Optakt: Spansk fodboldhistorie indrammet i overdådig kulisse
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Benz og Ronaldo er fantastiske i dag! De er dynamiske, modige og kender bare hinanden så godt på banen. Det er virkelig et succeskriterium for kampen, at vi rent offensivt kan komme op på dupperne igen.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvem var det der sagde, at Bale løb mange kloge meter? Og hvor har han dog fået en kedelig kulturel tendens med, at appellere til dommeren i stedet for at kæmpe bolden tilbage.
Jeg har været utrolig træt af mange spillere igennem tiden, men Bale får simpelthen prisen for at pisse mig mest af. Jeg prøver hvergang, at være positiv, men hvergang han spiller, så sker der bare en kemisk reaktion i min krop, så jeg koger over. Man så Ronaldo og Benzema's heatmap under kampen, hvor de var over alt på banen. Jeg tror ikke det var en tilfældighed Bale's ikke også blev vist.
Nå, men nok negativitet. Vi spiller rædselsfuldt, men 3 point og over 2,5 mål er det eneste vi skal have ud af denne her kamp :D Jeg glæder mig til, at se alle dem som giver Benzema 1 idag, for jeg ved de kommer :S
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Hvem var det der sagde, at Bale løb mange kloge meter? Og hvor har han dog fået en kedelig kulturel tendens med, at appellere til dommeren i stedet for at kæmpe bolden tilbage.
Kan ikke huske hvem der skrev det.
... Han løber bare når han ser sit snit til det. Forholdsvist gennemsnitligt når man tager han fysik i betragtning. Har aldrig tænkt at han løb klogt.
Ja, attituden er tillært...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Nacho i første halvleg og nu Ramos. Det er rystende, og det giver unødvendige farlige situationer til Bilbao.
så Perez har vi fået vredet de sidste € fra trøjesalget og er det på tide vi får de allersidste mønter ved er salg.?
Lucas ind i stedet for Modric?
Kovacic og Isco burde da være foran
Edit: Okay Lucas i stedet for Modric? øh, jeg ved ikke lige.
øvrigt Flot redning Navas