Truppen mod Sporting Gijón - 32. spillerunde

9 år 3 måneder siden #37 af Pelle
Jeg synes helt ærligt ikke det kan være rigtigt, at man ikke må ytre sin mening herinde uden at blive kaldt det ene eller det andet. Vi ser allesammen fodbold forskelligt, og har vidt forskellige holdninger. Det er dét, der gør det sjovt at være her.

Jeg stiller mig uforstående over for, at det kan være tilladt for brugere at opfordre til "separate forums" for enkelte individer fordi man er uenig. Indlægget er blevet anmeldt, men det fordrer naturligvis ingenting - det vil hvert fald overraske mig meget.

Jeg synes, der er kommet en decideret hetz mod de brugere, som stiller sig mere kritiske over for holdet. Nogle gange er det fair at gå lidt efter os, men det behøver ikke være hver gang, og det behøver ikke blive så modbydeligt og personligt.

Jeg ytrede allerede inden kampen, at jeg ikke var glad for alle rotationerne. Det samme gjorde jeg, da vi kom bagud. Jeg beklager, hvis det falder nogle for brystet, og jeg skal virkelig begynde at tænke over at være positiv. Men det kan ikke være rigtigt, at man ikke kan ytre sig uden hetzen skal begynde, og her mener jeg, at administrationen snart må træde til.

Jeg har ikke rigtig mere at sige om den sag, men jeg håber, at de pågældende brugere vil begynde at tænke lidt over det.

Ha' en god aften.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Kassow-Rossing, Dios, Macon, Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #38 af Steen

Fondo_Sur skrev: @Steen

Lucas har været fantastisk i flere måneder, men er gået ned i niveau siden landskampspausen. Men flot at du har svinet ham til i et halvt år. I mellemtiden har han som ukendt knægt leveret ude imod Atleti, Barca mm. Han er et symbol i klubben, og vil vende tilbage stærkere.

Og jo jeg mener at have forstået klubbens mentalitet. Hvis man ikke har hvad der skal til, skal man kæmpe og vise god arbejdsmoral, hvilket kan ende med at give sejre som i dag. Og det er ikke et udtryk for held som du påstår.

Du må omvendt være en af de fans, som pifter af spillere som Casillas, men fred være med det.

Sikke noget nonsens, fra start til slut. Så vidt jeg ved, så spillede vi mod Atletico og Barcelona i hhv. november og december. At du skal rose ham på baggrund af to kampe, som er flere måneder gamle, fortæller vel det hele. Derudover var han ikke direkte involveret i mål mod hverken Atletico eller Barcelona, så jeg tvivler nu lidt på at han har spillet så godt i de to kampe. Men det kan jeg ikke huske godt nok til at kunne sige på stående fod.

Og jo jeg mener at have forstået klubbens mentalitet. Hvis man ikke har hvad der skal til, skal man kæmpe og vise god arbejdsmoral, hvilket kan ende med at give sejre som i dag. Og det er ikke et udtryk for held som du påstår.

Snakken går på Lucas, så kan du jo snildt finde klip der viser hans fantastiske arbejdsmoral i dag, især med fokus på hans involvering i scoringen til 3-2, som du jo fokuserer på :) (hint: han sad på bænken da det skete, så det vil du ikke kunne finde)
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Steen. Begrundelse: Flueknepperi redigeret væk

9 år 3 måneder siden #39 af Fondo_Sur
Hold da kæft en kongekamp af Isco. Nu vil jeg kalde ham absolut elite indenfor fodboldens verden.

asp3200 skrev: Godt nok heldige idag

Det var mest henvendt til denne kommentar, som du sagde "tak" til.

@Pelle

Derudover vil jeg mane til besindighed. Det er ikke hetz, jeg kritiserer noget konkret.

Fred være med dine synspunkter, men når jeg som madridista vil debattere i dette Madrid-forum, så er det træls at læse så mange negativt i forhold til vores nuværende position. Spillet er langt fra optimalt, men jeg er sikker på, at det vil være et stort fokus på det kommende transfermarked. Vi har været i skyggen af Barca i årevis, og nu vil jeg - bare en smule - nyde mit holds position, som det bedste hold i det spanske kongerige. Det kan have resulteret i nogle bitre indlæg fra mig, det beklager jeg. God lørdag aften, og lad os håbe, at La Real kan udrette noget for os i dag :-)
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: AmorMadrid

Leveret af Kunena Forum