Optakt: Genial eller gambler?
Pelle skrev:
-#7- skrev: Isco.. Han må jo nok tage plads på bænken mod Atletico.. Men hold fast han er underholdende at se på når han endelig spiller.
Zidane kan virkelig ikke forsvare ikke at spille ham mod Atletico.
Helt enig. Men det synes jeg heller ikke han kunne mod Barcelona og det så vi jo hvordan det gik. Heldigvis er Zidane kommet i stormvejr for at bruge Bale, han ligger som han har redt må man sige.
Og ellers er jeg også enig at Asensio og Morata viser den gejst og spilleglæde som man skal lede meget længe efter hos den normale fronttrio.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-#7- skrev:
Pelle skrev:
-#7- skrev: Isco.. Han må jo nok tage plads på bænken mod Atletico.. Men hold fast han er underholdende at se på når han endelig spiller.
Zidane kan virkelig ikke forsvare ikke at spille ham mod Atletico.
Helt enig. Men det synes jeg heller ikke han kunne mod Barcelona og det så vi jo hvordan det gik. Heldigvis er Zidane kommet i stormvejr for at bruge Bale, han ligger som han har redt må man sige.
Og ellers er jeg også enig at Asensio og Morata viser den gejst og spilleglæde som man skal lede meget længe efter hos den normale fronttrio.
Enig, bortset fra at Morata altså bare mangler kvalitet. Samme opstilling, bare med CR7 på toppen, som så deltager i presset og må skiftes ud om nødvendigt, vil fungere mod de fleste hold. Mod de stærkeste mangler der bare noget stabilitet på den midtbane!!! Men det offensive ser fandme godt ud, men der er immervæk også kun 3 spillere i hvidt, som ikke er offensivt orienteret ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Marcelo kan lide det her b hold!
isco er ... god
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pelle skrev:
Halamadrid1411 skrev:
Pelle skrev: Jeg har smidt 1.000,- på et X til 5x pengene igen.
Af gode nyheder er Sociedad ved at nedlægge Valencia. Og lad bare dem få så mange hug som muligt, inden vi møder dem :)
Øv at din evige pessimisme nu skal begynde at koste på pengepungen ;-)
Heldigvis bliver jeg glad for både Real sejr og penge i lommen - men klart mest det første :)
Reals succes har kostet mig mange penge i løbet af årene, og det har været hver en krone værd!
Succes til Real Madrid > Succes i Pelles pengepung ;) Karma
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pelle skrev: Isco.. Jeg er målløs. Knægten er så vanvittig!
Kan stadig ikke begribe, at han ikke kom i spil mod Barca.
Nej det er helt vildt! Bør man frygte at han så det som 'sidste dråbe der fik bægeret til at flyde over'?
Han bør simpelthen starte alle sæsonens resterende kampe for at vise ham 100 % tillid...hvis det var mig, der bestemte.
Florentino Pérez
"Maybe they hate me because I'm too good."
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Jeg hørte nogle sammenligne Vasquez med Callejon. Callejon ville aldrig brænde disse chancer.
Callejon var køligere foran mål, Vasquez er bedre til at drible. Begge er ekstremt middelmådige.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det er naturligvis også en fornøjelse at følge Nacho, Isco, Kovacic og Asensio i øjeblikket.
Og igen: Kæmpe, kæmpe, kæmpe ros til Nacho, der simpelthen har gjort det til UG i de seneste mange uger i fraværet af Varane, Pepe og Ramos på skift.
elle44 skrev:
madrid2000 skrev: Jeg hørte nogle sammenligne Vasquez med Callejon. Callejon ville aldrig brænde disse chancer.
Callejon var køligere foran mål, Vasquez er bedre til at drible. Begge er ekstremt middelmådige.
Vazquez er for Zidane hvad Rommedahl var for Morten Olsen