Truppen mod Sporting Gijón - 32. spillerunde

9 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane har i dag udtaget truppen til morgendagens udekamp mod nedrykningstruede Sporting Gijón.

Helt som ventet bliver der brug for den brede og kvalitetsprægede trup, for udover de skadede og karantæneramte Pepe, Varane, Carvajal og Bale, har Zidane valgt at spare Keylor Navas, Cristiano Ronaldo og Karim Benzema.

Der er alligevel 18 spillere i truppen, fordi man har valgt at rykke forsvareren Tejero op til morgendagens kamp.

Truppen mod Sporting Gijón:

Målmænd: Casilla, Rubén Yáñez.

Forsvar: Danilo, Ramos, Nacho, Marcelo, Coentrao, Tejero.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Asensio, Isco, James.

Angreb: Morata, Lucas Vázquez, Mariano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2 af Daniel
Det er næsten kvalm at tænke, hvor stræk bredden er på Real Madrids hold. Fandeme en god trup med tanke på, hvor mange der sidder ude!
Følgende bruger(e) sagde tak: larsvegas

9 år 3 måneder siden #3 af Hugol

Daniel skrev: Det er næsten kvalm at tænke, hvor stræk bredden er på Real Madrids hold. Fandeme en god trup med tanke på, hvor mange der sidder ude!

Fuldstændig enig, men der er desværre flere spillere der ikke kan være tilfredse med deres situation på holdet.

Så der er jo flere som nok ønsker sig væk til sommer og truppen kan blive svækket.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 3 måneder siden #4 af Pelle
Hvad tænker folk om dagens kamp? Det er meget roteren, synes jeg.

Der skal naturligvis 3 point på kontoen, og hvis der skal gambles lidt, så er det vel nu, Zidane kan tillade sig det.
Kan vi gå ind til Clásico med 3 points forspring og en kamp i baghånden, så begynder det at være sjovt. Bare Barca ikke kommer i en situation, hvor de selv kan afgøre tingene, det vil give dem blod på tanden.

Jeg håber rigtig meget, at Asensio og Isco begge starter i dag, da jeg tror boldbesiddelsen bliver vigtig. Og så er det vel snart på tide, at Kovacic får en hel kamp? Der er - som Daniel er inde på - så vanvittig meget kvalitet på bænken, at en sikker sejr er et krav. Sporting Gijón er ikke super kørende, og på hjemmebane har de kun hentet 14 point i 15 kampe. Men de har alligevel hevet overraskende resultater hjem - 0-0 ude mod Sevilla i begyndelsen af april.

Uagtet alt dette, skal der naturligvis 3 point på kontoen, og jeg glæder mig til at se nogle unge, sultne spillere løbe på banen. Nogle af dem kæmper trods alt om en startplads på tirsdag.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

9 år 3 måneder siden #5 af Daniel
Jeg er optimistisk. Meget optimistisk faktisk!

Tendensen er, at Real Madrids 12., 13., 14., 15., og 16. mand har det med at vise konkurrencedygtige takter, når disse figurerer på grønsværen fra kampens start - de forspilder ingenlunde chancen for at gøre indtryk på Zidane.

Jeg er ualmindelig tryg ved tanken om, at spillere som Isco, Asensio, Kovacic m.fl. skal ind og have det sjovt på El Molinón til eftermiddag. Jeg kan slet ikke forestille andet end, at Real Madrid rejser tilbage til den spanske hovedstad med fuldt udbytte.

I min lille verden er det en genistreg fra Zidanes side at spille de mere sultne spillere i kampe, hvor modstanderen hedder Leganés eller Sporting Gijón - motivationen er selv sagt større ved førnævnte spillere i disse kampe, hvilket er alfa omega for ikke at dumme sig og tabe point.

Det kan lyde tosset, men er faktum ikke bare, at Real Madrid har historie for at dumme sig mod svagere modstandere, når de elleve såkaldt bedst er at finde på grønsværen på dette tidspunkt af sæsonen?

Så jeg er på linje med dig, Pelle. Jeg glæder mig vanvittigt meget til at se de unge spillere i aktion!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

9 år 3 måneder siden #6 af Dios
Jeg kunne godt frygte lidt for defensiven idag. Coentrao og Danilo giver mig dårlige nerver inden kampstart.

Jeg håber også på de unge, men bliver opstillingen ikke lige offensiv nok, når man tænker på vores backs? Jeg håber man giver Casemiro 45 min. for så har vi forhåbentlig lukket kampen. Isco og Kovacic sammen med Casemiro på den centrale midtbane, og Asensio, Morata og James oppe foran.

Kan vi komme foran 0-3 relativt hurtigt, så ville det være fantastisk, så man kunne sparer Casemiro og Nacho. Hvem der skal spille i stedet for Nacho kan jeg ikke gøre mig klog på, men tanken om makkeren ved siden af Ramos til El Clasico kan jeg slet ikke holde ud.

Oddset på en Real sejr fik jeg til 1,52, og det gør mig faktisk lidt nervøs. Isco og Kovacic skal nok redde vores røv, så lidt fortrøstningsfuld er jeg da :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 3 måneder siden #7 af Fondo_Sur
På den lyse side før kampen, så er Gijon et ret ringe hold. Lad os håbe at de også er det i dag. Kan huske deres hjemmekamp imod Barca, hvor de var ret tamme.

Morata laver forhåbenligt et par mål!

VAMOS MI MADRID
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

9 år 3 måneder siden #8 af Zyconith

Dios skrev: Coentrao og Danilo giver mig dårlige nerver inden kampstart.

Det bliver da for fedt at Coentrao og Danilo får nogle minutter, de skal nok gøre det godt, alverdens støtte herfra

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 3 måneder siden #9 af Sahinovic
Jeg har ihvertfald fået tillid til vores reserver og forventer derfor en solid præstation, som naturligvis vil resultere i en sejr.

Florentino Pérez

9 år 3 måneder siden #10 af Steen
Lucas Vazquez, den offensive Illarramendi, formår at spille værre end Bale. Man skulle tro, at det ikke er muligt, men det er det skam. Magen til elendighed skal man lede længe efter. James gør kunsten efter. Forfærdeligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 3 måneder siden #11 af Pelle
Man vidste det bare med det forsvar. Det kunne ses på lang afstand.

Spillerne er naturligvis undskyldt med, at de ikke er en sammenspillet enhed, men jeg forstår simpelthen ikke behovet for at rotere så mange spillere. I min bog fejler Zidane igen, hvis ikke det her ender med sejr.

P.S Hvor har jeg savnet Isco!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Pelle.

9 år 3 måneder siden #12 af Sahinovic
14 minutter spillet, og så er Steen og Pelle selvfølgelig igang igen, selvom vi har siddet på kampen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, DarioGomez, madrid2000, rezamadridista

Leveret af Kunena Forum