller os at de forstærke var på banen og fik et godt spil/resultat i denne kamp så kunne Perez intet gøre her. Spørgsmålet er snarere om dherrer Bale osv har så mange stjerner på skuldrene at Zidane simpelthen ikke tør lade dem på bænken af frygt for at skabe urørt i truppen. Og det gør ham ansvarlig.
Ufortjent mål men vigtigt!!!!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kan man ikke omdøbe turnering efter Sergio Ramos snart?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Hvis folk er hyped - så er det fint. Jeg har sjældent været mere skuffet eller "fed up" med Real Madrid, end jeg er i øjeblikket.
Skulle det ske at Napoli scorer 3, har Cpt. Ramos kun koebt os en billet til forlaenget spilletid.
Bank nu en enkelt mere ind, og saa kan i ellers lunte videre, saa vi kan faa James og Isco at se igen snarest.
Forresten, jeg anklager ikke dig for at ville af med Zidane, det ved jeg ikke noget om, jeg anfægter blot det at mange Madrid fans er hurtige til at ville smide træneren på bålet for så senere at beklage sig over konstant skiftende træner og mangel på kontinuitet.
Laustfw skrev: Men jeg har svært ved at se hvordan skylden kan falde på Zidane. Nu ved jeg ikke om du mener at Zidane er eneste grund til at BBC spiller skidt, det virker dog som om at der er mange herinde der konstant placerer al skylden hos træneren. Ronaldo er desværre ikke den spiller han har været, han er stadig en fantastisk spiller, men han Zlatatenere desværre ikke så ofte længere. De spiller ikke som man kunne forvente og det skal man selvfølgelig forsøge at adressere, men med den nuværende trup har jeg svært ved at se hvordan Zidane skal stille med en bedre start 11'er. Jeg synes Zidane skal have lang snor, og jeg tror på at vores efterhånden lidt ældre trup trænger til en sommer hvor man kan få nyt blod ind på holdet. Jeg venter med at dømme Zidane til efter næsten sæson.
Forresten, jeg anklager ikke dig for at ville af med Zidane, det ved jeg ikke noget om, jeg anfægter blot det at mange Madrid fans er hurtige til at ville smide træneren på bålet for så senere at beklage sig over konstant skiftende træner og mangel på kontinuitet.
Er det mig, du henvender dig til?