Truppen mod Sporting Gijón - 32. spillerunde

9 år 3 måneder siden #25 af asp3200
Godt nok heldige idag
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #26 af BBB
Isco var en klar 5'er i dag, men skal vi ikke stadig være enige om, at der er forskel på Gijón og Bayern?.

9 år 3 måneder siden #27 af -#7-

asp3200 skrev: Godt nok heldige idag

Det skal der også til i en lang sæson hvor man kæmper om mesterskabet og sparer halvdelen af startopstillingen.

DC19

9 år 3 måneder siden #28 af Fondo_Sur
Hold da op for... en kongekamp af Isco. Nu vil jeg kalde ham absolut elite indenfor fodboldens verden. Sikke et drev han har fået.

Ellers en svær kamp. Gijon udnytter den våde bane ved at spille duelfodbold, som kun ganske få på de unge Real Madrid hold har gavn af. Barca tabte 2-1 ude imod Deportivo i en lignende kamp.

Så tillykke alle! Undtagen Asp3200, Steen og andre absurd-sortsynede følgere. Hvis spillerne havde samme pessimisme som jer, ville vi aldrig have vundet den kamp.

Edit: Så nu vil jeg nyde at se Barca tabe point senere.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

9 år 3 måneder siden #29 af Sahinovic

Med de chancer vi vader i idag, så mener jeg da at vi var uheldige! Sporting Gijón scorede jo på de eneste(?) to chancer de havde i kampen.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

9 år 3 måneder siden #30 af elle44

Sahinovic skrev:

Med de chancer vi vader i idag, så mener jeg da at vi var uheldige! Sporting Gijón scorede jo på de eneste(?) to chancer de havde i kampen.

Jeg er fuldstændig enig. Jeg tror ikke Gijon spillerne kunne tro deres egne øjne da de så deres mål gå ind, de mål de scorede var jo langt over den klasse de egentligt besidder. Jeg er i hvert fald af den overbevisning at vi ikke er heldige, men uheldige at vi ikke afgør kampen tidligere.

9 år 3 måneder siden #31 af Hugol

BBB skrev: Isco var en klar 5'er i dag, men skal vi ikke stadig være enige om, at der er forskel på Gijón og Bayern?.

Men der er vel også forskel på Bale og Iscos niveau ligenu. Vil vi ikke være bedre tjent med Isco på banen i retur kampen ?

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

9 år 3 måneder siden #32 af asp3200

Sahinovic skrev:

Vi var da utrolig heldige med 3 point når vi er så uskarpe og tandløse. Selvom vi sparer en del så skal det hold afgøre den kamp meget tidligere.

9 år 3 måneder siden #33 af Steen

Fondo_Sur skrev:
Så tillykke alle! Undtagen Asp3200, Steen og andre absurd-sortsynede følgere. Hvis spillerne havde samme pessimisme som jer, ville vi aldrig have vundet den kamp.

Præcis, vi havde aldrig vundet den kamp over la ligas 18. plads. Det var en hel fænomenal kamp, chokerende at 1. pladsen i ligaen slår 18. pladsen så stort, hvem havde dog set det komme! Det er vel nærmest på niveau med Leicesters PL-triumf i 2016!!!

Ironi kan være anvendt. Hverken ASP, mig selv, eller andre ''absurd-sortsynede'' skrev at vi ville tabe i dag, så timingen på dette indlæg er lidt mærkværdigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, -#7-, Pelle

9 år 3 måneder siden #34 af Fondo_Sur

Steen skrev:

Fondo_Sur skrev:

Præcis, vi havde aldrig vundet den kamp over la ligas 18. plads. Det var en hel fænomenal kamp, chokerende at 1. pladsen i ligaen slår 18. pladsen så stort, hvem havde dog set det komme! Det er vel nærmest på niveau med Leicesters PL-triumf i 2016!!!

Ironi kan være anvendt. Hverken ASP, mig selv, eller andre ''absurd-sortsynede'' skrev at vi ville tabe i dag, så timingen på dette indlæg er lidt mærkværdigt.

Du bestiller ikke andet end at kritisere den ene efter den anden, så nej timingen er helt fin. Man kan kritisere Asensio, Lucas, Nacho, Casilla mm. i dag, men det nytter jo ingenting. Alle spillere får off-days. Men så længe holdet leverer samlet i modgang, som de bliver ved med, er de enkeltes off-days ligegyldige.

At spille ude imod et topmotiveret Gijon hold, som kæmper for overlevelse, og vil spille et duelpræget spil i en meget våd bane er ikke en nem kamp. Og slet ikke med så mange reserver. Jeg ved ikke om du forestiller dig at Real Madrid skal køre over alle mindre hold vi møder, men jeg prøver bare at pointere, at det ikke kan lade sig gøre.
Følgende bruger(e) sagde tak: larsvegas

9 år 3 måneder siden #35 af Steen

Fondo_Sur skrev:

Steen skrev:

Fondo_Sur skrev:

Du bestiller ikke andet end at kritisere den ene efter den anden, så nej timingen er helt fin. Man kan kritisere Asensio, Lucas, Nacho, Casilla mm. i dag, men det nytter jo ingenting. Alle spillere får off-days. Men så længe holdet leverer samlet i modgang, som de bliver ved med, er de enkeltes off-days ligegyldige.

Og ved du hvad du? Kritikken er berettiget! Jeg ved ikke helt om du er klar over dette, men vi taler om Real Madrid. Ikke Stoke, REAL MADRID. Hvis en spiller ikke har niveauet, så hører de ikke til i Real Madrid, så simpelt er det. Hvis har læst med, så vil du vide at jeg har kaldt Lucas ud i over et halvt år nu, da han simpelthen ikke har leveret varen. Jeg ville ønske han havde, da han er sympatisk og spillede godt sidste sæson og dermed har bevist at han kan spille med på dette niveau. Derudover spiller vores anden højrekant, Bale, heller ikke godt. Så jeg ville ønske vi kunne stole på Lucas, men realiteten er en anden.
Du har ikke forstået klubbens mentalitet, hvis du mener, at en spiller kan blive ved med at have off days sæsonen igennem, uden at det skal have konsekvenser.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 3 måneder siden #36 af Fondo_Sur
@Steen

Lucas har været fantastisk i flere måneder, men er gået ned i niveau siden landskampspausen. Men flot at du har svinet ham til i et halvt år. I mellemtiden har han som ukendt knægt leveret ude imod Atleti, Barca mm. Han er et symbol i klubben, og vil vende tilbage stærkere.

Og jo jeg mener at have forstået klubbens mentalitet. Hvis man ikke har hvad der skal til, skal man kæmpe og vise god arbejdsmoral, hvilket kan ende med at give sejre som i dag. Og det er ikke et udtryk for held som du påstår.

Du må omvendt være en af de fans, som pifter af spillere som Casillas, men fred være med det.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum