Optakt: Til aftenkaffe hos Hr. Lucifer

9 år 4 måneder siden #85 af Michel
Jeg vil lige blande mig i debatten, det er noget jeg har bemærket i mange mange år, kamp efter kamp. Om det er Barcelona, Champions league finalen eller hvad det nu er for en kamp. Hvordan i alverden kan folk herinde se en kamp mens de skriver rapporter som vi kun ser i aviserne. Er det dig det handler om, om du har ret eller ej, om du vinder eller ej. Jeg er ærlig talt imponeret over det, jeg vil ønske at kunne gøre det samme, altså skrive de "rapporter " mens jeg er fuldt koncentreret. Smid nu den l..... telefon eller hvad det nu er folk bruger ad helvedes til og nyd fodbold, nyd jeres hold. Tag nu snakken op EFTER kampen. Men midt i en kamp..!!!!!!! Seriøst, om man vil det eller ej, I går glip af meget. HALA MADRID..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #86 af RJ

Michel skrev: Jeg vil lige blande mig i debatten, det er noget jeg har bemærket i mange mange år, kamp efter kamp. Om det er Barcelona, Champions league finalen eller hvad det nu er for en kamp. Hvordan i alverden kan folk herinde se en kamp mens de skriver rapporter som vi kun ser i aviserne. Er det dig det handler om, om du har ret eller ej, om du vinder eller ej. Jeg er ærlig talt imponeret over det, jeg vil ønske at kunne gøre det samme, altså skrive de "rapporter " mens jeg er fuldt koncentreret. Smid nu den l..... telefon eller hvad det nu er folk bruger ad helvedes til og nyd fodbold, nyd jeres hold. Tag nu snakken op EFTER kampen. Men midt i en kamp..!!!!!!! Seriøst, om man vil det eller ej, I går glip af meget. HALA MADRID..

Av min arm for et dumt indlæg. Bland dig da uden om og lad folk gøre, hvad de vil. Nogle af os har IQ nok til at håndtere en fodboldkamp i tv, mens vi drøfter Real Madrid på et forum. Stop dog!

9 år 4 måneder siden #87 af Daniel

RJ skrev:

Michel skrev: Jeg vil lige blande mig i debatten, det er noget jeg har bemærket i mange mange år, kamp efter kamp. Om det er Barcelona, Champions league finalen eller hvad det nu er for en kamp. Hvordan i alverden kan folk herinde se en kamp mens de skriver rapporter som vi kun ser i aviserne. Er det dig det handler om, om du har ret eller ej, om du vinder eller ej. Jeg er ærlig talt imponeret over det, jeg vil ønske at kunne gøre det samme, altså skrive de "rapporter " mens jeg er fuldt koncentreret. Smid nu den l..... telefon eller hvad det nu er folk bruger ad helvedes til og nyd fodbold, nyd jeres hold. Tag nu snakken op EFTER kampen. Men midt i en kamp..!!!!!!! Seriøst, om man vil det eller ej, I går glip af meget. HALA MADRID..

Av min arm for et dumt indlæg. Bland dig da uden om og lad folk gøre, hvad de vil. Nogle af os har IQ nok til at håndtere en fodboldkamp i tv, mens vi drøfter Real Madrid på et forum. Stop dog!

Du burde nok også stikke piben lidt ind, RJ. Se det som en opfordring. Jeg gider ikke at læse indlæg, hvor man henviser til IQ mm.

Længere er den ikke!

9 år 4 måneder siden #88 af AmorMadrid

RJ skrev:

Du kommenterer på en andens indlæg, som du mener ikke havde et højt nok niveau, hvorefter du så vælger at skrive et endnu lavere indlæg. Nogen gange burde du måske bare lade folk have deres egen holdning
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ChrillRM14

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 4 måneder siden #89 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Til aftenkaffe hos Hr. Lucifer

Taxii89 skrev:

Brylle skrev:

mohbar skrev: Synes faktisk det er sjovt at se at selvom Casemiro står i en situation hvor han bør spilles så undgår spillerne at spille ham og istedet spille den udenom ham eller lave en lang aflevering. Har spotter det en del gange....

Det er vel meget naturligt, når det oftest er Modric eller Kroos, der er på bolden eller skal have bolden for at skabe noget. Casemiro bliver brugt, når resten er dækket eller når man skal spille sig ud af presset. Hvis ikke, så er det naturligt, at Modric og Kroos skaber kampen.

Men det må ikke være SÅ nemt at lukke de to ud. Det må betyde plads til de tre oppe foran, der må støtte. Vi kan ikke afhænge af Casemiro i opbygningen, han er simpelthen ikke god nok på bolden

Det skal vi vel være, for det er ikke derfor han er på banen. Så er problemet tilbage på BBC. Især når vi har to stærke backs, der også kan deltage og skabe noget. Han giver de andre frihed til at være kreative og målsøgende.

Leveret af Kunena Forum