Optakt: Spansk fodboldhistorie indrammet i overdådig kulisse

5 år 3 måneder siden #49 af Siempre fiel
Ik alene var sejren self vanvittigt vigtig, men der er heller ik noget værre end en dårlig fodboldweekend inden der er landsholdspause - så ka man gå og være irriteret i to uger. Lidt mere held end forstand idag efter den frygtelige anden halvleg, men enkelte spillere løftede niveauet idag - Benz, Case og så spillede de fire bagerste rigtig solidt og selv om han stadig virker usikker i alt hva han laver, så kostede Navas ik mål idag og det er jo en præstation i sig selv!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #50 af Fondo_Sur
Så er holdet i champion-mode igen. 2. halvleg var ikke optimal, men sådan er det. Bilbao fik dog næsten ikke nogen muligheder for at score yderligere. 4-3-3 med Casemiro og BBC er de udvalgte 11. Bale med en mindre god kamp, som der ikke skal trædes i. Han kan trods alt spille meget bedre ligesom Benzema kan spille dårligere.

Imponerende erfaring holdet udviser. Bayern får en overraskelse, hvis de tager for let på opgaven i München.

5 år 3 måneder siden #51 af 2:18
Casemiro vandt mange bolde, både langs jorden og i luften (tyndt gult kort), men at sige at han var god med bolden er jo horribelt. Og stop så med at overspille alle frispark. Dejlig sejr

5 år 3 måneder siden #52 af Fondo_Sur

elle44 skrev: Og pludselig kommer vi op og leger med igen? vi skal bare presses?

Come on ... Bale har været den bedste af BBC i længere tid.

5 år 3 måneder siden #53 af Jaken

Fondo_Sur skrev: Come on ... Bale har været den bedste af BBC i længere tid.

Er det sagt i spøg? Bale har været mildest talt rædsom efter han er kommet tilbage fra sin skadespause. Han sætter ikke en eneste fod rigtigt og har, efter min bedste overbevisning, haft endnu en frygtelig sæson.

Holdet er dårligere med ham på banen, og det siger næsten det hele...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon

5 år 3 måneder siden #54 af Steen
Det kommer an på hvem man bruger på hans plads, Jaken. Lucas Vazquez er endnu værre, men han formår på mystisk vis at slippe væk fra kritikken...

5 år 3 måneder siden #55 af Kratmus
Der gik ikke lang tid fra Modric røg ud, til vi var under pres frem til målet. En fejl af Zidane at spille med 2 centrale, hvor de gang på gang kunne skifte side. Udskiftningen af Ronaldo og Benz var en 50/50 for de var sammen med Marcelo(ikke defensivt, men offensivt) og Casemiro de mest afgørrende. Marcelo blev rundbarberet flere gange defensivt, men offensivt var han god. Benz, Ronaldo og Marcelo viste et godt kombinationsspil.

Vi spillede en god kamp og lavede ikke mange fejl set over en bred kam. Navas kunne ikke gøre meget mere i nogen af kampens situationer, og hans redning hvor nogen mener han skulle holde i bolden er faktisk intet mindre end fantastisk, grundet den er uforudsigelig og han er på vej over for at dække den korte!

Jeg kan godt se, hvad folk mener med, at Nacho måske lige mangler den sidste topklasse, men han er også bare så stabil! Jeg frygter, at en Varane kunne have kostet i denne kamp. Nacho har den fordel, at han er lav, så han er bedre mod de små hurtige spillere. Han kommer dog, modsat Ramos, til kort mod de store. Ramos kan begge dele - fantastisk!

Bale slår en lang aflevering på tværs, som fører til 1-0 målet. Det havde Lucas aldrig formået, fordi han mangler den sidste klasse - hvis han overhovedet havde set den. Lucas er en fantastisk reserve.

Og så savner jeg simpelthen Kovacic!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Kratmus.

5 år 3 måneder siden #56 af Jaken

Steen skrev: Det kommer an på hvem man bruger på hans plads, Jaken. Lucas Vazquez er endnu værre, men han formår på mystisk vis at slippe væk fra kritikken...

Enig, men det behøver heller ikke nødvendigvis være en en-til-en udskiftning med en anden kantspiller. I stedet kunne det være for James, Isco, Asensio eller måske endda Kovacic.

Og ift. Lucas Vazquez, så er han, ganske rigtigt, ufattelig middelmådig i sit generelle niveau, men i det mindste er han dog bevægelig, forsøger nogle ting og arbejder benhårdt. Bale gør bare absolut ingenting og er i stedet nærmest udelukkende en hæmsko.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 år 3 måneder siden #57 af elle44

Kratmus skrev: Der gik ikke lang tid fra Modric røg ud, til vi var under pres frem til målet. En fejl af Zidane at spille med 2 centrale, hvor de gang på gang kunne skifte side. Udskiftningen af Ronaldo og Benz var en 50/50 for de var sammen med Marcelo(ikke defensivt, men offensivt) og Casemiro de mest afgørrende. Marcelo blev rundbarberet flere gange defensivt, men offensivt var han god. Benz, Ronaldo og Marcelo viste et godt kombinationsspil.

Vi spillede en god kamp og lavede ikke mange fejl set over en bred kam. Navas kunne ikke gøre meget mere i nogen af kampens situationer, og hans redning hvor nogen mener han skulle holde i bolden er faktisk intet mindre end fantastisk, grundet den er uforudsigelig og han er på vej over for at dække den korte!

Jeg kan godt se, hvad folk mener med, at Nacho måske lige mangler den sidste topklasse, men han er også bare så stabil! Jeg frygter, at en Varane kunne have kostet i denne kamp. Nacho har den fordel, at han er lav, så han er bedre mod de små hurtige spillere. Han kommer dog, modsat Ramos, til kort mod de store. Ramos kan begge dele - fantastisk!

Bale slår en lang aflevering på tværs, som fører til 1-0 målet. Det havde Lucas aldrig formået, fordi han mangler den sidste klasse - hvis han overhovedet havde set den. Lucas er en fantastisk reserve.

Jeg tror det var Casemiro der slog den lange bold der førte til 1-0 målet
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Kratmus

5 år 3 måneder siden #58 af Kratmus

elle44 skrev:

Kratmus skrev: Der gik ikke lang tid fra Modric røg ud, til vi var under pres frem til målet. En fejl af Zidane at spille med 2 centrale, hvor de gang på gang kunne skifte side. Udskiftningen af Ronaldo og Benz var en 50/50 for de var sammen med Marcelo(ikke defensivt, men offensivt) og Casemiro de mest afgørrende. Marcelo blev rundbarberet flere gange defensivt, men offensivt var han god. Benz, Ronaldo og Marcelo viste et godt kombinationsspil.

Jeg tror det var Casemiro der slog den lange bold der førte til 1-0 målet

Nå, så skal jeg have et større fjernsyn ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

5 år 3 måneder siden #59 af Steen

Jaken skrev:

Steen skrev: Det kommer an på hvem man bruger på hans plads, Jaken. Lucas Vazquez er endnu værre, men han formår på mystisk vis at slippe væk fra kritikken...

Enig, men det behøver heller ikke nødvendigvis være en en-til-en udskiftning med en anden kantspiller. I stedet kunne det være for James, Isco, Asensio eller måske endda Kovacic.

Og ift. Lucas Vazquez, så er han, ganske rigtigt, ufattelig middelmådig i sit generelle niveau, men i det mindste er han dog bevægelig, forsøger nogle ting og arbejder benhårdt. Bale gør bare absolut ingenting og er i stedet nærmest udelukkende en hæmsko.

Problemet er bare, at det han prøver på, ender ud i ingenting. Faktisk formår han at ødelægge hver eneste angreb, så snart han er på bolden. Men han hedder ikke Bale, og derfor slipper han fri for kritikken. Jeg er helt enig i, at Bale denne sæson har været kriminelt ringe, og jeg er endda hoppet over på den side som mener han bør sælges. Men det er bare lidt svært at tage kritikken seriøst, når man har adskillige andre spillere som undslipper den, såsom Modric eller Lucas.
Følgende bruger(e) sagde tak: RJ

5 år 3 måneder siden #60 af Haeder
Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge - hvor fa.... bedømmer man spillerne med karakterer henne?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.