Optakt: Lokalopgør i Europas fodboldhovedstad

9 år 2 måneder siden #61 af Jonas
Super kamp af gutterne men hvor bliver jeg træt af at se på Benz. Man sidder snart og tænker på hvad der skal til før han ryger på bænken. Ringere spil på banen kan der snart ikke komme..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #62 af DarioGomez

Hugol skrev: Men jeg kan så se at asensio bliver i en 4-2-2. Jamen så står vi jo i samme situation.

Godt set. En sand mester ud i at analysere en fodboldkamp.

#facepalm

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

9 år 2 måneder siden #63 af Halamadrid1411
"Zidanes held!" - "Zidane skal ud" - "Ronaldo er færdig".
Den lader vi lige stå. Jeg kommer til at sove dejligt i nat.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Halamadrid1411.

9 år 2 måneder siden #64 af madrid2000
Aldrig har jeg set RM hold arbejde som en enhed, som de gjorde idag. Helt vildt imponeret.

Tag en hat af for Ronaldo. 8 mål i sidste 3 chl kampe. Han er nu kun 1 efter Messi, der lavede alle sine i ligegyldige gruppe kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, MadridistaPorVida

9 år 2 måneder siden #65 af Pelle
Der kan umuligt gives 5 til Benzema eller Casemiro i dag. De præsterer begge under niveau, omend der er fremgang at spore.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 2 måneder siden #66 af Sebberg

Pelle skrev: Der kan umuligt gives 5 til Benzema eller Casemiro i dag. De præsterer begge under niveau, omend der er fremgang at spore.

Jeg synes selv, at Benzema var fremragende i dag. Det må jeg erkende. Han bandt spillet flot sammen, modtog bolden i svære situationer med held og havde flere gode afleveringer på den sidste del af banen. Han får et KÆMPE 4-tal fra mig i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, madrid2000, karr0004

9 år 2 måneder siden #67 af Arnenugacream

SenorAndersen skrev:

Jonas skrev: Super kamp af gutterne men hvor bliver jeg træt af at se på Benz. Man sidder snart og tænker på hvad der skal til før han ryger på bænken. Ringere spil på banen kan der snart ikke komme..

Jeg synes mange overser de utallige løb han tager. Han bevæger sig næsten konstant, forsøger at tilbyde sig, og starte en angrebskombination.

I øvrigt laver han vel en assist til Ronaldo.

Ikke prægende, nej, men bestemt godkendt.

Lige præcis!! Hvor er det trættende der hele tiden skal køres på Benzema. Ja, det var ikke prægende men ganske godkendt. Han arbejder da for det idag, og som der bliver nævnt ovenover så søger han bolden meget, og er ikke bange for gå ned og tage den til sig og dermed få forsvaret ud af balance.

Lad os antage det var Morata der kom ind og havde lavt det Benz gjorde ved 2-0 målet. Så havde folk taget hatten af og rost ham til skyrerne for en assist. Nu var det Benzema og folk vælger udelukkende at kører på alt det negative. Ikke at det var en sublim aktion. Men det er åbenbart fuldstændig ekstraordinære aktioner der skal til for at han skal roses, og små ting for at Morata skal roses. Det er det Benzema er oppe mod fra 99 ud af 100 fans.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, karr0004

9 år 2 måneder siden #68 af Hugol

DarioGomez skrev:

Hugol skrev: Men jeg kan så se at asensio bliver i en 4-2-2. Jamen så står vi jo i samme situation.

Godt set. En sand mester ud i at analysere en fodboldkamp.

#facepalm

Det var da først da Lucas Vazquez kom ind at vi ændrede til 4-3-3. Jeg bad om at få Isco ud fordi at højre siden så død ud med Nacho alene. Men da Asensio kom ind stod Modric stadig i højre side uden at skabe noget farligt derover sammen med Nacho.

Vi beeholdte 4-4-2 da Asensio kom ind.

Og hentyder du til en trykfejl, så er der jo ikke mere i det.

Men du vil hellere gå efter manden end bolden. Du er bare ikke et særligt godt menneske!

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Kassow-Rossing, Brylle, Jakobsif555

9 år 2 måneder siden #69 af Jonas

Arnenugacream skrev:

SenorAndersen skrev:

Jonas skrev: Super kamp af gutterne men hvor bliver jeg træt af at se på Benz. Man sidder snart og tænker på hvad der skal til før han ryger på bænken. Ringere spil på banen kan der snart ikke komme..

Jeg synes mange overser de utallige løb han tager. Han bevæger sig næsten konstant, forsøger at tilbyde sig, og starte en angrebskombination.

Lige præcis!! Hvor er det trættende der hele tiden skal køres på Benzema. Ja, det var ikke prægende men ganske godkendt. Han arbejder da for det idag, og som der bliver nævnt ovenover så søger han bolden meget, og er ikke bange for gå ned og tage den til sig og dermed få forsvaret ud af balance.

Lad os antage det var Morata der kom ind og havde lavt det Benz gjorde ved 2-0 målet. Så havde folk taget hatten af og rost ham til skyrerne for en assist. Nu var det Benzema og folk vælger udelukkende at kører på alt det negative. Ikke at det var en sublim aktion. Men det er åbenbart fuldstændig ekstraordinære aktioner der skal til for at han skal roses, og små ting for at Morata skal roses. Det er det Benzema er oppe mod fra 99 ud af 100 fans.

Lad nu være med at lægge ord i munden på mig. Hvis en anden spiller havde leveret samme indsats havde jeg sagt det samme. Er bestemt ikke fan af morata. Tværtimod har jeg altid kunne lide Benz og har forsvaret ham i årevis. Jeg kan bare ikke forsvare ham mere. Hans sæson har været katastrofal og han var piv ringe igen idag. Han var hamrende uskarp og mistede alt, alt for mange bolde. Du skal virkelig have Benz-brillerne på hvis ikke du mener Real nok havde været bedre stillet med Asensio, vasquez, morata, james,... på banen idag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, elle44

9 år 2 måneder siden #70 af Pelle

Sebberg skrev:

Pelle skrev: Der kan umuligt gives 5 til Benzema eller Casemiro i dag. De præsterer begge under niveau, omend der er fremgang at spore.

Jeg synes selv, at Benzema var fremragende i dag. Det må jeg erkende. Han bandt spillet flot sammen, modtog bolden i svære situationer med held og havde flere gode afleveringer på den sidste del af banen. Han får et KÆMPE 4-tal fra mig i dag.

Er det alvorligt? Wow. Det går hvert fald over min fatteevne, men vi må bedømme på forskellige parametre. I min optik lykkes Benzema med NADA offensivt i dag ud over afleveringen til Ronaldo ved 2-0 målet.

Han gjorde det godt i genpresset, men jeg forventer stadig, at han bidrager med mere i offensiven.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida, RGBlanco

9 år 2 måneder siden #71 af nono

nono skrev:

Pelle skrev: Hvad tænker i andre om kampen? Jeg er ikke specielt nervøs, men jeg tror virkelig Atletico får deres hævn i år.

Real vinder CL. Så det må jo betyde at Atl. Madrid bliver knust i aften.

You heard it here first. Fantastisk kamp af alle, bortset fra Benzema. Fantastiske dispositioner af zidane.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Pelle, MadridistaPorVida

9 år 2 måneder siden #72 af elle44

Arnenugacream skrev:

SenorAndersen skrev:

Arh. Jeg synes nærmere at det er trættende at der er et par Benzema kult fans der bare ikke kan se at han har haft en miserabel sæson. Jeg mener bestemt ikke der bliver kørt en hetz mod Benzema, og det tror jeg da også afspiller sig i bruger karakterene fra Februar, eller var det Marts? hvor han spillede 4-5 gode kampe i streg. Idag var han bedre end normalt, men KUN pga. sin arbejdsiver.

Det skal siges at jeg alle dage har været fan af Benzema, og da diskussionen kørte om Higuain mod Benz var jeg da også klar fortaler for Benz. Man kan dog ikke forsvare hans nuværende sæson, med mindre man mener at 5-10 gode kampe over en hel sæson er acceptabelt for nr. 9 i Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum