Bedømmelse af truppen mod Atlético

9 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (56 brugere)

3.4 Keylor Navas
2.1 Danilo
3.3 Marcelo
3.3 Ramos
2.8 Varane
2.5 Asensio
3.1 Casemiro
4.1 Isco
4.7 Modrić
3.8 Toni Kroos
3.6 Benzema
2.2 Cristiano Ronaldo
2.2 Lucas Vázquez
3.0 Morata
Hele holdet 3.1
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2 af Sebberg
Det bliver godt nok spændende, Dios, at høre din argumentation for 5-tallet til Benzema.

Du har gennem årene advokeret for og skreget op om, at enkelte aktioner i en kamp ikke tæller for dig. Du vil have konsistent spil, og så er det ikke nok, at man slår en god aflevering, laver en flot dribling eller smider en god kasse en mål.

I dag laver Benzema en fremragende soloaktion, men ud over det er han virkelig ringe. Han smider bolden væk, udøver stadig et horribelt pres og er usynlig i store dele af kampen. Kun til sidst, hvor han også kommer i flere tre mod tre situationer, blomstrer han lidt op, men der er så også ualmindeligt meget plads.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomas, asp3200, Kassow-Rossing, Macon, andreashn, Chamartin, Pelle

9 år 2 måneder siden #3 af Sahinovic
Jeg gav selv Benzema et lille tre-tal, netop fordi jeg ikke kan give en hel bedømmelse på baggrund af én aktion.

Det skal dog lige hurtigt nævnes, at Benzemas aktion jo kommer fuldstændigt ud af den blå luft, og han alene mand skaber chancen. Det synes jeg trods alt man skal tage med i sin betragtning, hvorfor jeg så undre mig over, at man kan sætte Ronaldo i samme båd som Benzema, eller faktisk give Benzema en lavere karakter end Ronaldo, for han var da godt nok en hæmsko for langt det meste idag.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

• Benze
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 måneder siden #4 af Benze
Besvaret af Benze på emne Bedømmelse af truppen mod Atlético
Jeg synes måske nærmere hele dette "point-system" skal gen-skrives (jeg er selv systemudvikler). Det er jo helt sort, at en klaphat eller to kan give Morata karakteren 3 (TRE!) for de minutter han løb rundt efter bolden. Og samtidig skal Lukas og Asensio score lavere!? De var da ikke ringere end Morata - og de rørte bolden. De fleste kan finde ud af at give scoren 0 - fordi han ikke havde tid til at bevise noget - men tilbage står scoren 3!? Systemet burde som minimum have 5 karakterer, inden man begynder at regne "gennemsnit".

Benzema gjorde det fint i dag (gav ham selv 4). Den lille kælling "Sebberg", der ofte kæfter op her på siden ville jeg gerne møde til en øl og en røvfuld! Du burde slet ikke have adgang til et fansite for RM!

9 år 2 måneder siden #5 af Sahinovic

Benze skrev: Jeg synes måske nærmere hele dette "point-system" skal gen-skrives (jeg er selv systemudvikler). Det er jo helt sort, at en klaphat eller to kan give Morata karakteren 3 (TRE!) for de minutter han løb rundt efter bolden. Og samtidig skal Lukas og Asensio score lavere!? De var da ikke ringere end Morata - og de rørte bolden. De fleste kan finde ud af at give scoren 0 - fordi han ikke havde tid til at bevise noget - men tilbage står scoren 3!? Systemet burde som minimum have 5 karakterer, inden man begynder at regne "gennemsnit".

Benzema gjorde det fint i dag (gav ham selv 4). Den lille kælling "Sebberg", der ofte kæfter op her på siden ville jeg gerne møde til en øl og en røvfuld! Du burde slet ikke have adgang til et fansite for RM!

Du får et tak for det første, et fint forslag med et vist antal bedømmelser før man beregner gennemsnittet, det andet er sgu en smule for langt ude, haha! :-D

Florentino Pérez

9 år 2 måneder siden #6 af Vinícius

Benze skrev: Benzema gjorde det fint i dag (gav ham selv 4). Den lille kælling "Sebberg", der ofte kæfter op her på siden ville jeg gerne møde til en øl og en røvfuld! Du burde slet ikke have adgang til et fansite for RM!

Seriøst, så bliv da voksen. Man løser intet ved at give nogen en røvfuld.

I øvrigt enig med det første.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Vinícius.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 2 måneder siden #7 af Halamadrid1411

Sebberg skrev: Det bliver godt nok spændende, Dios, at høre din argumentation for 5-tallet til Benzema.

Du har gennem årene advokeret for og skreget op om, at enkelte aktioner i en kamp ikke tæller for dig. Du vil have konsistent spil, og så er det ikke nok, at man slår en god aflevering, laver en flot dribling eller smider en god kasse en mål.

I dag laver Benzema en fremragende soloaktion, men ud over det er han virkelig ringe. Han smider bolden væk, udøver stadig et horribelt pres og er usynlig i store dele af kampen. Kun til sidst, hvor han også kommer i flere tre mod tre situationer, blomstrer han lidt op, men der er så også ualmindeligt meget plads.

Puha - Jeg mistænker dig lidt for ikke at have særlig meget viden om fodbold. Eller også giver du den lidt for meget gas med øllene, når du ser kampene. Jeg hælder mest til det første. Benzema spiller ganske fremragende i dag, omend jeg ikke synes, at det er til 5-tal. Men uden tvivl et 4-tal. Han skaber et fantastisk mål, holder godt på bolden, kombinerer rigtig fint med sine medspillere ude på kanten og er en fin opspilsstation. Din hetz mod Benzema må simpelthen stoppe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic, Nada mas, Benze

9 år 2 måneder siden #8 af Vinícius

Sebberg skrev: Det bliver godt nok spændende, Dios, at høre din argumentation for 5-tallet til Benzema.

Du kan også lige få min med i købet. En angriber behøver kun præstere i få sekvenser for at levere, det han skal. Men han SKAL også være der så. Er han ikke det, skal han bidrage med noget andet! Benzema leverede, når han skulle i dag. Han holdte på bolden i mange situationer. I mange sekvenser var angrebet isoleret - 2 mand. Hvad skal de gøre? Der er langt fra FIFA, hvor man kører med 5-mands forsvar og nogle små hurtige driblere i front, og så til den virkelige verden. Atletico pressede som død og helvede - angrebet gjorde hvad de skulle på svære præmisser! De første 20 min kan angrebet kritiseres for ikke at holde bedre i bolden, men i de fleste situationer var de uden opbakning.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 2 måneder siden #9 af Hugol
Spørgsmålet er om karaterene havde været så høje, hvis det havde været et nederlag og exit for Madrid.

For jeg synes faktisk vi spillede en kanon kamp på trods af at vi tabte i går.

Dejligt at se Modric spille på det niveau. Nok en af de bedste kampe jeg har set ham spille.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 2 måneder siden #10 af Administrationen

Benze skrev: Jeg synes måske nærmere hele dette "point-system" skal gen-skrives (jeg er selv systemudvikler). Det er jo helt sort, at en klaphat eller to kan give Morata karakteren 3 (TRE!) for de minutter han løb rundt efter bolden. Og samtidig skal Lukas og Asensio score lavere!? De var da ikke ringere end Morata - og de rørte bolden. De fleste kan finde ud af at give scoren 0 - fordi han ikke havde tid til at bevise noget - men tilbage står scoren 3!? Systemet burde som minimum have 5 karakterer, inden man begynder at regne "gennemsnit".

Mens vi læste den første del var vi ved at tilbyde en plads i redaktionen. Da vi læste den anden del var vi ikke i tvivl om at ordlyden og en direkte trussel om tæsk er lig med karantæne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios, andreashn, Chamartin, Pelle, ChrillRM14, Neye, Kimbo

9 år 2 måneder siden #11 af Pelle
Selv om Kratmus forsøger på mest ihærdig vis i "Vores rivaler" med en hvad-sagde-jeg, så holder jeg nu fast i min holdning.
Vi gjorde Atlético bedre end de var i går - hvert fald de første 35 minutter.

I virkeligheden var det jo to vidt forskellige halvlege. 1. Halvleg mødte vi knapt nok op til, og det var virkelig nemt at presse os. Vores pres fungerede ikke, Ronaldo og Benzema hjalp slet ikke midtbanen som i første kamp og Casemiro løb rundt som en høne uden hoved. At de så scorer to mål, der aldrig skulle have været der, gør det ikke bedre. Det straffe er idiotisk begået af Varane, mere farlig er situationen heller ikke. Og Navas skal jo have den bold.

2. Halvleg var helt anderledes. Vi styrede tempoet, og Isco og Modric var fantastiske. Atlético kom ikke frem til meget, men det bekymrende er, at vi heller ikke gjorde. Vi burde have lukket kampen, for der var masser af plads i slutningen af kampen. Det irriterer mig, at den skulle tabes - det var unødvendigt.

Vi er videre, og det er det vigtigste. Det bliver en fantastisk finale!

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 2 måneder siden #12 af Dios

De 2 eneste som prøver at løfte holdet under presset synes jeg var Modric og Benzema. Benzema smed ikke uprovokeret bolde væk som Navas, Danilo, Varane, Casemiro, Isco og Ronaldo gjorde.
Det var præcis den her Benzema jeg elsker at se spille. Min vurdering er fra hele kampen, og specielt under den elendige start. Derfor fik Isco ikke topkarakter, da han var elendig de første 20 min. Af kampen.

Benzema var fremragende igår, og det var han stort set fra start til slut IMO. Vi så samme kamp, men vurdere forskelligt.
Du må simpelthen leve med, at jeg er vild med den måde Benzema behandler bolden på. Hans funktion kommer til udtryk, og gør vi sætter os på kampen sammen med Modric og Isco længere henne i kampen.
Benzema får 5, fordi det var umenneskeligt det han gjorde. Ellers havde han fået et solidt 4-tal, og det ville have været uden hans afgørelse på kampen!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum