Optakt: Wass-å Madrid?
Brylle skrev:
Selvfølgelig skal Danilo frem på den kant. Der er ingen grund til at ændre på noget, der virker. Nu hvor vi spiller uden en højre kant, så ville det jo betyde, at der ingen bredde er på højre. Ellers kunne Nacho lige så godt spille. Der skal presses på som vi plejer, og der skal skabes noget fra både Danilo og Marcelo. Der er ingen grund til at ændre i fremgangsmåde, for så skal det nok blive 90 lange minutter.Hugol skrev:
Kratmus skrev:
Tohmaldo skrev: Det bekymrer mig nu alligevel lidt at stille Danilo foran Pione Sisto. Jeg så Celtas kampe mod United, og han var absolut deres farligste våben - i hvert fald retur-opgøret. Han er hurtig på fødderne - og frygter han vil kunne lege med Danilo i væsentlig højere grad end med Nacho.
Jeg gik også med Danilo i første omgang, men jeg kan da godt se, at når det er en hurtig dribler, så er Nacho måske bedre. Danilo er stor i sine bevægelser, og kan koste!
Danilo skal ikke tage så mange ture frem i dag, dem kan Marcelo sørge for i modsatte side. Så må vi nøjes med at angribe med 6 spillere, hvilket heller ikke er lidt. Det kunne sagtens være interessant at spille med Nacho på højre.
Tror det jeg frygter mest er at vi kommer bagud, samt at Celta spiller en af de der power kampe. Man kan dog kun håbe at de stadig er udmattet efter kampen mod Man U og selvtilliden hænger lidt.
Celta er skrald pt., og det skal udnyttes med fuld fokus.
Brylle, hvorfor jeg mente at Danilo skal blive tilbage er, at så kunne han være den 3 forsvarsspiller, der giver plads til at flere andre, der har mere at give til offensiven, kan tage nogle løb frem. Men lad os se hva hans opgave bliver i aften!
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kroos har tilgengæld allerede lavet ligeså mange fejlafleveringer i denne kamp, som hele sin øvrige sæson. Skidt tidspunkt for et formdyk..
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
madrid2000 skrev: Celta kæmper som om det handler om liv eller død. Slap af! I har ikke noget at spille for.
Tja jeg synes nu ikke de virker sådan helt overtændte. De spiller frit, og vi tillader dem at spille.
Tilgengæld synes jeg vi har været ualmindeligt ringe udover målet. Der er fint med plads at spille på når vi har bolden, og der er også rum at løbe i, da Celta ikke presser helt vanvittigt og også står højt i nogle situationer.
Hvor er det dog et håbløst dumt frispark og gult kort Casemiro.
Florentino Pérez
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-