Rasende Bale-agent forhandler med Premier League klubber
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
zizou21 skrev:
Sahinovic skrev: Bale er stadig en verdensklassespiller, og kommer han til Premier League, hvor han igen kommer i trygge omgivelser, så tror jeg også han kan løfte det hold han nu engang kommer til at spille på.
For mig virker det bare som om, at han aldrig rigtigt har fundet sig til rette på banen, og han ikke har kunne håndtere det enorme pres der er i Real Madrid. Han virker utroligt genert i sit spil, og en total mangel på selvtillid har gjort, at han ofte tøver med f.eks. sine driblinger eller skud, og det ender ud i halve beslutninger som sjældent fører til noget godt, og at kunne tage den rigtige beslutning på et splitsekund i en givet situation, er altafgørende for en offensiv spiller på dette niveau.
Det er et stort øv herfra, for jeg havde spået ham en stor fremtid i Real Madrid, jeg håber ledelsen får ham solgt til sommer, det er bedst for begge parter.
Yeah - gad vide hvordan Bale's RM karrierer havde set ud, hvis han var kommet paa et tidspunkt CR7 ikke havde vaeret der ..
Han havde vel været lige så meget skadet? ;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen