Rasende Bale-agent forhandler med Premier League klubber

  • realmadsen
  • realmadsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
6 år 10 måneder siden #1 af realmadsen

Gareth Bale er efterhånden en mand der skiller vandene blandt tilhængerne i Real Madrid, med sine konstante skadespauser og svingende præstationer. Og nu er splittelsen angiveligt også nået hele vejen til direktionsgangene på Bernabeu.

I går kunne journalist på El Chiringuito Pipi Estrada således meddele, at waliserens konstante skadesperioder er blevet for meget for den sportslige ledelse, der skulle være godt trætte af at udbetale de store lønsummer uden at få noget retur.

Det er faldet Bales agent for brystet og han er efter sigende blevet så rasende på Real Madrid, at han nu har ringet rundt til flere Premier League klubber for at forhøre sig om muligheden for at afsætte Gareth Bale.

Flere klubber har meldt positivt tilbage og ifølge Pipi Estrada er der indledt reelle forhandlinger om et muligt salg.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2 af Kassow-Rossing
Fremragende (givet at rygtet er sandt)

Han har simpelthen ikke niveauet til Real Madrid med undtagelse af tre-fire kampe hver sæson, hvor han viser verdensklasse i glimt. Bliver han solgt til en Premier League klub, vil de juble i nogle måneder og bagefter stå skuffede tilbage.

En kæmpe sejr for Real Madrid, for Dios og for Isco hvis Bale bliver solgt :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #3 af Fondo_Sur

Kassow-Rossing skrev: Fremragende (givet at rygtet er sandt)

Han har simpelthen ikke niveauet til Real Madrid med undtagelse af tre-fire kampe hver sæson, hvor han viser verdensklasse i glimt. Bliver han solgt til en Premier League klub, vil de juble i nogle måneder og bagefter stå skuffede tilbage.

En kæmpe sejr for Real Madrid, for Dios og for Isco hvis Bale bliver solgt :)


Må Bale ikke selv indse, at han må prøve noget nyt? Et salg af Bale virker på så mange måder naturligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #4 af Salix7
Jeg håber inderligt at denne nyhed/rygte er sandt!
Jeg bliver helt trist ved tanken om, at Bale kommer tilbage fra sin skade, hvorefter Zidane igen igen igen igen smider Isco på bænken :-(
Bale har på ingen måde niveau til Real Madrid, og han har ALDRIG haft det - Jeg ved at nogen sikkert vil fortælle mig, at han har scoret to rigtig vigtige mål for os, og det medgiver jeg ham gerne - men det er på INGEN måde nok efter min mening, når man tænker på følgende.
- Hvor mange gange har Bale været kampafgørende for klubben, det har man svært ved rigtig at huske.
- Hvor mange skader har Bale haft, det har man svært ved at tælle.
- Hvad var Bale's købspris, og hvad er hans løn - begge skyhøje.
Selv hvis Bale bliver klar til 3. juni (Gud forbyde det!), så har jeg svært ved at se, at han skal starte foran spillere som Isco, James, Asensio, Lucas og Morata - jeg krydser blot fingre for, at vi kan have held til at "snyde" United i en handel, som sender De Gea til Madrid og Bale til United.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #5 af elle44
Endelig begynder der at komme rygter om dette salg, jeg håber inderligt det er rigtigt. Som alle andre siger, han er skadet hele tiden og hans bundniveau er uhørt lavt, og er egentlig det vi ser i de fleste kampe. Et salg vil helt klart være det bedste for alle parter. Jeg håber selvfølgelig Bale får succes i en anden klub, da han virker som en sympatisk person, og han har altså også talentet til at blive verdensklasse, men chancen har forpasset sig i Real madrid. Desuden har han vel også nået sine mål i madrid vedrørende titler, hvis vi vinder ligaen i år. På det personlige plan har han selvfølgelig aldrig nået sit mål om at blive verdens bedste spiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Mathiaska

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #6 af ChrillRM14
Når han har været bedst for os, så har han også været fantastisk - det skal vi ikke glemme. Men vi behøver ham ikke mere. Vi har en så god og ung trup, at det ikke afhænger af en lynhurtig kontraspiller. Afsted med ham.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #7 af Arnenugacream

Salix7 skrev: Jeg håber inderligt at denne nyhed/rygte er sandt!
Jeg bliver helt trist ved tanken om, at Bale kommer tilbage fra sin skade, hvorefter Zidane igen igen igen igen smider Isco på bænken :-(
Bale har på ingen måde niveau til Real Madrid, og han har ALDRIG haft det - Jeg ved at nogen sikkert vil fortælle mig, at han har scoret to rigtig vigtige mål for os, og det medgiver jeg ham gerne - men det er på INGEN måde nok efter min mening, når man tænker på følgende.
- Hvor mange gange har Bale været kampafgørende for klubben, det har man svært ved rigtig at huske.
- Hvor mange skader har Bale haft, det har man svært ved at tælle.
- Hvad var Bale's købspris, og hvad er hans løn - begge skyhøje.
Selv hvis Bale bliver klar til 3. juni (Gud forbyde det!), så har jeg svært ved at se, at han skal starte foran spillere som Isco, James, Asensio, Lucas og Morata - jeg krydser blot fingre for, at vi kan have held til at "snyde" United i en handel, som sender De Gea til Madrid og Bale til United.


Jeg husker ham nu ret så afgørende i slutningen af sidste sæson hvor han vel reelt var manden der sørgede for at vi pressede Barcelona til det sidste. Så helt elendig har han nu ikke været. Som en anden skriver, når han har været bedst har han været rigtig god, men når det så er sagt så vil jeg heller ikke blive ked at et salg sådan som hans Madrid karriere har udviklet sig det seneste års tid.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #8 af Francisco
Synes faktisk, at Bale i sine (få) skadesfri perioder HAR niveau til at bidrage signifikant til holdet. Som jeg ser det, er der dog 3 markante problemer, der gør, at det alligevel kunne være fornuftig at sælge ham
1) Det virker som om, at Real Madrids lægestab og trænerstab i fællesskab bidrager til Bale's forfærdelige skadeshistorik. Det er jo overvejende muskelskader, der holder ham ude, og man tænker både, at genoptræningen er mangelfuld, men også at han ofte bringes tilbage på banen for hurtigt. En bedre lægestab og mere fornuftige trænerbeslutninger kunne måske have givet et andet forløb
2) Bales mentalitet og selvtillid synes at lide voldsomt som følge af skadesperioderne. De gange han kommer tilbage er han jo en skygge af sig selv og spiller alibifodbold for fuld smadder.
3) Bales status som en af verdens dyreste og mest løntunge spillere tynger ham selv, men påvirker også Zidane og Perez. Bare det, at man udtaler at 'når BBC er klar, så spiller de', er i mine øjne et kæmpe problem. Bale har spillet ALT for meget pga sin status, og det MÅ jo give problemer i ethvert omklædningsrum, selv et der er så homogent som Madrids.

Samlet set synes jeg, at det ville være en fin beslutning at sige tak for denne gang (særligt for afgørende CL-finale og CdR-finale scoringer i 2014) og held og lykke i Manchester United, der så passende kan sende de Gea den anden vej.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #9 af Hugol
Med Asensios fremragende præstationer og Iscos høje klasse, er det måske på tide at begynde at se fremad. Bale er en rigtig dygtig spiller, og han har altså været med til at sikre to ChL titler og en pokal sejr. Men det er som om at han har mistet noget gejst og sin evne til at sætte en mand med fart. Han er blevet tung at se på.

Bales skadehistorik minder lidt om Kakas og derfor er det klart det bedste at skifte ud i truppen. Det vil også give plads til et stort offensivt indkøb. Og så må man sige at Real Madrid viser så fremragende bold, selv uden spillere som BBC.

Jeg har intet i mod et Bale salg, men bliver han så skal man altså overveje, hvordan han skal bruges.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #10 af Hugol
Kom lige i tanke om Bales udvisning mod Las Palmas, det var en særdeles skidt aktion og mærkværdig. Bale har ikke fået det bedste ud af denne her sæson. Bales agent burde i øvrigt ik være det mindste sur, der venter ham nok en sjat penge.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #11 af Kassow-Rossing

Hugol skrev: Kom lige i tanke om Bales udvisning mod Las Palmas, det var en særdeles skidt aktion og mærkværdig. Bale har ikke fået det bedste ud af denne her sæson. Bales agent burde i øvrigt ik være det mindste sur, der venter ham nok en sjat penge.


Historien bliver jo nødt til at blive twistet således at der lyder som om det er agenten og Bale, der ønsker sig videre til Premier League, hvis det skal gøre den kommende klub glad.

Den reelle historie om at han ikke har niveauet til at være med blandt de bedste, sælger ikke særlig godt.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #12 af Dios
Denne her nyhed gør mig faktisk mere glad end nyhederne om, at forlænge med Isco. Bale er og har været en kæmpe skuffelse hele vejen igennem hans karriere i Real Madrid. Selvfølgelig har der været gode tider, men hans bidrag til holdet har været så minimalt igennem 4 sæsoner, at jeg vil sætte ham i bås med Kaká. Han er ingen topspiller efterhånden, og hans niveau passer efterhånden glimrende til United.
Netop United menes at købe ham, hvis de kvalificere sig til Champions League. Det er vel første gang jeg vil holde så meget med United, som jeg vil gøre i finalen!

Sælg!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce