Bedømmelse af truppen mod Juventus

9 år 1 måned siden #13 af Fondo_Sur

Daniel skrev: Jeg brækker mig over studiets fokus på Juventus' niveau i anden halvleg. Hvad med at fokusere på Real Madrids niveau? Juventus kunne jo slet ikke følge med og lignede hovedsageligt hovedløse kyllinger!

Jeg er stolt over holdets præstation i anden halvleg. Fuldstændig fremragende. Magtdemonstration uden lige!

Jeg hørte ikke studiet, men det minder om snakken om Atletico kampen på Bernabeu (3-0). Her var de også efter Atletico. Hvad fanden sker der? Bonderøve fra Danmark, der viser et sådan lavt niveau i forhold til at værdsætte storhed.....

Der er sådan set ikke andet at sige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #14 af Hugol
Et hold der vinder ChL to år i træk og 3 gange inde for
4 år fortjener alt opmærksomhed !

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 1 måned siden #15 af Tyskfugl
Tillykke til alle Real fans.
Til resten af fodbold verden Barca kunne ikke, Bayern kunne ikke, men REAL MADRID kunne godt vinde to år i streg.
Verdens bedste!!!!!! HALA Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 1 måned siden #16 af Carlos3
Hala Madrid y nada mas, Carlo sang det så smukt på Bernabeu, og vi kan vidst hurtigt blive enige om at den bare skal køre på repeat!

Spørgsmål til jer alle???

Har man brug for særlig mange udskiftninger, eller er truppen der har skabt historie rigeligt?

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

9 år 1 måned siden #17 af Sahinovic
Det er grinagtigt og sølle at give Benzema mindre end et 4-tal, manden var helt igennem fantastisk og gjorde ALT rigtigt i kampen.

Det han og Ronaldo gjorde igår var af aller ypperste klasse, samtlige af deres aktioner blev simplificeret og det betyder meget i en finale, ingen grund til at gøre det sværere end det er. Hvorimod ham den lille knægt Dybala forsøgte på alt muligt som endte ud i en omgang nonsense hvergang, han er velkommen i Real Madrid, men kun for at tørre røv på Benzema når han er færdig på toilettet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Sahinovic.

9 år 1 måned siden #18 af Dios
Brylle og Steen i burde simpelthen tage jer sammen! Der findes alt for mange idioter, så der er ingen grund til, at i får de idioter til at fremstå som genier.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 1 måned siden #19 af Arnenugacream

Sahinovic skrev: Det er grinagtigt og sølle at give Benzema mindre end et 4-tal, manden var helt igennem fantastisk og gjorde ALT rigtigt i kampen.

Det han og Ronaldo gjorde igår var af aller ypperste klasse, samtlige af deres aktioner blev simplificeret og det betyder meget i en finale, ingen grund til at gøre det sværere end det er. Hvorimod ham den lille knægt Dybala forsøgte på alt muligt som endte ud i en omgang nonsense hvergang, han er velkommen i Real Madrid, men kun for at tørre røv på Benzema når han er færdig på toilettet.

Enig, og desuden fik han sat en tyk streg under hvorfor man beholdte ham frem for Higuain. Han er ganske enkelt en langt bedre boldspiller, og fungere langt bedre i selve opspillet end stort set alle andre top angribere. Så kan jeg godt undvære de ekstra mål folk forventer af ham, når han er med til at gøre holdet så meget bedre. .

9 år 1 måned siden #20 af Steen
Jeg ved ikke lige hvorfor Brylle har valgt at give Benzema et 1-tal. Eller jo, for at trolle. Men jeg mener oprigtigt at Keylor fortjener et 1-tal. Han var nok engang ved at koste os et trofæ, og denne gang det helt store. Han droppede fælt, da han placerede sig forkert ved Mandzukic' mål, og netop hans placeringsevne (eller mangel på samme) har kostet en del i denne sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 1 måned siden #21 af Arnenugacream

Steen skrev: Jeg ved ikke lige hvorfor Brylle har valgt at give Benzema et 1-tal. Eller jo, for at trolle. Men jeg mener oprigtigt at Keylor fortjener et 1-tal. Han var nok engang ved at koste os et trofæ, og denne gang det helt store. Han droppede fælt, da han placerede sig forkert ved Mandzukic' mål, og netop hans placeringsevne (eller mangel på samme) har kostet en del i denne sæson.

Men hvad med de gange han redder os? Det som om at det er en selvfølge at hver gang han lige fejler lidt, så ville alle andre målmænd have gjort det bedre, og når han rent faktisk hiver nogle gode redninger frem, så ville alle andre målmænd også redde dem. Hvis man VIL se sådan på det så er jeg enig i at det er svært at være begejstret for manden. Jeg synes hans redning på Pjanic skud er verdensklasse. Der står en del foran ham og alligevel formår han at reagere lynhurtigt på den. På det tidspunkt stod der trods alt 0-0 og et mål der havde ændret kampbilledet betydeligt.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Arnenugacream.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, MadridistaPorVida

9 år 1 måned siden #22 af Daniel

Steen skrev: Jeg ved ikke lige hvorfor Brylle har valgt at give Benzema et 1-tal. Eller jo, for at trolle. Men jeg mener oprigtigt at Keylor fortjener et 1-tal. Han var nok engang ved at koste os et trofæ, og denne gang det helt store. Han droppede fælt, da han placerede sig forkert ved Mandzukic' mål, og netop hans placeringsevne (eller mangel på samme) har kostet en del i denne sæson.

Han lavede én fejl, Steen. En fucking fejl. Og den kostede ikke i bagklogskabens lys. Og det er vel netop dette lys, at karaktererne skal gives ud fra? Så det fuldstændig virkelighedsfjernt og absurd, at du kun smider et 1-tal i nakken på ham.

Han startede kampen fremragende, men dette skider du på, fordi du har din egen DDG-agenda kørende herinde. Minimum 3, og det er MINIMUM. Alt andet er simpelthen useriøst.

Nuvel, min karaktergivning mangler da også en smule substans. Men en back-to-back Champions League-triumf fortjener sgu et stort 5-tal.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, Zyconith, Hugol, MadridistaPorVida, AmorMadrid

9 år 1 måned siden #23 af Steen
Og netop denne fejl kunne havde betydet at vi tabte kampen. At vi vandt gør ikke hans drop mindre fæl.
Juventus havde fire skud på mål: Higuains tamme hovedstød, Higuains langskud, Mandzukic basse og Pjanic langskud. Pjanic' skud var godt taget, selvom det egentligt er forventeligt at han tager den. Higuains langskud kan han ikke håndtere og den ender næsten ud i en ripost, selvom den ikke bør volde problemer. Derudover dropper han ved Juventus' ene mål. I min verden kan dette maksimalt give et 2-tal. Og det kan bestemt give et 1-tal.

9 år 1 måned siden #24 af Hugol
Higuains skud er næsten umuligt at tage til sig, og han fik det bedst mulige ud af redningen...

Målet kan man godt kritisere ham for, men det var da også utroligt meget plads Juventus spillerne fik, siden de kunne holde bolden i luften med 3-4 afleveringer inden. Så bliver det også svært for Navas.

En spiller kan ikke få 1-2 taller for en enkel fejl i en kamp, når spilleren derefter viser stærkt niveau.

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum