Optakt: Betis besøger Bernabeu

7 år 2 uger siden #37 af LukasModrik19

RJ skrev:

LukasModrik19 skrev:

RJ skrev:

LukasModrik19 skrev:

RJ skrev: Få nu dine spillere til at vågne op, Zidane!

Sjovt du siger det. Sjovt du vælger du at sige det lige i denne halvleg, som jeg mener har været den bedste længe.


De første 10 min var gode, men resten har fandme været elendige. Mildt sagt! Vi spiller kun på indlæg, og der er slet, slet ikke tempo nok, når Betis står med 9 mand ude foran eget felt.

EDIT: Du så vist ikke Eibar-kampen, hvis du mener dette har været den bedste halvleg længe.


Sandelig om jeg ikke så Eibar. Og brugte den tilmed til at retfærdiggøre at smide på heksebålet.

Devejegik kampen i dag virker mig bare endnu skarpere og mere energisk end Eibar-kampen - forskellen er såmænd egentlig kun at vi i Eibar-kampen får scoret tidligt. Hvis vi havde scoret tidligt i aften, havde vi set samme opvisning.


Hvis og hvis. Det er påstande - det kan vi ikke bruge til noget. I Eibar-kampen var vi brændfarlige hele første halvleg og fik lukket kampen. I dag mangler de temposkift, som gør, at vi kommer frem til chancer.

At du mener, at nogle ser skarpere ud end til Eibar-kampen, kan jeg altså kun grine ad. Jeg er rystende uenig. Men hey - dejligt at i er tilfredse med spillet. 1-1 hjemme mod et storhold som Betis er også ret flot.



Det er lige nøjagtig den form for hovmod, der gør, at vi skifter træner hver halvsæson.
meget bedre er vi altså heller ikke.

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #38 af RJ
Besvaret af RJ på emne Optakt: Betis besøger Bernabeu

LukasModrik19 skrev:

RJ skrev:

LukasModrik19 skrev:

RJ skrev:

LukasModrik19 skrev:

RJ skrev: Få nu dine spillere til at vågne op, Zidane!

Sjovt du siger det. Sjovt du vælger du at sige det lige i denne halvleg, som jeg mener har været den bedste længe.


De første 10 min var gode, men resten har fandme været elendige. Mildt sagt! Vi spiller kun på indlæg, og der er slet, slet ikke tempo nok, når Betis står med 9 mand ude foran eget felt.

EDIT: Du så vist ikke Eibar-kampen, hvis du mener dette har været den bedste halvleg længe.


Sandelig om jeg ikke så Eibar. Og brugte den tilmed til at retfærdiggøre at smide på heksebålet.

Devejegik kampen i dag virker mig bare endnu skarpere og mere energisk end Eibar-kampen - forskellen er såmænd egentlig kun at vi i Eibar-kampen får scoret tidligt. Hvis vi havde scoret tidligt i aften, havde vi set samme opvisning.


Hvis og hvis. Det er påstande - det kan vi ikke bruge til noget. I Eibar-kampen var vi brændfarlige hele første halvleg og fik lukket kampen. I dag mangler de temposkift, som gør, at vi kommer frem til chancer.

At du mener, at nogle ser skarpere ud end til Eibar-kampen, kan jeg altså kun grine ad. Jeg er rystende uenig. Men hey - dejligt at i er tilfredse med spillet. 1-1 hjemme mod et storhold som Betis er også ret flot.



Det er lige nøjagtig den form for hovmod, der gør, at vi skifter træner hver halvsæson.
meget bedre er vi altså heller ikke.


Hovmod? Wow tillykke, du har ikke fattet en døjt af, hvad jeg skriver om. Lad os stoppe den her, vi ser fodbold vidt forskelligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #39 af RJ
Besvaret af RJ på emne Optakt: Betis besøger Bernabeu
Vi bliver presset tilbage af Betis. Det kan jo ikke være rigtigt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #40 af RGBlanco
Zidane skal vel forsøge sig at ændre noget med en udskiftning. Men hvad gør han, alle indskifterne starter jo inde i dag? :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #41 af RJ
Besvaret af RJ på emne Optakt: Betis besøger Bernabeu
Han kunne starte med at tage James ud, for han sejler godt nok rundt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #42 af elle44

RGBlanco skrev: Zidane skal vel forsøge sig at ændre noget med en udskiftning. Men hvad gør han, alle indskifterne starter jo inde i dag? :-)


Han skal have Benzema ind hurtigst muligt, for vi ved at han skal bruge 2-3 chancer før han score. Så hvis han skal have tid til det, er det ASAP.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #43 af mohbar
Vi har da ingen aktier hos dommerne i kampen her

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #44 af elle44

mohbar skrev: Vi har da ingen aktier hos dommerne i kampen her


Ehh.. Det kommer an på om man ser det som positivt eller negativt da Navas skulle have haft rødt.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, RJ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #45 af RJ
Besvaret af RJ på emne Optakt: Betis besøger Bernabeu
Han må også gerne tage Modric ud, for han har da slet ikke genfundet sit niveau fra tidligere. Han har faktisk været decideret elendig de sidste mange kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Steen, elle44, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #46 af elle44
Nej nej nej nej. Den mand er jo uhyggelig!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #47 af RJ
Besvaret af RJ på emne Optakt: Betis besøger Bernabeu
Ramos... Hvad skal man efterhånden sige?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #48 af mohbar
Hvem ellers....ballon dor?? ....!!!!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce