Optakt: Genial eller gambler?

9 år 3 måneder siden #37 af Arnenugacream
Vel en meget naturlig reaktion på udebane, når hjemmeholdet får stadion med sig, og man ved man burde have lukket kampen for længst.

Bare dumt at Vasquez og Morata vælger at brænde 120 % chancer, og at vi desværre også får annulleret et klokkeklart mål.

ISCO DU ER GENIAL - HOLD NU KÆFT HVOR ER HAN GOD!

Han SKAL simpelthen starte i de store kampe den resterende del af sæsonen.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Arnenugacream.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #38 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Optakt: Genial eller gambler?
Hold kæft det er vanvid af Isco det der. Elsker ham
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 år 3 måneder siden #39 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Genial eller gambler?
Isco.. Jeg er målløs. Knægten er så vanvittig!

Kan stadig ikke begribe, at han ikke kom i spil mod Barca.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

9 år 3 måneder siden #40 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Optakt: Genial eller gambler?

Arnenugacream skrev: Vel en meget naturlig reaktion på udebane, når hjemmeholdet får stadion med sig, og man ved man burde have lukket kampen for længst.

Bare dumt at Vasquez og Morata vælger at brænde 120 % chancer, og at vi desværre også får annulleret et klokkeklart mål.

ja Vazquez viser dårligt overblik da han skulle have spillet en helt fri James på venstre side.

super dejligt han scorede

9 år 3 måneder siden #41 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: Genial eller gambler?
Isco er verdens bedste fodboldspiller :D Fantastiske driblinger!
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, Neye

9 år 3 måneder siden #42 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: Genial eller gambler?
Isco.. Han må jo nok tage plads på bænken mod Atletico.. Men hold fast han er underholdende at se på når han endelig spiller.

DC19

9 år 3 måneder siden #43 af ChrillRM14
Hvis der lige var et defensivt anker og en lidt bedre bagkæde, så der er lidt bedre balance, så er det her hold f****** vanvittigt. Perez må gerne køre sit Real Madrid-projekt for sig selv fra næste sæson, og så kunne b-spillerne, der er trætte af at sidde på bænken, danne sit eget hold - Disco-med-Isco-FC ville være et godt bud ;) Hold kæft, hvor er det i perioder fantastisk!

Jeg har aldrig siddet med så stort et smil efter de første 20 minutter af fodboldkamp...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, Fondo_Sur

9 år 3 måneder siden #44 af Pelle

-#7- skrev: Isco.. Han må jo nok tage plads på bænken mod Atletico.. Men hold fast han er underholdende at se på når han endelig spiller.

Zidane kan virkelig ikke forsvare ikke at spille ham mod Atletico.

Og helt ærligt - jeg så gerne, at både Morata og Asensio også fik spilletid. De bidrager med så meget mere.

Det her er - med undtagelse af defensiven - Eibar kampen om igen. Virkelig dejligt at se en offensiv, som kan kreere chancer vha. pasninger og dybdeløb.

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Zyconith, Fondo_Sur

9 år 3 måneder siden #45 af firkant
Besvaret af firkant på emne Optakt: Genial eller gambler?
Hvor det klær Real at have pres spil og arbejdsomme angribere
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

9 år 3 måneder siden #46 af Fondo_Sur
Efter at have set denne 1. halvleg må man bare erkende, at Zidane er vidne til noget på træningsbanen, der er helt vildt ekstraordinært. Det er altså ikke "gamleri", Zidane begiver sig ud i. Den 11'er er fyldt med talent, fart og vilje. Sikke en halvleg! Ærgerligt at lukke Deportivo lidt ind i kampe. De vil prøve igen i 2. halvleg.

James virker i øvrigt virkelig veloplagt igen. Havde næsten glemt, hvorfor jeg var ret vild med ham efter hans første sæson. Asensio, Isco, Kovacic, Morata (på trods af et par afbrændere) er fantastiske. Og Lucas kan man altid regne med.

Edit: Bale og Benzema er lidt til grin efter at have set en sådan forestilling med pres, kombinationer mm.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

9 år 3 måneder siden #47 af Pelle
Nu har Asensio gjort det ekstraordinært i de seneste 4-5 kampe han er kommet ind i. Mod de bedste hold i verden.
Jeg er så spændt på at følge den knægt, han skal blive i klubben i mange år. Den teknik og det drive med bolden er fænomenal. Og så er han fandme pæn. Hold kæft han er pæn!

9 år 3 måneder siden #48 af Vinícius

Administrationen skrev:

Kratmus skrev:

Pelle skrev: Jeg har smidt 1.000,- på et X til 5x pengene igen.

Af gode nyheder er Sociedad ved at nedlægge Valencia. Og lad bare dem få så mange hug som muligt, inden vi møder dem :)

Hvis du også smed 1000 på nederlag til os, kan du kun gå glad i seng uanset resultat! :D

Mærkelig måde at være fan på?

Hver sin humor, men okay. ;) Jeg tog bare pis på Pelle, fordi det jo, som I siger, er liiidt mærkeligt ikke at spille på sit eget hold ;)

Hvorfor skriver I fra administratorbrugeren? Er det én person, der har adgang til den, eller har flere adgang? Jeg har altid undret mig...

@Pelle når RM vinder i aften ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Mathiaska, Pelle

Leveret af Kunena Forum