Optakt: Spansk fodboldhistorie indrammet i overdådig kulisse

5 år 2 måneder siden #25 af ChrillRM14
Sløj højre side... Bale er voldsomt ikke-tilstedeværende i dag... Ud med ham og ind med Isco, så der kan komme noget af det drive, som vi åbenbart har mistet ved Modrics uforklarlige formdyk.
Benz og Ronaldo er fantastiske i dag! De er dynamiske, modige og kender bare hinanden så godt på banen. Det er virkelig et succeskriterium for kampen, at vi rent offensivt kan komme op på dupperne igen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Zyconith, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #26 af Dios
Nok er jeg meget efter Bale, og nok er jeg ikke så diplomatisk som Laudrup, men hvad helvede er det Bale render rundt og laver? Sov han under alle de taktiske træningspas? Jeg har aldrig set en mand være så dårlig uden bold. Når Ronaldo og Benzema endelig presser højt, så står Bale og kigger fodbold, og kommer 3-4 sekunder efter i presset. Når vi så er presset i bund, så står Bale som højreback i stedet for at skubbe op, så Kroos, Modric og Casemiro ikke skal lave hans beskidte arbejde.

Hvem var det der sagde, at Bale løb mange kloge meter? Og hvor har han dog fået en kedelig kulturel tendens med, at appellere til dommeren i stedet for at kæmpe bolden tilbage.

Jeg har været utrolig træt af mange spillere igennem tiden, men Bale får simpelthen prisen for at pisse mig mest af. Jeg prøver hvergang, at være positiv, men hvergang han spiller, så sker der bare en kemisk reaktion i min krop, så jeg koger over. Man så Ronaldo og Benzema's heatmap under kampen, hvor de var over alt på banen. Jeg tror ikke det var en tilfældighed Bale's ikke også blev vist.

Nå, men nok negativitet. Vi spiller rædselsfuldt, men 3 point og over 2,5 mål er det eneste vi skal have ud af denne her kamp :D Jeg glæder mig til, at se alle dem som giver Benzema 1 idag, for jeg ved de kommer :S

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Zyconith, mohbar

5 år 2 måneder siden #27 af Steen
Bale og Modric bør begge sendes tilbage til Tottenham. Rædselsfuld sæson af de to..

5 år 2 måneder siden #28 af Zyconith

Dios skrev: Hvem var det der sagde, at Bale løb mange kloge meter? Og hvor har han dog fået en kedelig kulturel tendens med, at appellere til dommeren i stedet for at kæmpe bolden tilbage.

Kan ikke huske hvem der skrev det.
... Han løber bare når han ser sit snit til det. Forholdsvist gennemsnitligt når man tager han fysik i betragtning. Har aldrig tænkt at han løb klogt.

Ja, attituden er tillært...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Zyconith.

5 år 2 måneder siden #29 af Gåser
Det er tydeligt for enhver, at forsvaret ikke stoler en skid på Navas.

Nacho i første halvleg og nu Ramos. Det er rystende, og det giver unødvendige farlige situationer til Bilbao.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

5 år 2 måneder siden #30 af RJ
Nøj hvor er Modric elendig, og nøj hvor er Casemiro sublim i dag! Få nu Modric ud og Isco ind.

5 år 2 måneder siden #31 af mohbar
Bale tja endnu en brite der viser han ikke kan spille godt på kontinentet.

så Perez har vi fået vredet de sidste € fra trøjesalget og er det på tide vi får de allersidste mønter ved er salg.?

5 år 2 måneder siden #32 af Gåser
Hvad helvede sker der?

Lucas ind i stedet for Modric?

Kovacic og Isco burde da være foran

5 år 2 måneder siden #33 af elle44
Hmm. Jeg føler ikke det her kan blive ved med at gå godt, vi har brug for et mål mere. Vi kunne sagtens tage Bale eller Modric ud til fordel for Isco og se hvad der sker.

Edit: Okay Lucas i stedet for Modric? øh, jeg ved ikke lige.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved elle44.

5 år 2 måneder siden #34 af mohbar
vazquez ind istedet for modric... ked af at sige det men Isco er her ikke til sommer.

øvrigt Flot redning Navas

5 år 2 måneder siden #35 af RJ
Det skulle jo komme. Jeg er så træt af det her hold...

5 år 2 måneder siden #36 af elle44
Ja det måtte jo ske

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.