Optakt: Lokalopgør i Europas fodboldhovedstad

9 år 2 måneder siden #25 af Daniel
Godkendt første halvleg. Er bare ærgerlig over, at gutterne fortsætter med at være så fandens uskarpe.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Daniel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #26 af mohbar
forhåbentlig er han tilbage på sin plads i weekenden...

9 år 2 måneder siden #27 af Jakobsif555
Håber ikke det ender med at være en fejl kun at have en forsvar med på bænken! Varane skal holde alle 90 nu!

9 år 2 måneder siden #28 af Pelle
Det der lignede ikke noget, man kommer over på 4-5 dage. Det ligner nogle ugers pause - måske resten af sæsonen :-(

Nogen bliver simpelhen nødt til at fortælle mig, hvorfor Navas konsekvent - som i HVER GANG - kaster bolden ud til en back, som er dækket op?! Spil den dog op, det er jo håbløst.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 2 måneder siden #29 af Dios
For mig se, så er det her den bedste halvleg i evigheder, og med evigheder, så mener jeg år!

Alle på holdet præstere, og virker veloplagte. Navas mindre god med fødderne, men uden ham idag, så havde de scoret.

Når selv Benzema og Ronaldo er helt nede og presse, og endda flere gange end 2, så mener man det seriøst :D 1-0 er bedre end 2-1, så derfor skal der ikke satses. Der skal spilles fornuftigt, som der gør det nu.
Derudover, så er den 4. mand på den centrale midtbane guldværd. Vi har altid mindst 1 mand at spille, og derfor flyder vores kombinationsspil langt bedre end normalt. Er fan, uanset hvad man har lyst til at kalde talkombinationen!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, mohbar, ChrillRM14, Jakobsif555, Neye, Nada mas

9 år 2 måneder siden #30 af mohbar
og så bør der fokuseres mere på vores defensiv fremfor offensiv til sommer, hvor vi bør skulle os af med Bale og nok også Benzema..

Køb Alaba og Kante så har vi fundamentet på plads.

9 år 2 måneder siden #31 af Hugol
Slet ikke godkendt 1 halvleg. Alt for mange boldtab og Kroos kan ikke sparke bolden indover i 4-5 forsøg.

Det fremadrettede spil stopper på midtbanen. Der skal hekt klart noget andet til

Har valgt at takke af på forum!

9 år 2 måneder siden #32 af ChrillRM14
Jeg synes, det her er en af de bedste kampe, vi har spillet mod Atletico. Vi er i år ved at komme ud af et eller andet mærkeligt syndrom, hvor vi bare er konsekvent udklasseret af deres organisation og kollektiv.

Der er godt genpres, der er nogenlunde sikker boldomgang de første 30 min. Atletico har i hvert fald ikke været det bedste hold. Den skal lukkes, mens vi kan!!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 2 måneder siden #33 af Kassow-Rossing
Helt enig Dios. Det er en fryd for øjet og en CHL semifinale værdig.

Det kunne også kun blive godt hvis man sætter Isco på banen og får Ronaldo til at deltage så aktivt. Det er opskriften på en CHL sejr.

Og det er godt nok svært at 'hade' Benzema i denne kamp!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 2 måneder siden #34 af Pelle
Rolig nu - lad os nu lige vinde kampen først uden Atlético scorer - så kan vi juble bagefter :)

9 år 2 måneder siden #35 af Hugol
Vi bliver nødt til at tage Isco ud med Asensio. Vi har intet spil der flyder og ingen højre side.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 2 måneder siden #36 af Pelle
Hold da op vi er startet sløvt. Nu må der steppes op, jeg magter ikke hvis Atlético skal stjæle endnu et mål mod os.

Leveret af Kunena Forum