Optakt: Giganternes lokalopgør

9 år 3 måneder siden #37 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Giganternes lokalopgør
Fondo_Sur skrev:

Isco var nu ret dårlig da han kom ind. Det ville ellers være et passende sted at starte med at overbevise enhver om, at han skulle starte inde. Han er ikke noget Gud. Han holder på bolden for længe, og er ikke effektiv nok.

Desuden spiller Bale og Isco helt forskellige position. Hvis Zidane vil ændre opstilling, så kan man have den diskussion og ikke før.

Og det gør Isco og Kroos vel også? Det er jo noget så tåbeligt, at Zidane vælger at bytte de 2, når vi vil være i kontrol. Målet kom jo netop, da vores anden stabilitetspiller ikke var på banen længere. Hvis man vil klandre Isco for det, så har man vel tabt kampen?

Isco skulle netop bruges til at holde på bolden, men ikke som den stabiliserende spiller, men som mellemrumsspilleren, som kan holde i bolden og afværge Atletico´s pres. Zidane fejlede, og det kostede sejren.
Isco er ikke gud, men han har været en af vores bedste mænd dette kalenderår, og Bale har været vores klart dårligste. Jeg kan slet ikke forstå du prøver at modargumentere noget der minder om en udskiftning af Bale, som har været notorisk fraværende i hele hans Real Madrid karriere!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Zyconith, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #38 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Optakt: Giganternes lokalopgør

Pelle skrev: Det her hold taber til Barcelona. Det er simpelthen så jammerligt. Farvel mesterskab.

Drop nu den der evige totale opgivelse efter hvert eneste pointtab... Jeg kan vitterligt ikke se behovet for at komme med sådan en melding nu.

Vi var bedre end Atletico i langt størstedelen af kampen (uden at være prangende) og skabte også de største chancer, men smed de 2 point efter at have mistet tændingen og intentionerne i de sidste 20 minutters tid. Det er, rigtigt nok, også for skidt at vi ikke er bedre til at være foran, og det er usandsynligt ærgerligt at Atletico får fedtet et point med hjem uden at have været særligt farlige i løbet af kampen, men lad nu være med at give op på forhånd mod Barcelona. Det er der absolut ingen grund til.

Det som jeg nærmest er allermest frustreret over efter kampen, er Bales fortsatte startplads (nej, tilstedeværelse) på holdet. Det er jo helt uhyggeligt hvor pivelendig man kan have lov til at være og stadig have så stor en stjerne hos nogle (Perez/Zidane). Den mand har jo ikke haft en god kamp (eller måske endda bare en god aktion?) i et halvt års tid efterhånden. At han stadig kan være starter, eller bare, som det absolut mindste, ikke blive udskiftet væsentligt tidligere i kampene, er da tæt på at være en af de største skændsler i moderne fodbold...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Chamartin, Fondo_Sur

9 år 3 måneder siden #39 af Fondo_Sur

Dios skrev: Fondo_Sur skrev:

Isco var nu ret dårlig da han kom ind. Det ville ellers være et passende sted at starte med at overbevise enhver om, at han skulle starte inde. Han er ikke noget Gud. Han holder på bolden for længe, og er ikke effektiv nok.

Desuden spiller Bale og Isco helt forskellige position. Hvis Zidane vil ændre opstilling, så kan man have den diskussion og ikke før.

Og det gør Isco og Kroos vel også? Det er jo noget så tåbeligt, at Zidane vælger at bytte de 2, når vi vil være i kontrol. Målet kom jo netop, da vores anden stabilitetspiller ikke var på banen længere. Hvis man vil klandre Isco for det, så har man vel tabt kampen?

Isco skulle netop bruges til at holde på bolden, men ikke som den stabiliserende spiller, men som mellemrumsspilleren, som kan holde i bolden og afværge Atletico´s pres. Zidane fejlede, og det kostede sejren.
Isco er ikke gud, men han har været en af vores bedste mænd dette kalenderår, og Bale har været vores klart dårligste. Jeg kan slet ikke forstå du prøver at modargumentere noget der minder om en udskiftning af Bale, som har været notorisk fraværende i hele hans Real Madrid karriere!

Jeg ved ikke hvad fanden du skriver om, men Kroos og Isco spiller samme position i Real Madrid. En udskiftning af Bale og ind med Isco vil ændre fuldstændigt på holdets struktur. Det var dén Zidane ville forsvare, strukturen, da vi førte 1-0 og var i kontrol. Isco hverken kontrollerede eller beviste noget, da han kom ind. Han sløsede med bolden, og er så lidt eksplosiv, at han blev kørt over af Atleti spillerne.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

9 år 3 måneder siden #40 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Optakt: Giganternes lokalopgør
Var Simeone træner for Real Madrid havde Bale og cR7 aldrig spillet i dag. Et eller andet bliver jeg nødt til at sige ift, det der sker på banen, med de 3 oppe foran. For det ser godt nok trist ud op til en kamp som Bayern München.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Hugol.

9 år 3 måneder siden #41 af Siempre fiel
Ja intet overraskende idag - det fortsætter som det har set ud hele sæsonen (og længere tilbage endnu). Vi er et hold totalt uden en plan - med mindre "spil bolden til en medspiller, løb lidt, gør ét eller andet, håb på der sker noget farligt" er en plan. Vi har ét reelt håb at hænge os i hver eneste kamp - ik mindst mod gode hold - og det er dødbolde, nada mas!

Og jo, så har vi naturligvis en plan ifald vi sku komme foran på tilfældig vis, nemlig "stop med at spille, stil jer tilbage med hovedet under armen og kryds fingre - kryds fingre for faen!!". Zidanes "svendestykke" ude mod Atletico var ganske enkelt blot en enlig svale, en tilfældighed.

Jeg burde måske ik være skuffet, da jeg hele tiden ik har haft fantasi til at forestille mig hvorn det her hold sku ku halte over stregen og hente et mesterskab - i så fald ska de andre edderbankme være ringe. Desværre ligner Barca jo et hold der fyrer på alle cylindre, i hvert fald trioen i front - og det bør være mere end rigeligt til at køre mesterskabet hjem. Til sammenligning har vi desværre et angreb så impotent at man næsten ik fatter det - når først benzema er bedste mand af de tre, endda flere kampe i streg - så ringer alarmklokkerne altså. Og det mest frygtelige er jo desværre dét - som det har været i flere år - at BBC er en flok hellige køer som vi må ride på til de dør. De har, eller Cristiano har, haft en vild tid i Madrid og han har fortjent stor hæder for dette, men jeg ka ganske enkelt ik se at BBC nogensinde igen blir en succes - det ligner et stendødt projekt.

Men imo var det mesterskabet der nærmest røg idag - det var nok alligevel et spørgsmål om tid, men alligevel skuffende at vi ik ka levere i den første af disse store kampe når alle er klar og alle er friske. Skuffende, men ik så overraskende. Og imo var det forresten fuldt fortjent at Atletico fik point - ufatteligt så ofte det blir farligt når de først kommer frem - og de spiller ik engang for mesterskab.

Eneste håb er virkelig at man tør sadle om og slagte nogle af de hellige køer - det her med blot at skifte én reserve ud med en ny, det ka jeg ganske enkelt ik se sku ændre spor. Vi har verdens bedste bænk - desværre har vi langt fra verdens bedste startopstilling

9 år 3 måneder siden #42 af madrid2000

Pelle skrev: Det her hold taber til Barcelona. Det er simpelthen så jammerligt. Farvel mesterskab.

Stop med dine knee-jerk reaktioner.
Vi spiller en fornuftig kamp. Vi kunne sagten have scoret 2-3 stykker.

Vi har Barca hjemme og en ekstra kamp i hånden. Intet er afgjord endnu, men vi kan stadig afgøre det selv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum