Optakt: Spansk fodboldhistorie indrammet i overdådig kulisse
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- LukasModrik19
-
- Junior bruger
-
RJ skrev: Det kunne virkelig være fedt med en start, hvor vi går ind og dominerer kampen. Det er virkelig længe siden, vi har haft det.
Sløv, sløv start IGEN!!
Det er jo for helvede fordi vi ikke er bedre. Slap nu af, vi spiller en af sæsonenens sværeste som ingen kan tillade sig at forvente, at vi vinder (ligespm man heller ikke kan tillade sig at forvente at vi slår atl. Madrid).
"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
Real Madrid skrev: Skal vi lige snakke om Ronaldo og Benzemas første 25 minutter? Med lidt held i sprøjten, havde Ronaldo stået med to mål og en assist efter 25 minutter - glimrende. Benzema er alle vegne i dag!
Igen må vi overveje at spille 442 med Benz og Cr7. Bale bør snart sælges for hans pris dykker for hver kamp han spiller /skadet
LukasModrik19 skrev:
RJ skrev: Det kunne virkelig være fedt med en start, hvor vi går ind og dominerer kampen. Det er virkelig længe siden, vi har haft det.
Sløv, sløv start IGEN!!
Det er jo for helvede fordi vi ikke er bedre. Slap nu af, vi spiller en af sæsonenens sværeste som ingen kan tillade sig at forvente, at vi vinder (ligespm man heller ikke kan tillade sig at forvente at vi slår atl. Madrid).
Gider du slappe af?
Casemiro går hovedløst ind i en tackling efter der har været tumult, og nu er han os noteret for en advarsel.
Frygter, at vi slutter kampen med maks. 10 mand på banen.
Jeg er dog igen skuffet over Modric, der igen mislykkedes med at kontrollere kampen på midten. Ikke at han har været decideret elendig, men jeg forventer bare langt mere af ham.
Flot halvleg af Benzema, der udover et flot mål spiller ret så fint.
Er Bale skadet siden han ikke er med?
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Synes Ronaldo har fungeret rigtigt fint i spillet idag, han har en vis ro i sit spil som han nødvendigvis ikke altid viser. Jeg synes ihvertfald det har været positiv i den venstre side hvor det meste er kommet fra Benzema, Ronaldo og Marcelo, hvorimod den højre side ikke har været eksisterende idag.
Ronaldo virker også mindre opsat på at gøre det hele selv, men benytter sig rigtig fint af sine medspillere. Det synes jeg egentlig har været en generel ændring i hans spil på det seneste, hvis man kigger overordnet på det.