Optakt: Reserverne skal klare ærterne
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Madrid777 skrev: Morata er seriøst vores nye angriber. Hold da helt op hvis scorer han meget. Han skal lige arbejde lidt på finmotorikken. Eftercdetver han jo stort set en komplet angriber.
Det kunne være sjovt at sætte Morata på toppen fx mod Atletico på onsdag og se om han rent faktisk også kan score mod de størrere hold.
Det er lige netop det. Han har været fantastisk, men alt er også relativt. Vores "B-hold" spiller utrolig flydende og flot, men hvor godt er det sådan egentligt, nu hvor modstanden heller ikke er det samme som vores seneste chl-modstandere?? Morata ved man ikke helt, hvor står, hvis han skulle spille en CHL-finale mod Juve eller en hjemmekamp mod Sevilla, et El derbi mod Atletico... Det kunne være interessant at se i et parallelt univers, hvordan det her b-hold ville færdes i tabellen, hvis de spillede alle kampe.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Hugol skrev: Mon ikke snart Morata skal have lov til at komme foran Benzema. Beholder man Benzema fremfor Morata til sommer, så har man da misforstået noget så grusomt.
Jeg kan ikke være mere enig. Nu må Perez fandme snart til at få nogle nossere og så smide Benzema på porten. Morata er vores fremtid. Så er det jo også et rendyrket talent, som er blevet udviklet i RealMadrid.
- Madridista28
-
- Senior bruger
-
mit bud:5
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Ja, det er vildt at Zidane ikke kan indse dette efter en kamp mod... Granada.
Tænk jeg troede du også havde set Real Madrids 34 andre kampe i løbet af sæsonen. Morata har banket flest kasser ind efter Cristiano Ronaldo
Har valgt at takke af på forum!
Godt nok synes jeg ikke Morata er specielt god, men så dårlig at han vil koste os sejren på onsdag er han dog langtfra.
Derudover synes jeg alle mand skal spille alle 90 min. medmindre Mariano smides ind.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Halamadrid1411 skrev: Det er en del nemmere at score mod hold som Deportivo og Granada end hold som Bayern og Atletico. Man skal ikke ligefrem være Einstein for at kunne se, at Benzema kan langt mere end Morata.
Det er vel også nemmere at scorer mod Real Madrid, det gjorde Morata to gange i ChL semifinalen for to sæsoner siden :)
Tak herfra
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Hugol skrev:
Halamadrid1411 skrev: Det er en del nemmere at score mod hold som Deportivo og Granada end hold som Bayern og Atletico. Man skal ikke ligefrem være Einstein for at kunne se, at Benzema kan langt mere end Morata.
Det er vel også nemmere at scorer mod Real Madrid, det gjorde Morata to gange i ChL semifinalen for to sæsoner siden :)
Det er vel ikke tilfældigt, at Benzema har været foretrukket fremfor Morata, uanset hvad trænereren har heddet. Jeg vil vove at påstå, at Zidane har lidt bedre forudsætninger end dig ift. at vurdere, hvem der er bedst, idet han ser dem træne hver dag.
I kan råbe lige så højt i vil herinde. Morata har ikke niveauet til at være fast angriber for Real Madrid, omend jeg gerne medgiver, at det ville være en sød historie med en spansk angriber, som er opfostret i Madrid. Der lægges - gudskelov - vægt på niveauet i stedet for.
Halamadrid1411 skrev:
Hugol skrev:
Det er vel ikke tilfældigt, at Benzema har været foretrukket fremfor Morata, uanset hvad trænereren har heddet. Jeg vil vove at påstå, at Zidane har lidt bedre forudsætninger end dig ift. at vurdere, hvem der er bedst, idet han ser dem træne hver dag.
I kan råbe lige så højt i vil herinde. Morata har ikke niveauet til at være fast angriber for Real Madrid, omend jeg gerne medgiver, at det ville være en sød historie med en spansk angriber, som er opfostret i Madrid. Der lægges - gudskelov - vægt på niveauet i stedet for.
Mens at man til kampene kan se at Benzema spadsere sig igennem uden at gøre det store væsen af sig.
Morata har aldrig fået chancen i Real Madrid. Men stadig har han altså været mere afgørende end Benzema i denne sæson.