Snarlig De Gea-afgørelse i vente

9 år 1 måned siden #25 af Hugol

elle44 skrev: @hugol

Du siger der aldrig nogen der nævnte de defensive koks mod Barca. Det er jo bare ikke sandt, de blev jo svinet til herinde. Det afspejler sig også i brugerkarakterene.

Ok, den er misset, men ja det var jo igen fejl der blev begået midt på banen. Men det er jo ligegyldigt i nogens øjne, vi skal jo bare ligge skylden hos Navas !

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #26 af Hugol

Fejl på midtbanen af Casemiro og bagefter bliver vi overspillet.

9 år 1 måned siden #27 af Pelle

Hugol skrev:

Pelle skrev:

Hugol skrev: Folk glemmer at Navas har været skadt og har haft problemer med at komme tilbage i form.

Jeg ser at vi kan hjælpe Navas ved at forstærke forsvaret og midtbanen centralt. Dvs Vallejo er kommet for at blive sammen med Llorente og Theo kan aflaste også.

I de sidste mange sæsoner har vi lukket mange mål ind selv med gode målmænd. Det kræver en forbedring af forsvaret og bedre fokus på tilbageløb og defensive pligter.

Navas' hjerneblødninger har intet med forsvaret at gøre. Jeg tror aldrig, at jeg kommer til at glemme Jovetic' ufarlige bold, hvor Navas stod så dybt elendigt placeret, at vores "kampe uden nederlag"-stime røg. Og det er ikke bare en enkelt gang.

De Gea er ikke så mange penge være. Omvendt er Navas heller ikke god nok over en hel sæson. Det er en svær kabale!

Nu var det Benzema der tabte bolden på bedste lilleput vis inden Navas blev udplaceret. Ja han stod skidt i situationen men man kan sagtens klandre forsvaret i de situationer hvor Navas har begået brølere. Fordi en fejl begåes sjældent alene, men i fodboldens verden har folk det let med kun at kigge på EN syndebuk.

Der er aldrig nogen herinde som har nævnt de defensive koks Real Madrid begik mod FC Barcelona ved 2 ud af 3 mål. Tilbageløb fra Kovacic var ikke eksisterende, og ved Ratikic mål stod flere og snork sov.

Og kig nu de brølere Navas har begået igennem og så vil du se at det er fejl der starter længere fremme.

Du sprang fint over Navas skade !

Nej, jeg sprang ikke fint over noget som helst. Men vi var så langt inde i sæsonen, at jeg ikke tillægger hans skade nogen betydning i den kamp.

Det er meget muligt, at vi - eksempelvis mod Sevilla - mistede bolden midt på banen. Men det var jo ikke sådan, at vi blev fanget i en omstilling, for forsvaret var på plads. Jovetic havde ikke andre muligheder end at sparke langt udefra og forsøge at curle bolden over i fjerneste hjørne. Og Navas stod helt til højre i målet, han stod virkelig ringe placeret.

Det er fint nok, at du forsøger at give andre skylden for Navas' mange fejl, men det er søgt. Navas har lavet enormt mange dumme fejl - især i efteråret - som har kostet.
Mod Dortmund hvor han bokser en bold direkte ud i hovedet på Auba fra et frispark. Alle andre havde nok bare grebet den.

Der findes utallige situationer med Navas, hvor han koster point. Og det er ikke for at køre en hetz på manden, for DDG er ikke SÅ meget bedre, at det berettiger et beløb i den størrelse. Men jeg holder stadig fast i, at der skal ske et eller andet. Navas på kassen er ikke en holdbar situation.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 1 måned siden #28 af Hugol
Forsvaret var overhovedet ikke på plads, han fik bolden og kunne upresset afslutte mod mål!

Forsvaret og midtbanen har begået rigeligt med fejl i år. Folk glemmer hurtigt og Navas har reddet os flere gange.

Varane der laver en elendig tilbage aflevering som bliver reddet af Navas eksempelvis.

Casemiros fejl mod Depor, Benzemas fejl mod Sevilla, Modric Kroos og Casemiros dårlige placeringer mod Napoli. Marcelo, Kovacic der fejlede i 2-3 målet mod Barcelona. Det er forsvarsfejl der koster flest mål generelt. Ikke målmands drop. Det er der vi skal rette op.

Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Hugol.

9 år 1 måned siden #29 af Pelle
Jeg er dybt uenig, lad os lukke den her.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 1 måned siden #30 af Hugol

Du kan ikke være uenig i at forsvaret ikke er på plads, når det kræver et boldtab og en kort aflevering og to ryk for at komme til afslutning. Ingen presser Jovetic!

Benzema sælger sit forsvar !

Hvis du ikke har evnerne til at se det, ja så skal vi stoppe her !

9 år 1 måned siden #31 af Daniel

Hugol skrev:

Du kan ikke være uenig i at forsvaret ikke er på plads, når det kræver et boldtab og en kort aflevering og to ryk for at komme til afslutning. Ingen presser Jovetic!

Benzema sælger sit forsvar !

Hvis du ikke har evnerne til at se det, ja så skal vi stoppe her !

Men du kan forhelvede da heller ikke være uenig i, at Navas SKAL have dén bold? Det er end ikke et godt skud, som Jovetic får sendt afsted mod kassen. Det er bare besynderligt målmandsspil...... fra placering til efterfølgende udfald.

Hvis du ikke har evnerne til at se det, så synes jeg egentlig bare, at du skal stoppe med at blive med at træde vande.

Jeg vil gerne forsvare Navas, når han skal forsvares, men han skal så sandelig også kritiseres, når kritikken er berettiget, og det er den eksempelvis i ovenstående klip.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Pelle

9 år 1 måned siden #32 af Pelle
Hugol: Du bør virkelig kigge på din retorik. Det fremmer ikke rigtig en diskussion at smide om sig med udråbstegn og nedladende kommentarer. Jeg er bare uenig, det er der vel plads til.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 1 måned siden #33 af Daniel
Navas har stået nogle helt exceptionelle kampe, også i denne sæson, men der har også været kampe, hvor han har mindet om en gumpetung serie 6-målmand, som er blevet udtaget på sine kvaliteter i den lokale pølsebod.

Mine seneste indlæg handler ingenlunde om, at jeg ikke vil beholde Navas, for det vil jeg egentlig gerne. Særligt hvis prisen i medierne på DDG er sandfærdig.

9 år 1 måned siden #34 af Hugol
Daniel.

Jeg kan godt se Navas står forkert og ja jeg har set flere fejl fra Navas i år, men jeg har set endu flere fra forsvarets side og især Ramos.

Prøv at stop videoen mod Sevilla inden Jovetic skyder.

Pointen er at en fejl sjældent sker alene.

Navas begår en giga fejl til 1-3 mod Las Palmas, men undervejs har Ramos altså kostet 2 mål og forsvaret står jo dicideret elendigt ved det mål hvor Navas begår et koks.

Så jo jeg har evnerne og jeg træder bestemt ikke i vande.

Er der noget der skal arbejdes med så er det vores defensive placeringer Hos midtbanen og i forsvaret.

Når du har stoppet video så fortæl hva du har set fra da indkastet bliver taget indtil Jovetic skyder

9 år 1 måned siden #35 af Hugol

Pelle skrev: Hugol: Du bør virkelig kigge på din retorik. Det fremmer ikke rigtig en diskussion at smide om sig med udråbstegn og nedladende kommentarer. Jeg er bare uenig, det er der vel plads til.

Det var ikke for at være nedladende, men skal fodbold analyseres så kræver det at man har blik for flere ting og kan nævne det i en debat!

Det er du jo så uenig i, og her efter jeg ikke grund til at diskutere videre!

9 år 1 måned siden #36 af Siempre fiel

Hugol skrev:

elle44 skrev: @hugol

Du siger der aldrig nogen der nævnte de defensive koks mod Barca. Det er jo bare ikke sandt, de blev jo svinet til herinde. Det afspejler sig også i brugerkarakterene.

Ok, den er misset, men ja det var jo igen fejl der blev begået midt på banen. Men det er jo ligegyldigt i nogens øjne, vi skal jo bare ligge skylden hos Navas !

@Hugol Det er jo grænsende til stupidt når du argumenterer sådan her. Prøv nu at skille tingene ad, hvis du er i stand til det. Alle er da enige i at flere ka være skyld i mål og der er bestemt lavet en del fejl i defensiven, men nu taler vi om Navas og så er det jo bedøvende ligegyldigt om Jovetic skud kommer efter at Benzema har forsøgt at drible med bolden på næsen på egen banehalvdel eller efter 130 sublime Sevillaafleveringer i streg - vi taler om Navas og hans indsats i situationen - det er jo kropumuligt når du bevidst drejer diskussionen på alt muligt der ik er relevant ift Navas. Ydermere prøver du at overbevise alle og enhver om at du er den eneste i verden der har kapaciteten til at huske hva der er sket i sæsonen og den eneste der har den taktiske indsigt til at ku analysere situationerne (qua at du har gået i parallelklasse med Ole Olsens tidligere nabo) - hvis ik det var fordi det var så trættende, så ville det faktisk være hysterisk morsomt.

Så lad os for guds skyld lukke debatten her. Faktum er at vi efter al sandsynlighed ska trækkes med middelmådige Navas et godt stykke tid endnu og det magter jeg ik engang at tænke mere på. Tak for snakken, it's been real..
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Siempre fiel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, Ruenaldo

Leveret af Kunena Forum