Optakt: Betis besøger Bernabeu

9 år 3 måneder siden #25 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Betis besøger Bernabeu

Daniel skrev: Jeg kunne godt tænke mig at se en "madridista.dk mener" om målmands-situationen i Real Madrid fra din hånd, Steen.

Det kan kun blive underholdende læsning.

Haha, det kan jeg på forhånd garantere dig at det ville blive. Jeg kan desværre ikke holde mine følelser tilbage, når jeg er velvidende om, at det højst sandsynligt var Florentino Perez som trak stikket fra at hente De Gea for €25 millioner euro (!!!) plus Keylor Navas tilbage i 2015. Det er simpelthen grotesk! Verdens bedste målmand, spansk og fra Madrid..
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #26 af LukasModrik19

RJ skrev:

LukasModrik19 skrev:

RJ skrev: Få nu dine spillere til at vågne op, Zidane!

Sjovt du siger det. Sjovt du vælger du at sige det lige i denne halvleg, som jeg mener har været den bedste længe.

De første 10 min var gode, men resten har fandme været elendige. Mildt sagt! Vi spiller kun på indlæg, og der er slet, slet ikke tempo nok, når Betis står med 9 mand ude foran eget felt.

EDIT: Du så vist ikke Eibar-kampen, hvis du mener dette har været den bedste halvleg længe.

Sandelig om jeg ikke så Eibar. Og brugte den tilmed til at retfærdiggøre at smide på heksebålet.

Devejegik kampen i dag virker mig bare endnu skarpere og mere energisk end Eibar-kampen - forskellen er såmænd egentlig kun at vi i Eibar-kampen får scoret tidligt. Hvis vi havde scoret tidligt i aften, havde vi set samme opvisning.

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo

9 år 3 måneder siden #27 af mohbar
Synes faktisk vi gør det fint og det virker til at Zidane virkelig (for en gangs skyld) vil se et bestemt mønster med dette hold. Forsøger med Isco og James hvilket giver lidt mere saft på midtbanen som vi dominerer spilmæssigt. Dog et par obser:

Ronaldo i 2 situationer hvor han SKAL spille den fremfor at afslutte selv.
Navas var fremragende for os de første to år. Men vi skal have ny målmand til sommer.
Morata viser ikke at han bør være førstevalg på pladsen. DYbala til sommer, tak.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved mohbar.

9 år 3 måneder siden #28 af Sahinovic
Udover Navas' bizarre drop, så er det vidst på tide at Morata bliver henvist til bænken. Han løber rundt som en hovedløs kylling, det er godt nok tragikomisk at se på, sæt Benzema ind så vi kan spille noget bold igen og få afgjort denne her kamp hurtigst muligt.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Halamadrid1411, ElMadrid, mohbar, Hansen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #29 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Betis besøger Bernabeu
Please sæt Lucas Vazquez eller Asensio på banen i stedet for James.. ALT går i stå, når han får bolden. Han skal først bruge 1½ sekund på at tæmme bolden, derefter 1½ sekund på at kigge op, derefter 5 sekunder på at tøve og så kommer der et udueligt indlæg. Han har haft så meget plads og så mange muligheder for at shine i dag, men det kommer ikke til at ske. Vi har allerede Modric, Kroos og Isco, der vil lægge de gode bolde, så vi har ikke brug for en mere, der ikke bevæger sig meget i dybden. Vi mangler flere, der gider løbe i dybden, så der kan komme lidt ravage, for de står bare 5 mand på linje og venter på at cleare et indlæg eller blokere et skud.

Morata gør det godt. Han er muligvis ikke med i meget, men han får samlet en del bolde op, vinder dueller og så skaber han et voldsomt kaos, der blev udnyttet af Ronaldo ved målet. Han mangler bare at blive sat mere op af de andre. God bevægelse fra ham. Ramos gør det ligeledes godt i dag. Han kommer i vejen for meget og får vundet en del bolde. Modric har ikke meget succes i dag, for hans bolde ligger i maven på medspillerne, det går langsomt og han får ikke noget ud af det, han gør.

Det er dog ikke en voldsomt dårlig halvleg. Vi er i kontrol, Betis skaber intet og der mangler bare det sidste for at få nogle store chancer.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Brylle.

9 år 3 måneder siden #30 af Halamadrid1411
Jeg kan ikke begribe, at vi ikke solgte Morata videre for 50m euro.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

9 år 3 måneder siden #31 af RJ
Besvaret af RJ på emne Optakt: Betis besøger Bernabeu

LukasModrik19 skrev:

RJ skrev:

LukasModrik19 skrev:

RJ skrev: Få nu dine spillere til at vågne op, Zidane!

Sjovt du siger det. Sjovt du vælger du at sige det lige i denne halvleg, som jeg mener har været den bedste længe.

De første 10 min var gode, men resten har fandme været elendige. Mildt sagt! Vi spiller kun på indlæg, og der er slet, slet ikke tempo nok, når Betis står med 9 mand ude foran eget felt.

EDIT: Du så vist ikke Eibar-kampen, hvis du mener dette har været den bedste halvleg længe.

Sandelig om jeg ikke så Eibar. Og brugte den tilmed til at retfærdiggøre at smide på heksebålet.

Devejegik kampen i dag virker mig bare endnu skarpere og mere energisk end Eibar-kampen - forskellen er såmænd egentlig kun at vi i Eibar-kampen får scoret tidligt. Hvis vi havde scoret tidligt i aften, havde vi set samme opvisning.

Hvis og hvis. Det er påstande - det kan vi ikke bruge til noget. I Eibar-kampen var vi brændfarlige hele første halvleg og fik lukket kampen. I dag mangler de temposkift, som gør, at vi kommer frem til chancer.

At du mener, at nogle ser skarpere ud end til Eibar-kampen, kan jeg altså kun grine ad. Jeg er rystende uenig. Men hey - dejligt at i er tilfredse med spillet. 1-1 hjemme mod et storhold som Betis er også ret flot.

9 år 3 måneder siden #32 af Fondo_Sur
Bernabeu er et kræsent publikum, men der må simpelthen vises mere overbevisende fodbold. Det kan alle blive enige om herinde. Det er dog bare utrolig frustrerende, når man bliver mindet om holdet mangelende evne til at styre en fodboldkamp på hjemmebane så ofte som tilfældet.
Følgende bruger(e) sagde tak: RJ

9 år 3 måneder siden #33 af Halamadrid1411

Brylle skrev: Please sæt Lucas Vazquez eller Asensio på banen i stedet for James.. ALT går i stå, når han får bolden. Han skal først bruge 1½ sekund på at tæmme bolden, derefter 1½ sekund på at kigge op, derefter 5 sekunder på at tøve og så kommer der et udueligt indlæg. Han har haft så meget plads og så mange muligheder for at shine i dag, men det kommer ikke til at ske. Vi har allerede Modric, Kroos og Isco, der vil lægge de gode bolde, så vi har ikke brug for en mere, der ikke bevæger sig meget i dybden. Vi mangler flere, der gider løbe i dybden, så der kan komme lidt ravage, for de står bare 5 mand på linje og venter på at cleare et indlæg eller blokere et skud.

Morata gør det godt. Han er muligvis ikke med i meget, men han får samlet en del bolde op, vinder dueller og så skaber han et voldsomt kaos, der blev udnyttet af Ronaldo ved målet. God bevægelse fra ham. Ramos gør det ligeledes godt i dag. Han kommer i vejen for meget og får vundet en del bolde. Modric har ikke meget succes i dag, for hans bolde ligger i maven på medspillerne, det går langsomt og han får ikke noget ud af det, han gør.

Det er dog ikke en voldsomt dårlig halvleg. Vi er i kontrol, Betis skaber intet og der mangler bare det sidste for at få nogle store chancer.

James har da gjort det fint? Meget bevægelig og han har spillet nogle fine bolde indtil videre.
Morata derimod... Don't get me started.
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18

9 år 3 måneder siden #34 af mohbar

Steen skrev:

Daniel skrev: Jeg kunne godt tænke mig at se en "madridista.dk mener" om målmands-situationen i Real Madrid fra din hånd, Steen.

Det kan kun blive underholdende læsning.

Haha, det kan jeg på forhånd garantere dig at det ville blive. Jeg kan desværre ikke holde mine følelser tilbage, når jeg er velvidende om, at det højst sandsynligt var Florentino Perez som trak stikket fra at hente De Gea for €25 millioner euro (!!!) plus Keylor Navas tilbage i 2015. Det er simpelthen grotesk! Verdens bedste målmand, spansk og fra Madrid..

Arj jeg synes vi til tider er for subjektive hvad angår bedømmelse af Perez. Iflg de fleste medier var det med al sandsynlighed Manchester United der bevidst satte en stopper for salget
Følgende bruger(e) sagde tak: Halamadrid1411

9 år 3 måneder siden #35 af Real HWL

Steen skrev: Nu hvor man ser den igen, så ligner det nærmest at han skubber den ind med vilje?(1:02)

Tænk at sådan et skvat får fast spilletid.. Giv nu Kiko chancen, han kan umuligt gøre det værre end Pura Vida.

Det er efterhånden lige før man hellere ville have Pinto på kassen...
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Madrid777

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #36 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Betis besøger Bernabeu

Halamadrid1411 skrev:

Brylle skrev: Please sæt Lucas Vazquez eller Asensio på banen i stedet for James.. ALT går i stå, når han får bolden. Han skal først bruge 1½ sekund på at tæmme bolden, derefter 1½ sekund på at kigge op, derefter 5 sekunder på at tøve og så kommer der et udueligt indlæg. Han har haft så meget plads og så mange muligheder for at shine i dag, men det kommer ikke til at ske. Vi har allerede Modric, Kroos og Isco, der vil lægge de gode bolde, så vi har ikke brug for en mere, der ikke bevæger sig meget i dybden. Vi mangler flere, der gider løbe i dybden, så der kan komme lidt ravage, for de står bare 5 mand på linje og venter på at cleare et indlæg eller blokere et skud.

Morata gør det godt. Han er muligvis ikke med i meget, men han får samlet en del bolde op, vinder dueller og så skaber han et voldsomt kaos, der blev udnyttet af Ronaldo ved målet. God bevægelse fra ham. Ramos gør det ligeledes godt i dag. Han kommer i vejen for meget og får vundet en del bolde. Modric har ikke meget succes i dag, for hans bolde ligger i maven på medspillerne, det går langsomt og han får ikke noget ud af det, han gør.

James har da gjort det fint? Meget bevægelig og han har spillet nogle fine bolde indtil videre.
Morata derimod... Don't get me started.

Hahah jeg er komplet uenig. Det er meget muligt at han løber lidt med tilbage og vandrer lidt fra side til side, men spillet går jo i stå, når han får bolden, og han har vel ikke slået et eneste godt indlæg endnu. Spillede man derimod med Lucas, så var der da en mand, som kunne udfordre.

Morata er afhængig af at blive sat op af holdet. Det bliver han ikke i dag. Han kæmper for det, tager en masse gode løb og har minimeret sine fejl. Han skal ikke vurderes på de samme kriterier som den kreative del af holdet.

Leveret af Kunena Forum