Snarlig De Gea-afgørelse i vente

9 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Den 31. august 2015 blev der forhandlet helt frem til midnat om David De Gea, men fumlerier ved faxmaskinen ødelagde en ellers sikker handel.

Denne sommer forhandler Real Madrid og Manchester United igen, men ifølge spansk presse kommer der ikke til at gå så lang tid med at få afklaring denne gang.

Således ønsker både Real Madrid og David De Gea en afklaring i løbet af denne uge og bolden ligger hos de dobbelte CL-vindere, der ved at man skal betale en sum på mere end 75 millioner € for at hente den stærke spanske målmand.

Handlen syntes sikker allerede marts-april måned, men siden har Keylor Navas spillet sig gevaldigt op og han har så stor opbakning i Real Madrid-truppen, at den sportslige ledelse nu tøver med at trykke på ”Køb De Gea”-knappen.

Det håber man at finde ud af i den kommende uge og fra Spanien afviser man ikke muligheden for, at både Keylor Navas og David De Gea kan være i Real Madrid-truppen i den kommende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #2 af Steen
De spanske medier er enige, vi køber IKKE De Gea. Tillykke til alle Keylor Navas aficionados, i fik jeres ønske opfyldt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

9 år 1 måned siden #3 af Sahinovic

han har så stor opbakning i Real Madrid-truppen, at den sportslige ledelse nu tøver med at trykke på ”Køb De Gea”-knappen.

Jeg tror i bund og grund at ledelsen er bedøvende ligeglade med hvad Navas/truppen ønsker. Hvis de virkeligt ønsker De Gea til Real Madrid så henter de ham også til udbudsprisen, men det virker ikke til at de har en ustyrlig trang til at hente ham og det kan jeg egentligt godt forstå.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Sahinovic.

9 år 1 måned siden #4 af madrid2000
Hvor meget bedre er De Gea end Navas? Så meget bedre at man skal betale 80-90 mio euro efter ham? Det tror jeg ikke.
Jeg synes det lyder mere spændende at hente Donnaruma til 20-30 og se, hvad han dur til. Så kan han lære hos Navas.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 1 måned siden #5 af Vinícius

Steen skrev: De spanske medier er enige, vi køber IKKE De Gea. Tillykke til alle Keylor Navas aficionados, i fik jeres ønske opfyldt.

Tak. Det var det eneste rigtige :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 1 måned siden #6 af El Siete
75 mill. € er vanvid for De Gea, så stor er forskellen ikke.
Jeg ville dog utroligt gerne se De Gea i truppen, en forbedring, både nu og til fremtiden. Med Navas som anden målmand de kommende år.

Donnarumma er et sats. Et super talent, hvem ved om han kan klare presset som 18-årig.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 år 1 måned siden #7 af Neye
Hvis Donnarumma kan tåle at kæmpe om pladsen med Navas de første år, så ville jeg helt klart synes det var en investering der var værd at gøre. Jeg er ikke i tvivl om at han vil blive den største målmand af dem alle om 5-6 år og allerede nu, klar til at konkurrerer om pladsen. Så et super rotationssystem ville gøre et indkøb af Donnarumma til et super indkøb
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

9 år 1 måned siden #8 af Fondo_Sur
Hvis ikke De Gea kommer er det vil egenligt fint. Real Madrid skal ikke jagte spillere på den måde. Han skal også selv vise, at han vil afsted. Han skulle ikke have forlænget med United.

De Gea kunne dog have sikret os 4/5 point i ligasammenhæng. Lad os få fat i Donna som 1/2. keeper, og lad Keylor blive.

Dog ikke begrædeligt, hvis De Gea skifter til os. Meget stor keeper.

9 år 1 måned siden #9 af Hugol
Han kommer ikke skriver AS.

Nice !!!

Har valgt at takke af på forum!

9 år 1 måned siden #10 af mohbar
Dejligt nyt hvis De Geaikke kommer. Jeg tror at det hele ligger til Zidane og han har flere gange udtrykt ønske og tilfredshed med Navas så jeg er overbevist om at ledelsen lytter til holdet og ikke mindst Zidane ønsker.

Navas har vist at han er en vinder og verdensklasse derfor kan vi sagtens leve ned ham 1-2 sæsoner mere. Så har vi både erfarenhed og vindermentalitet på målmandsposten. Nuvel han kan have sine fejl og dårlig i pasningsspil men nævn en målmand der er perfekt i alle egenskaber??

Lad os beholde ham 1-2 sæsoner mere og styrke os på defensiven og i angrebet istedet.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved mohbar.

9 år 1 måned siden #11 af Siempre fiel
Det er mange penge de vil ha for De Gea, så det er ik et køb man sådan lige foretager. Fair nok. Men hvis man ik henter en opgradering a la Donnarumma eller Courtois, så står den på endnu et år med en keeper på samme niveau som langt de fleste klubber i ligaen - altså en keeper som ka lave de store redninger, men som på ethvert givent tidspunkt ka koste point, en Hart, Caballero, Kameni - fint nok, man ka sagtens vinde trofæer med en middelmådig keeper, men man ska bare ik regne med at det er manden som direkte skaffer trofæerne.

Klart det punkt vi mest enkelt ville ku forbedre vores startopstilling, så ærgerligt vi nu sandsynligvis ska trækkes med middelmådighed på positionen fortsat.

Frygter desværre der sker det som der sker hver gang det lykkes os at vinde trofæer - at man går i absolut baglås ift fortsat at udvikle og forbedre truppen - det ville være en skam nu hvor man står med et super fundament og en fremragende mulighed for at blive endnu bedre
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

9 år 1 måned siden #12 af Pelle

Hugol skrev: Han kommer ikke skriver AS.

Nice !!!

Så kommer der forhåbentlig en anden fra øverste hylde. Det er ikke tilfredsstillende, som det ser ud nu.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum