Optakt: Betis besøger Bernabeu
RJ skrev:
2:18 skrev:
Det er ikke korrekt det du skriver, de har haft sporadiske angreb, intet pres.. Dit glas synes halvtomtRJ skrev: Vi bliver presset tilbage af Betis. Det kan jo ikke være rigtigt!
Kig på hvornår indlægget blev skrevet. De første 10 min. af 2. Halvleg var vi knapt nok over midterlinjen.
Skodkamp endnu engang. Utroligt så mange lader sig forblænde af sejrene, for det stopper på et tidspunkt, når spillet er SÅ ringe.
Thank God for Ramos!
"Thank god" kun for Ramos?! Jeg vil føle mig utrolig fornærmet hvis jeg hed Keylor Navas! Giv dog manden den credit han fortjener, når han for engangskyld disker op med sådan en fantastisk redning!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Edit: aldrig har ordet pinlig passet bedre. En pinsel af se på.
Hansen skrev:
RJ skrev:
Det er ikke korrekt det du skriver, de har haft sporadiske angreb, intet pres.. Dit glas synes halvtomtRJ skrev: Vi bliver presset tilbage af Betis. Det kan jo ikke være rigtigt!
Kig på hvornår indlægget blev skrevet. De første 10 min. af 2. Halvleg var vi knapt nok over midterlinjen.
Skodkamp endnu engang. Utroligt så mange lader sig forblænde af sejrene, for det stopper på et tidspunkt, når spillet er SÅ ringe.
Thank God for Ramos!
"Thank god" kun for Ramos?! Jeg vil føle mig utrolig fornærmet hvis jeg hed Keylor Navas! Giv dog manden den credit han fortjener, når han for engangskyld disker op med sådan en fantastisk redning!
Jeg håber virkelig at du joker. Ironien er svær at spotte.
Fondo_Sur skrev: Hold da kæft. Ikke en gang lettet, blot træt af det her spil.
Sådan havde jeg det også efter Napoli kampen. Man gider ikke engang være spændt mere når man skal hente et resultat de sidste minutter gang på gang på gang.
Fondo_Sur skrev: Hold da kæft. Ikke en gang lettet, blot træt af det her spil.
Fuldstændig enig her. Man bliver så træt. Selvom om vi kommer foran og de har en mand i undertal kan man ikke slappe af.
Steen skrev:
Hansen skrev:
RJ skrev:
Thank God for Ramos!
Denne gang er det dog ikke en sarkastisk hentydning. Du må da være blind hvis du ikke mener at Navas også redder et point til sidst. På trods af alt det had du har til manden ;)
Vi kommer ikke udenom at droppet var en bizar en af slagsen, men han laver altså noget af en fantomredning i de døende minutter som man godt kan give ham lidt ros for. Forsvaret snorksover, både i målet hvor han dropper, men så sandeligt også i den sidste chance de får som Navas redder.
Florentino Pérez
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sahinovic skrev: Steen skriver:
Vi kommer ikke udenom at droppet var en bizar en af slagsen, men han laver altså noget af en fantomredning i de døende minutter som man godt kan give ham lidt ros for. Forsvaret snork sover, både i målet hvor han dropper, men så sandeligt også i den sidste chance de får som Navas redder.
Det var ikke en dårlig redning, men jeg vil nu mene at det er en pligtredning.. Den er ikke placeret helt ude ved stolpen.
Hans drop var det rene vanvid, det må simpelthen ikke ske for en målmand. Hvis vi ser unuanceret på det, og han ikke havde droppet fælt men derimod lukkede målet ind til sidst, så var kampen alligevel endt 2-1. Det er dybt til grin, at han får kredit efter sådan en kamp. Han bliver behandlet som en lille baby, og det gør mig rasende efter at have været vidne til den kritik vores legende Casillas fik, efter en lignende periode!
Steen skrev:
Sahinovic skrev: Steen skriver:
Vi kommer ikke udenom at droppet var en bizar en af slagsen, men han laver altså noget af en fantomredning i de døende minutter som man godt kan give ham lidt ros for. Forsvaret snork sover, både i målet hvor han dropper, men så sandeligt også i den sidste chance de får som Navas redder.
Det var ikke en dårlig redning, men jeg vil nu mene at det er en pligtredning.. Den er ikke placeret helt ude ved stolpen.
Hans drop var det rene vanvid, det må simpelthen ikke ske for en målmand. Hvis vi ser unuanceret på det, og han ikke havde droppet fælt men derimod lukkede målet ind til sidst, så var kampen alligevel endt 2-1. Det er dybt til grin, at han får kredit efter sådan en kamp. Han bliver behandlet som en lille baby, og det gør mig rasende efter at have været vidne til den kritik vores legende Casillas fik, efter en lignende periode!
Hvis du ser på bedømmelserne, så finder du hurtigt ud af, at ingen herinde har givet ham kredit for noget udover hans redning i de døende minutter. Jeg synes også at Navas har set meget usikker ud på målet igennem sæsonen, og jeg er klar fortaler for at De Gea bliver hente, men du har jo konstant været efter ham og blandt andet kaldt ham for en klovn, skvat, idiot (en anden bruger), og det bliver jo trættende at se på i længden.
Florentino Pérez
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!