Optakt: Giganternes lokalopgør

9 år 3 måneder siden #25 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Giganternes lokalopgør
Vi er så fucking passive hver gang vi kommer foran! Hold kæft det er ringe!!!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #26 af Arnenugacream
Hvordan kan vi efterlade så meget plads inde centralt med 5 min igen når vi fører 1-0. Fatter jeg simpelthen ingenting af.

9 år 3 måneder siden #27 af Pelle
Det er utroligt så elendige vi er hver eneste gang, vi får en føring. Zidane-effekten!

9 år 3 måneder siden #28 af RGBlanco
Det er jo simpelthen så dårligt. Vi havde den her kamp, den skulle jo bare løbes hjem..

9 år 3 måneder siden #29 af Daniel
De sidste 20 min. tåler end ikke sammenligning med AaBs elendighed!

Og hvad var meningen med indskiftningerne i dag?

Om vi kan bruge resultatet afhænger af Barcas kamp senere...
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

9 år 3 måneder siden #30 af Pelle
Det her hold taber til Barcelona. Det er simpelthen så jammerligt. Farvel mesterskab.

9 år 3 måneder siden #31 af Arnenugacream
Egentlig en ok indsats uden at være prangende indtil det sidste kvarter der er ualmindeligt ringe, og endda mod et Atletico hold der så trætte ud. Det er simpelhent et hold vi skal slå, og vi fik langt mere plads end forventet men formåede ikke at udnytte det optimalt.

9 år 3 måneder siden #32 af mohbar
En kamp der igen viser hvor elendig Zidane er rent taktisk. Simone er klart mere snu ræv end han er. Udskiftningerne burde vise os at Isco ikke er lige den (D)isco fans pisker ham op til. Han er i nogle kampe rigtig god og i andre kampe siver han helt ud. Det samme kan siges om Vazquez. Hvor er det utroligt at Zidane kan blive ved med at satse på sådan en ordinær spiller fremfor andre -kampafgørende- stjerner fra bænken. Det minder mere og mere om Morten Olsen-Rommedahl bromancen!

Hvis man kunne give karakterer til træneren .. !
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved mohbar.

9 år 3 måneder siden #33 af El Siete
Kroos ud, men Bale bliver på banen? Hvilken taktisk fejl, den kamp skulle jo bare kontrolleres hjem, eller i det mindste satse på endnu et mål? Forunderligt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved El Siete.

9 år 3 måneder siden #34 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: Giganternes lokalopgør
Isoleret set er jeg egentlig ikke super utilfreds med et point mod Atl. Madrid der er ved at finde formen, det kan jeg leve med, selvom en sen udligning altid er frustrerende. Når man ser tilbage på april måned vil et 1-1 resultat idag være godkendt hvis man hiver sejren mod Barcelona.

Jeg er til gengæld overhovedet ikke tilfreds med at startopstillingen tilsyneladende dikteres af vennetjenester og prissedler på spillerne, for Bale i sin nuværende form har intet at gøre på banen eller sågar bænken, for hold nu kæft hvor er han da fucking elendig altså, han mislykkedes med alt simpelthen, jeg så ikke én god aktion. Man havde været bedre tjent med at skylle 100 millioner € lige ned i lokummet.

Alt imens Isco der har været i storform i lang tid nu, må se til fra bænken i 70 minutter, og så er det endda ikke engang Bale der bliver hevet ud når Isco endelig kommer ind, ubegribeligt af Zidane. Endnu mere ondt gør det når man husker hvordan Isco dominerede Atletico sidst vi mødte dem.. Hvis Isco forlænger sin kontrakt med Real Madrid, så fatter jeg ingenting, så burde han skifte agent med det samme..

EDIT: Hvis Zidane ikke har lært noget af den her kamp og stiller op med samme opstilling i München, så ved jeg snart ikke.. Så eksisterer der to muligheder, enten er han fuldstændig komplet idiot eller også er det Perez der emailer ham startopstillingen om morgenen.

DC19
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, mohbar, Neye

9 år 3 måneder siden #35 af Fondo_Sur
@#7

Isco var nu ret dårlig da han kom ind. Det ville ellers være et passende sted at starte med at overbevise enhver om, at han skulle starte inde. Han er ikke noget Gud. Han holder på bolden for længe, og er ikke effektiv nok.

Desuden spiller Bale og Isco helt forskellige position. Hvis Zidane vil ændre opstilling, så kan man have den diskussion og ikke før.

Edit: Kroos skulle aldrig have blevet skiftet ud. Desuden kom Pepes skade på et meget uheldigt tidspunkt. Fuck, jeg er frustreret ......
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

9 år 3 måneder siden #36 af ChrillRM14
Barca kan selv afgøre det nu med en sejr på Bernabeu... Det er lige præcis dét scenarie, som vi helst ville undgå... Spørgsmålet er, hvilket hold der taber flest point ud over den Clasico... I forhold til kampprogram ligner det, at vi får det sværest :/

1-1 mod Atletico er ikke en skam - det er mere måden, det sker på... 1-1 mod Barca om to uger ville være et godt resultat, ja, alt andet end et nederlag ville tippe mesterskabet vores vej. Jeg er næsten ved at være kommet til det punkt, hvor jeg gerne ville sælge CHL for mesterskabet. Jeg tåler ikke at tabe point i ligakampene efter nogle benhårde kampe mod Bayern eller den modstander, vi kan stå med i en potentiel semi. 4-3-3 er død, Zidane. Selvfølgelig ved du inderst inde godt, at BBC ikke fungerer, så kør nu det mesterskab hjem med Isco-Disco og minus Bale.

Kom så Kamini!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum