Optakt: Reserverne skal klare ærterne
9 år 2 måneder siden #37
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Optakt: Reserverne skal klare ærterne
@Hugol.
Morata var også reserve i Juve. Bare for at få det på det rene :)
Morata var også reserve i Juve. Bare for at få det på det rene :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 2 måneder siden #38
af Hugol
Har valgt at takke af på forum!
Besvaret af Hugol på emne Optakt: Reserverne skal klare ærterne
Dios, det har du ret i, men Morata spillede altså fra start iChL finalerne, semi plus finale hvis jeg husker rigtigt. Det vil Zizou aldrig tillade.
Debatten er ovre fra min side, jeg er sikker på at Morata selv ønsker at komme væk til sommer. Han kan heller ikke være tjent med at stå i skyggen af Benzema. Endvidere skal
Mbappe købes, så bliver det endnu en spiller som vil komme først i rækken.
Synes bare det er ærgerligt at man ikke brugte ham mere.
Debatten er ovre fra min side, jeg er sikker på at Morata selv ønsker at komme væk til sommer. Han kan heller ikke være tjent med at stå i skyggen af Benzema. Endvidere skal
Mbappe købes, så bliver det endnu en spiller som vil komme først i rækken.
Synes bare det er ærgerligt at man ikke brugte ham mere.
Har valgt at takke af på forum!
9 år 2 måneder siden #39
af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Reserverne skal klare ærterne
Benzema er uacceptabel ringe, men alligevel føler jeg ikke for at starte med Morata. Jeg synes ikke at hans spillestil er kompatibel ved siden af Ronaldo, det bliver alt for uopfindsomt. Jeg er egentligt fortaler for at sende dem begge ud af vagten og i stedet rykke Ronaldo ind som 9'eren, for derefter at hente Hazard ind til venstrekanten. Jeg så dog allerhelst at vi hentede Griezmann ind, men det sker med statsgaranti ikke.
Summa summarum: Benzema bør starte inde både på onsdag og i CL-finalen, uagtet hvor dårligt han har spillet inden da.
Summa summarum: Benzema bør starte inde både på onsdag og i CL-finalen, uagtet hvor dårligt han har spillet inden da.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rado
9 år 2 måneder siden #40
af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Optakt: Reserverne skal klare ærterne
Benzema skal ikke spille flere kampe i denne sæson. Han bør sælges efter sæsonen. Morata og Mbappe er fremtidens angribere som skal tage over efter Ronaldo. Vi bør også sælge Bale og give plads til Isco, Asensio og James. De er fremtidens offensive midtbanespillere. Det ville være et perfekt generationsskifte.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing