Capello: La Liga lever

9 år 3 måneder siden #1 af Daniel
Capello: La Liga lever blev oprettet af Daniel

Fabio Capello mener, ligesom flere andre, at Barcelona er tilbage i mesterskabskampen, men lægger vægt på, at Real Madrid stadig har en kamp i hånden.

Real Madrids tidligere italienske mesterskabsvindende træner, Fabio Capello, havde fornøjelsen af at kommentere El Cláscio på Fox Sports Italia, og trods italienerens madrilenske fortid, var han ikke sen til at mene, at Ramos' tackling var med henblik på at skade Messi:

- Direkte rødt til Ramos var den rigtige beslutning. Det var kriminelt. Det er det samme hver gang med El Clásico på Santiago Bernabéu, hvor visse Real Madrid-spillere med vilje forsøger at skade Messi, siger Capello.

Fabio Capello smed også en kommentar efter den evige rivalisering mellem Ronaldo og Messi, hvor han var ude med store roser til specielt sidstnævntes magiske evner:

- Cristiano er en fantastisk spiller, men Messi er et geni. Det var enestående at se, hvad argentineren præsterede (på Santiago Bernabéu, red.). Han var en enmandshær, siger Capello og fortsætter:

- Cristiano er en dygtig målscorer, men vi var vidne til en spiller på Bernabéu, der var afgørende for sejren og jeg så Messi lave ting, som jeg aldrig har set ham lave før, tilføjer italieneren.

Real Madrid lukkede, med nederlaget til Barcelona, katalanerne ind i mesterskabskampen på ny, og selvom madrilenerne har en kamp i hånden mod Celta Vigo, hvor tre point vil lune godt, så står Los Blancos også over for et par drilske Champions League-semifinaler mod bysbørnene, Atletico Madrid. Et faktum Capello også lagde vægt på efter kampen:

- Titel-ræset lever. Real Madrid befinder sig stadig en fordelagtig position med den ene kamp i hånden, men de har også to krævende Champions League-semifinaler at forholde sig til, afslutter Capello.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Capello: La Liga lever
Messi var god, ja rigtig god. Men nøj hvor ville jeg ønske man overdrev halvt så meget, når Cristiano spiller godt.
Men lad os da håbe Cristiano motiveres af det, for han spillede bestemt ikke nogen god kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

9 år 3 måneder siden #3 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Capello: La Liga lever
Der bliver vidst allerede overdrevet så rigeligt.
Chris spiller oftest piv elendigt... Og scorer så alligevel en 2-3 mål.
Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en kamp hvor jeg følte han var alt dominerende. Afgørende bestemt, men jeg synes ikke længere han er verdensklasse, uanset hvilken plads han spiller på.

9 år 3 måneder siden #4 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Capello: La Liga lever

Kimbo skrev: Der bliver vidst allerede overdrevet så rigeligt.
Chris spiller oftest piv elendigt... Og scorer så alligevel en 2-3 mål.
Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en kamp hvor jeg følte han var alt dominerende. Afgørende bestemt, men jeg synes ikke længere han er verdensklasse, uanset hvilken plads han spiller på.

Jeg er skide ligeglad, om han så snubler i bolden tyve gange i træk. Scorer han fem mål mod Atletico de næste to uger som mod Bayern, så skal han ikke høre for noget. Fodbold er showbizz og entertainment, men det er saftsuseme også mål.

Anyway, Capello har delvist ret i, at La Liga er i live, men som jeg også fornemmer på de fleste herinde, så bør El Clasico give et slags 'wake-up call' om, at det er nu eller aldrig for den skide titel.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved ChrillRM14.

9 år 3 måneder siden #5 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Capello: La Liga lever

Cristiano er en fantastisk spiller, men Messi er et geni.

Det Fabio Capello siger har vi jo før hørt fra andre trænere, Messi er som fodboldspiller flere niveauer over Ronaldo, så kan man jo enten vælge at se objektiv på det, erkende det, eller have ondt i r**** indtil Messi stopper med at spille fodbold.

Ronaldo er udelukkende blevet en boksspiller, han har absolut ingen andre kvaliteter end at score i det lille felt hvor han tit får det hele serveret, hvorimod Messi både kan sætte flere spillere af, sætte spil igang, lægge den ene perle aflevering efter den anden, og score mål på egen hånd. Samtidig træffer han konstant de rigtige beslutninger og behøver ikke at få alt serveret, - vi har set det utallige! af gange, og kampen på Bernabéu afspejler netop det vi alle ved.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 3 måneder siden #6 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Capello: La Liga lever

Sahinovic skrev:

Cristiano er en fantastisk spiller, men Messi er et geni.

Det Fabio Capello siger har vi jo før hørt fra andre trænere, Messi er som fodboldspiller flere niveauer over Ronaldo, så kan man jo enten vælge at se objektiv på det, erkende det, eller have ondt i r**** indtil Messi stopper med at spille fodbold.

Ronaldo er udelukkende blevet en boksspiller, han har absolut ingen andre kvaliteter end at score i det lille felt hvor han tit får det hele serveret, hvorimod Messi både kan sætte flere spiller af, sætte spil igang, lægge den ene perle aflevering efter den anden, og score mål på egen hånd. Samtidig træffer han konstant de rigtige beslutninger og behøver ikke at få alt serveret, - vi har set det utallige! af gange, og kampen på Bernabéu afspejler netop det vi alle ved.

Arh men, lad nu være med det der "... det vi alle ved..."-halløj. Undskyld, men det synes jeg sgu er for plat. Du kan sgu da ikke vide, hvad det er, vi andre synes om dette og hint. Er det ikke nok, at du ved, hvad du selv synes?? Jeg vil gerne have min egen stemme, tak.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Pelle, Jespersk, MadridistaPorVida, El Siete

9 år 3 måneder siden #7 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Capello: La Liga lever
Nu har jeg læst dine sidste 8-10 indlæg efter nederlaget til Barca, Sahinovic. Forleden var du efter mig og en række andre brugere, fordi vi - efter din mening - var for sortseende.

Du laver ikke andet end at rose Messi til skyerne. Vi kan alle blive enige om, at han er fantastisk, men hvorfor pokker har du behov for at fremhæve det gang på gang? Det bliver enormt trættende.

Samtidig ser jeg dig ALDRIG rose Real for noget som helst, og Ronaldo og Bale er bare syge dyr, der burde aflives, hvis det stod til dig.

Måske du kunne prøve at sætte behovet for at lovprise Messi på pause, og måske du kunne anerkende Ronaldos kvaliteter bare smule, det ville i den grad klæde dig, når du debatterer.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Jespersk, ChrillRM14, MadridistaPorVida

9 år 3 måneder siden #8 af Jespersk
Besvaret af Jespersk på emne Capello: La Liga lever
Pelle:
Jeg er fuldstændig enig. Det er vildt trættende at se på. Selvfølgelig skal man kunne anerkende en anden fodboldspiller også selvom det er fra Barca, men efter at man har nævnt det de i de sidste 10 indlæg, er det ved at være for meget.

Nyd dog alle de fantastiske fodboldspiller vi rent faktisk har i vores egen trup.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 3 måneder siden #9 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Capello: La Liga lever

Sahinovic skrev: Det Fabio Capello siger har vi jo før hørt fra andre trænere, Messi er som fodboldspiller flere niveauer over Ronaldo, så kan man jo enten vælge at se objektiv på det, erkende det, eller have ondt i r**** indtil Messi stopper med at spille fodbold.

Ronaldo er udelukkende blevet en boksspiller, han har absolut ingen andre kvaliteter end at score i det lille felt hvor han tit får det hele serveret, hvorimod Messi både kan sætte flere spillere af, sætte spil igang, lægge den ene perle aflevering efter den anden, og score mål med egen hånd. Samtidig træffer han konstant de rigtige beslutninger og behøver ikke at få alt serveret, - vi har set det utallige! af gange, og kampen på Bernabéu afspejler netop det vi alle ved.

Rettet ;)
Ej spøg til side. Messi er en fantastisk spiller og har allerede haft en utrolig karriere. Real Madrids chancer for titler stiger den dag Messi vælger at lægge støvlerne på hylden.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

9 år 3 måneder siden #10 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Capello: La Liga lever

Pelle skrev: Nu har jeg læst dine sidste 8-10 indlæg efter nederlaget til Barca, Sahinovic. Forleden var du efter mig og en række andre brugere, fordi vi - efter din mening - var for sortseende.

Du laver ikke andet end at rose Messi til skyerne. Vi kan alle blive enige om, at han er fantastisk, men hvorfor pokker har du behov for at fremhæve det gang på gang? Det bliver enormt trættende.

Måske du kunne prøve at sætte behovet for at lovprise Messi på pause, og måske du kunne anerkende Ronaldos kvaliteter bare smule, det ville i den grad klæde dig, når du debatterer.

Jeg ved ikke om du har lagt mærke til det, men artiklen handler blandt andet om Messi, og ja jeg kan sgu ikke lade være med at rose en spiller til skyerne efter sådan en præstation, og så er jeg faktisk ret så ligeglad om han spiller for FC Barcelona. Udover denne kamp, har jeg sjældent nævnt Messi eller FC Barelona.

Samtidig ser jeg dig ALDRIG rose Real for noget som helst, og Ronaldo og Bale er bare syge dyr, der burde aflives, hvis det stod til dig.

Beklager sproget - men hold nu seriøst bare kæft. Jeg har haft flere positive indlæg omhandlende Real Madrid, især i den seneste periode, hvorimod du konstant har været pessimistisk, og gang på gang har haft travlt med at slagte Real Madrid imens de spiller en kamp, og dømt dem som tabere. Jeg har rost Ronaldo, han er en dygtig boksspiller som scorer mange mål, mere kan jeg ikke sige, og nej jeg det siger nok sig selv hvorfor jeg ikke kan skrive et eneste positive indlæg om Bale i denne sæson.

Hver gang du ser et indlæg fra mig, så kan du jo prøve at scrolle videre og lade være med at læse det, sværere er det sgu ikke(!), det gør jeg selv tit, for det ville godt nok også blive trættende at skulle læse dine utallige af indlæg gang på gang.

Jeg har ikke mere at sige til denne sag (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Andersdrengen

9 år 3 måneder siden #11 af Administrationen
Og så skulle I to turtelduer vist finde et andet, gerne mere privat, sted at lufte jeres holdninger til hinanden.

9 år 3 måneder siden #12 af Dios
Besvaret af Dios på emne Capello: La Liga lever

SR4 skrev: Messi var god, ja rigtig god. Men nøj hvor ville jeg ønske man overdrev halvt så meget, når Cristiano spiller godt.
Men lad os da håbe Cristiano motiveres af det, for han spillede bestemt ikke nogen god kamp.

Problemet med Ronaldo er, at når han spiller "godt", så er det fordi man vurdere hans kamp på mål. Man er egentlig ligeglad med alt andet, så længe man kan blive i troen om, at Ronaldo har spillet en god kamp.

Hvis man ikke kan se forskellen på de 2 spilleres niveauer, så skal man arbejde lidt mere med sig selv. Bare husk på man ikke er mindre fan af, at anerkende andre spillere. Når man er i fornægtelse, så skal man lige huske på hvor meget man minder om Pique.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Kimbo, Andersdrengen

Leveret af Kunena Forum