Rasende Bale-agent forhandler med Premier League klubber
Bale ville være et glimrende bytte for De Gea
Bale stil passer bedre til England end til Spanien, så det er faktisk en win-win
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Arnenugacream skrev:
Salix7 skrev: Jeg håber inderligt at denne nyhed/rygte er sandt!
Jeg bliver helt trist ved tanken om, at Bale kommer tilbage fra sin skade, hvorefter Zidane igen igen igen igen smider Isco på bænken :-(
Bale har på ingen måde niveau til Real Madrid, og han har ALDRIG haft det - Jeg ved at nogen sikkert vil fortælle mig, at han har scoret to rigtig vigtige mål for os, og det medgiver jeg ham gerne - men det er på INGEN måde nok efter min mening, når man tænker på følgende.
- Hvor mange gange har Bale været kampafgørende for klubben, det har man svært ved rigtig at huske.
- Hvor mange skader har Bale haft, det har man svært ved at tælle.
- Hvad var Bale's købspris, og hvad er hans løn - begge skyhøje.
Selv hvis Bale bliver klar til 3. juni (Gud forbyde det!), så har jeg svært ved at se, at han skal starte foran spillere som Isco, James, Asensio, Lucas og Morata - jeg krydser blot fingre for, at vi kan have held til at "snyde" United i en handel, som sender De Gea til Madrid og Bale til United.
Jeg husker ham nu ret så afgørende i slutningen af sidste sæson hvor han vel reelt var manden der sørgede for at vi pressede Barcelona til det sidste. Så helt elendig har han nu ikke været. Som en anden skriver, når han har været bedst har han været rigtig god, men når det så er sagt så vil jeg heller ikke blive ked at et salg sådan som hans Madrid karriere har udviklet sig det seneste års tid.
Du har ganske ret - Bale har været god fra tid til anden, men i min verden er det på ingen måde nok, at vi blot presser Barcelona. Det er næsten ydmygende at læse, at det kan være lidt tilfredsstillende i sig selv. Jeg håber uden tvivl det bedste for Bale, men det skal være i en anden klub end vores - vi bør satse på teknisk dygtige spillere med et højt bundniveau, hvilket jeg ikke mener, at Bale passer sammen med.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Dios skrev: Denne her nyhed gør mig faktisk mere glad end nyhederne om, at forlænge med Isco. Bale er og har været en kæmpe skuffelse hele vejen igennem hans karriere i Real Madrid. Selvfølgelig har der været gode tider, men hans bidrag til holdet har været så minimalt igennem 4 sæsoner, at jeg vil sætte ham i bås med Kaká. Han er ingen topspiller efterhånden, og hans niveau passer efterhånden glimrende til United.
Netop United menes at købe ham, hvis de kvalificere sig til Champions League. Det er vel første gang jeg vil holde så meget med United, som jeg vil gøre i finalen!
Sælg!
Der var vel også Champions League finalen 2009? ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Om ikke andet er der immervæk flere andre klubber, som har råd til waliserens glasben; PSG, Manchester City og Chelsea vel sagtens?
Jeg vil ikke blive overrasket over, hvis Bale er at finde i en anden klub til sommer, omvendt vil det heller ikke overraske mig, hvis Bale stadig slår sine folder i Real Madrid, når sommerens transfervindue er lukket i. Men det vil da skuffe mig afsindigt meget, hvis han bliver ved med at blive prioriteret over Isco og sågar Asensio, og det er vel kun et salg, der kan afhjælpe dette scenearie?
Én ting er dog sikkert: Sælger Real Madrid Bale, bliver der købt en ny galactico, og det tror jeg også, at man skal have for øje i forhold til denne debat med Isco. Hvordan står han eksempelvis i et puslespil med Hazard og Mbappé/Dybala/you name it? :-)
Daniel skrev: Mon ikke Bale nok skal ende, eller i hvert fald kan ende i Manchester United, selvom boldmongolerne ikke kvalificerer sig til Champions League gennem Europa League?
Om ikke andet er der immervæk flere andre klubber, som har råd til waliserens glasben; PSG, Manchester City og Chelsea vel sagtens?
Jeg vil ikke blive overrasket over, hvis Bale er at finde i en anden klub til sommer, omvendt vil det heller ikke overraske mig, hvis Bale stadig slår sine folder i Real Madrid, når sommerens transfervindue er lukket i. Men det vil da skuffe mig afsindigt meget, hvis han bliver ved med at blive prioriteret over Isco og sågar Asensio, og det er vel kun et salg, der kan afhjælpe dette scenearie?
Én ting er dog sikkert: Sælger Real Madrid Bale, bliver der købt en ny galactico, og det tror jeg også, at man skal have for øje i forhold til denne debat med Isco. Hvordan står han eksempelvis i et puslespil med Hazard og Mbappé/Dybala/you name it? :-)
Jeg personligt mener det er en ganske fin galacticohandel at hente De Gea i bytte for Bale og så står vi med den situation, at 4-3-3 burde være stendød og med muligheden for at ændre udgangsformation til f.eks. 4-4-2. som spillertruppen sammensætning skriger efter.
Angreb: Her står vi med Ronaldo, Benzema og sandsynligvis også Mbappe (tror Morata er på vej væk). Mange ville her pege på, at der skulle mere pondus på et sådan angreb og der ville jeg - hvis nødvendigt - pege på Dybala i stedet for Benzema.
Midtbanen: Casemiro, Modric, Kroos og Isco med Kovacic og Asensio som sidekicks. Hvis der skal hentes forstærkninger ind når James er væk, ville jeg rette fokus på den defensive midtbane. For mig ville den største drømmesigning være Kanté og hvor Casemiro rykker ned som sidekick.
Forsvaret med Marcelo, Ramos, Varane, Carvajal og Nacho er efter min mening det svageste punkt. Vallejo er måske lige ét år for tidligt at tænke ind (selvom jeg er begejstret efter det jeg har set i Bundesligaen) så her kunne man godt pege på en galactico-mulighed. Hvem ville ikke kunne synes Bonucci ville klæde forsvaret ved siden af Ramos og med Varane og Nacho som rotationsmulighed. Jeg synes ikke vi behøver en reserve på højrebackpladsen, fordi Nacho sagtens ville kunne udfylde den reserve vi her har brug for, hvis vi køber en ny centerback.
Henter vi Hazard, eller bliver Bale, så tror jeg det bliver på bekostning af en startplads til Isco, hvilket ville være det største spild af verdensklasse jeg pt. kan forestille mig
Men Bale havde i den grad niveauet til Real, da han kom. Han har været vital for os i flere opgør - også mens Ronaldo sad ude.
Han HAR niveauet til at være med blandt de bedste, og det skal han tilbage til England for at bevise. Det er utroligt, at man kan være fan af et hold og elske det af hele sit hjerte, og samtidig svine dets spillere på den måde!
Derudover er Bale en super sympatisk fyr, der ikke altid selv er herre over, hvad der sker omkring hans skader.
Real Madrid har et gigantisk problem med lægestaben, og som jeg sagde sidste sommer, så må førsteprioriteten være at få styr på Jesus Olmo & Co. Det er jo ikke kun Bale, der lider under det.
Tak til Bale for det, han har givet. Han har noget, som ingen andre på holdet har, og det har han bragt i mange kampe. Men naturligvis er det tid til at tage tilbage til England.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Det er godt nok synd og skam at læse nogle af kommentarerne i denne tråd. Bale skal sælges, det kan der ikke være tvivl om. Han er alt for skadet, hans mentalitet passer ikke til en klub, hvor kun sejre tæller, og han har slet ikke den samme plads, som han vil få i England. Derudover har han i 80% af kampene spillet på en position, som han - ifølge ham selv - ikke føler sig tilpas på.
Men Bale havde i den grad niveauet til Real, da han kom. Han har været vital for os i flere opgør - også mens Ronaldo sad ude.
Han HAR niveauet til at være med blandt de bedste, og det skal han tilbage til England for at bevise. Det er utroligt, at man kan være fan af et hold og elske det af hele sit hjerte, og samtidig svine dets spillere på den måde!
Derudover er Bale en super sympatisk fyr, der ikke altid selv er herre over, hvad der sker omkring hans skader.
Real Madrid har et gigantisk problem med lægestaben, og som jeg sagde sidste sommer, så må førsteprioriteten være at få styr på Jesus Olmo & Co. Det er jo ikke kun Bale, der lider under det.
Tak til Bale for det, han har givet. Han har noget, som ingen andre på holdet har, og det har han bragt i mange kampe. Men naturligvis er det tid til at tage tilbage til England.
^^ Helt Enig Pelle - Bale kunne (og har vaeret I smaa glimt) verdensklasse for os.
En hel skadesfri season paa ventrefloejen (Han kunne endda vikariere for Marcelo paa VB, som han oprindeligt var ;-)) - og vi ville aldrig nogensinde snake Hazard osv.. Men timingen og understaendighederne gjorde at dette aldrig blev en realitet (Ronaldo + skader). Saa jeg er skam enig I at han skal videre og det er selfoelgelig oplagt at han kan bruges I en bytte handel for at sikre os den klasse maalmand vi hunger efter.
Men en skam, for kan ikke lade vaere med at taenke paa hvad det kunne vaere blevet til..........................
Hala
Hugol skrev: Med Asensios fremragende præstationer og Iscos høje klasse, er det måske på tide at begynde at se fremad.
[...]
Bales skadehistorik minder lidt om Kakas og derfor er det klart det bedste at skifte ud i truppen. Det vil også give plads til et stort offensivt indkøb.
Er det ikke lidt modsigende?
Det største problem med Bale er jo netop, at han er selvskrevet på holdet qua sin status. Isco og Asensio er unge og viser niveauet. Så jeg kan ikke se logikken i, at sælge Bale for at købe en ny Galactico, der på ny vil være selskrevet og komme foran Isco, Asensio og Lucas.
Et salg af Bale giver bedre plads til James nær førsteholdet. Og James har påny vist, at han også besidder niveauet. Også i højere grad end Bale. Det dræber også den væmmelige 4-3-3 fuldstændig, og giver Zidane mulighed for fast at spille med en 10'er (Isco + James) bag Ronaldo/Benz/Morata(/Mbappé) og fortsat have fantastiske muligheder i truppen rent taktisk, med Asensio og Lucas på kanterne, som vi har set det som tiden skrider frem i de foregående kampe. Ideelt i min verden.
For mig virker det bare som om, at han aldrig rigtigt har fundet sig til rette på banen, og han ikke har kunne håndtere det enorme pres der er i Real Madrid. Han virker utroligt genert i sit spil, og en total mangel på selvtillid har gjort, at han ofte tøver med f.eks. sine driblinger eller skud, og det ender ud i halve beslutninger som sjældent fører til noget godt, og at kunne tage den rigtige beslutning på et splitsekund i en givet situation, er altafgørende for en offensiv spiller på dette niveau.
Det er et stort øv herfra, for jeg havde spået ham en stor fremtid i Real Madrid, jeg håber ledelsen får ham solgt til sommer, det er bedst for begge parter.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Bale er stadig en verdensklassespiller, og kommer han til Premier League, hvor han igen kommer i trygge omgivelser, så tror jeg også han kan løfte det hold han nu engang kommer til at spille på.
For mig virker det bare som om, at han aldrig rigtigt har fundet sig til rette på banen, og han ikke har kunne håndtere det enorme pres der er i Real Madrid. Han virker utroligt genert i sit spil, og en total mangel på selvtillid har gjort, at han ofte tøver med f.eks. sine driblinger eller skud, og det ender ud i halve beslutninger som sjældent fører til noget godt, og at kunne tage den rigtige beslutning på et splitsekund i en givet situation, er altafgørende for en offensiv spiller på dette niveau.
Det er et stort øv herfra, for jeg havde spået ham en stor fremtid i Real Madrid, jeg håber ledelsen får ham solgt til sommer, det er bedst for begge parter.
Yeah - gad vide hvordan Bale's RM karrierer havde set ud, hvis han var kommet paa et tidspunkt CR7 ikke havde vaeret der ..
Hala
Kassow-Rossing skrev:
Dios skrev: Denne her nyhed gør mig faktisk mere glad end nyhederne om, at forlænge med Isco. Bale er og har været en kæmpe skuffelse hele vejen igennem hans karriere i Real Madrid. Selvfølgelig har der været gode tider, men hans bidrag til holdet har været så minimalt igennem 4 sæsoner, at jeg vil sætte ham i bås med Kaká. Han er ingen topspiller efterhånden, og hans niveau passer efterhånden glimrende til United.
Netop United menes at købe ham, hvis de kvalificere sig til Champions League. Det er vel første gang jeg vil holde så meget med United, som jeg vil gøre i finalen!
Sælg!
Der var vel også Champions League finalen 2009? ;)
Egentlig ikke. Barcelona må gerne vinde for min skyld, hvis Real er slået ud. Jeg har ikke længere det behov :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.