Optakt: Spansk fodboldhistorie indrammet i overdådig kulisse

5 år 2 måneder siden #13 af RJ
Lækkert Benzema! Han er kommet rigtig godt igang!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #14 af elle44
Det mål var høj, høj klasse. Jeg har været meget efter Benzema, men det er ikke mange fødder manden har sat forkert i den her kamp. Super.

5 år 2 måneder siden #15 af Real Madrid
Skal vi lige snakke om Ronaldo og Benzemas første 25 minutter? Med lidt held i sprøjten, havde Ronaldo stået med to mål og en assist efter 25 minutter - glimrende. Benzema er alle vegne i dag!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

5 år 2 måneder siden #16 af LukasModrik19

RJ skrev: Det kunne virkelig være fedt med en start, hvor vi går ind og dominerer kampen. Det er virkelig længe siden, vi har haft det.

Sløv, sløv start IGEN!!

Det er jo for helvede fordi vi ikke er bedre. Slap nu af, vi spiller en af sæsonenens sværeste som ingen kan tillade sig at forvente, at vi vinder (ligespm man heller ikke kan tillade sig at forvente at vi slår atl. Madrid).

"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo

5 år 2 måneder siden #17 af mohbar

Real Madrid skrev: Skal vi lige snakke om Ronaldo og Benzemas første 25 minutter? Med lidt held i sprøjten, havde Ronaldo stået med to mål og en assist efter 25 minutter - glimrende. Benzema er alle vegne i dag!

Igen må vi overveje at spille 442 med Benz og Cr7. Bale bør snart sælges for hans pris dykker for hver kamp han spiller /skadet
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved mohbar.

5 år 2 måneder siden #18 af RJ

LukasModrik19 skrev:

RJ skrev: Det kunne virkelig være fedt med en start, hvor vi går ind og dominerer kampen. Det er virkelig længe siden, vi har haft det.

Sløv, sløv start IGEN!!

Det er jo for helvede fordi vi ikke er bedre. Slap nu af, vi spiller en af sæsonenens sværeste som ingen kan tillade sig at forvente, at vi vinder (ligespm man heller ikke kan tillade sig at forvente at vi slår atl. Madrid).

Gider du slappe af?

5 år 2 måneder siden #19 af Gåser
Casemiro og Carvajal skal lære at styre deres temperament!

Casemiro går hovedløst ind i en tackling efter der har været tumult, og nu er han os noteret for en advarsel.

Frygter, at vi slutter kampen med maks. 10 mand på banen.

5 år 2 måneder siden #20 af RJ
Det bliver hvert fald ikke i første halvleg, at vi fans bliver overbeviste om en forbedring i spillet.

5 år 2 måneder siden #21 af RJ
Haha skade til den eneste i front, som holder niveau. Det er fandme typisk vores held!

5 år 2 måneder siden #22 af Gåser
Jeg synes egentlig, at vi kommer ret fint med efter de første 15-20 min, hvor vi kommer først på langt mere på den centrale del af banen.

Jeg er dog igen skuffet over Modric, der igen mislykkedes med at kontrollere kampen på midten. Ikke at han har været decideret elendig, men jeg forventer bare langt mere af ham.

Flot halvleg af Benzema, der udover et flot mål spiller ret så fint.

Er Bale skadet siden han ikke er med?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

5 år 2 måneder siden #23 af Sahinovic
Synes Ronaldo har fungeret rigtigt fint i spillet idag, han har en vis ro i sit spil som han nødvendigvis ikke altid viser. Jeg synes ihvertfald det har været positivt i den venstre side hvor det meste er kommet fra Benzema, Ronaldo og Marcelo, hvorimod den højre side ikke har været eksisterende idag.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

5 år 2 måneder siden #24 af Gåser

Sahinovic skrev: Synes Ronaldo har fungeret rigtigt fint i spillet idag, han har en vis ro i sit spil som han nødvendigvis ikke altid viser. Jeg synes ihvertfald det har været positiv i den venstre side hvor det meste er kommet fra Benzema, Ronaldo og Marcelo, hvorimod den højre side ikke har været eksisterende idag.

Ronaldo virker også mindre opsat på at gøre det hele selv, men benytter sig rigtig fint af sine medspillere. Det synes jeg egentlig har været en generel ændring i hans spil på det seneste, hvis man kigger overordnet på det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.