Optakt: Genial eller gambler?
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Bare dumt at Vasquez og Morata vælger at brænde 120 % chancer, og at vi desværre også får annulleret et klokkeklart mål.
ISCO DU ER GENIAL - HOLD NU KÆFT HVOR ER HAN GOD!
Han SKAL simpelthen starte i de store kampe den resterende del af sæsonen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kan stadig ikke begribe, at han ikke kom i spil mod Barca.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Arnenugacream skrev: Vel en meget naturlig reaktion på udebane, når hjemmeholdet får stadion med sig, og man ved man burde have lukket kampen for længst.
Bare dumt at Vasquez og Morata vælger at brænde 120 % chancer, og at vi desværre også får annulleret et klokkeklart mål.
ja Vazquez viser dårligt overblik da han skulle have spillet en helt fri James på venstre side.
super dejligt han scorede
DC19
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Jeg har aldrig siddet med så stort et smil efter de første 20 minutter af fodboldkamp...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
-#7- skrev: Isco.. Han må jo nok tage plads på bænken mod Atletico.. Men hold fast han er underholdende at se på når han endelig spiller.
Zidane kan virkelig ikke forsvare ikke at spille ham mod Atletico.
Og helt ærligt - jeg så gerne, at både Morata og Asensio også fik spilletid. De bidrager med så meget mere.
Det her er - med undtagelse af defensiven - Eibar kampen om igen. Virkelig dejligt at se en offensiv, som kan kreere chancer vha. pasninger og dybdeløb.
James virker i øvrigt virkelig veloplagt igen. Havde næsten glemt, hvorfor jeg var ret vild med ham efter hans første sæson. Asensio, Isco, Kovacic, Morata (på trods af et par afbrændere) er fantastiske. Og Lucas kan man altid regne med.
Edit: Bale og Benzema er lidt til grin efter at have set en sådan forestilling med pres, kombinationer mm.
Jeg er så spændt på at følge den knægt, han skal blive i klubben i mange år. Den teknik og det drive med bolden er fænomenal. Og så er han fandme pæn. Hold kæft han er pæn!
Administrationen skrev:
Kratmus skrev:
Pelle skrev: Jeg har smidt 1.000,- på et X til 5x pengene igen.
Af gode nyheder er Sociedad ved at nedlægge Valencia. Og lad bare dem få så mange hug som muligt, inden vi møder dem :)
Hvis du også smed 1000 på nederlag til os, kan du kun gå glad i seng uanset resultat! :D
Mærkelig måde at være fan på?
Hver sin humor, men okay. ;) Jeg tog bare pis på Pelle, fordi det jo, som I siger, er liiidt mærkeligt ikke at spille på sit eget hold ;)
Hvorfor skriver I fra administratorbrugeren? Er det én person, der har adgang til den, eller har flere adgang? Jeg har altid undret mig...
@Pelle når RM vinder i aften ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.