Lukaku afbryder Moratas Unitedskifte

9 år 3 uger siden #1 af ChrillRM14

Morata har af flere omgange ytret misbehag over den manglende spilletid, som man kan argumentere for, han er berettiget til i den hvide trøje undervejs i den forgangne sæson. Utilfredsheden har længe været første skridt mod et snarligt sommerskifte, hvor den spanske angriber sandsynligvis vil prøve lykken andetssteds.

Destinationen har længe været Manchester United. Forhandlinger har af flere omgange været igang, men senest har man kunne berette om, at Real Madrid har afvist et bud fra Englands engang største klub.

Nu lyder flere rapporter på, at United har trukket sig fra forhandlingerne og i stedet blevet enige med Romelu Lukaku, der snart i nogle sæsoner har udviklet sig til en af Premier Leagues bedste spydspidser. 

Spørgsmålet er, hvor det efterlader Morata-lejren? 

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 uger siden #2 af Salix7
Umiddelbart en rigtig god nyhed, hvis Man U. har trukket sig, da jeg gerne ser, at vi beholder Morata og gør ham til fast starter i den kommende sæson. Det er nok ren ønske tænkning, men jeg så gerne at Benzema, Bale og evt. James sælges, så der skabes plads til flere af de spillere vi allerede har til rådighed.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

9 år 3 uger siden #3 af Sahinovic

Salix7 skrev: Umiddelbart en rigtig god nyhed, hvis Man U. har trukket sig, da jeg gerne ser, at vi beholder Morata og gør ham til fast starter i den kommende sæson. Det er nok ren ønske tænkning, men jeg så gerne at Benzema, Bale og evt. James sælges, så der skabes plads til flere af de spillere vi allerede har til rådighed.

Morata som fast starter, er du dybt seriøs? I forrige sæson blev det forsøgt i to omgange hvor det, som forventet, ikke blev til noget der har med fodbold at gøre. Jeg ved i forvejen ved hvad der sker når man f.eks. spiller Morata og Ronaldo sammen, nu må du forklare mig hvad dine forventninger er, og hvad de bliver bygget på?

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 uger siden ved Sahinovic.

9 år 3 uger siden #4 af Salix7

Sahinovic skrev:

Salix7 skrev: Umiddelbart en rigtig god nyhed, hvis Man U. har trukket sig, da jeg gerne ser, at vi beholder Morata og gør ham til fast starter i den kommende sæson. Det er nok ren ønske tænkning, men jeg så gerne at Benzema, Bale og evt. James sælges, så der skabes plads til flere af de spillere vi allerede har til rådighed.

Morata som fast starter, er du dybt seriøs? I forrige sæson blev det forsøgt i to omgange hvor det, som forventet, ikke blev til noget der har med fodbold at gøre. Jeg ved i forvejen ved hvad der sker når man f.eks. spiller Morata og Ronaldo sammen, nu må du forklare mig hvad dine forventninger er, og hvad de bliver bygget på?

På sigt kan jeg godt se Morata, som vores frontangriber, specielt når vi kigger på hans scoringssnit i den forgangne sæson. Han fik ikke voldsomt meget spilletid, men har alligevel scoret flere mål end både Bale og Benzema. Jeg er enig med dig, når du skriver, at spillet ikke var det flotteste, da Morata fik chancen som starter i sidste sæson - men hvornår i sæsonen spillede vi flot fodbold? Umiddelbart vil jeg skyde på 4-6 kampe - så jeg synes det er hårdt, at give ham hug for den del.
Jeg var nok lidt hurtig, da jeg skrev førstevalg til den kommende sæson, fordi jeg egentlig ser nedenstående, som min favorit starter - derfor vil Morata igen i næste sæson tage til takke med en plads som reserve til Ronaldo.

De Gea / Donnarumma
Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo
Casemiro, Kroos
Modric, Isco, Asensio
Ronaldo

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

9 år 3 uger siden #5 af Kassow-Rossing
Salix Real Madrid og Florentino Perez har besluttet sig for ikke at købe David de Gea. Zidane stoler for meget på Keylor Navas.

madridista.dk/index.php/7544-interview-med-florentino-perez-3-4

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 3 uger siden #6 af PMO

Salix7 skrev:

Sahinovic skrev:

De Gea / Donnarumma
Casemiro, Kroos
Modric, Isco, Asensio
Ronaldo

Kan vi ikke snart få aflivet De Gea/Donnarumma "drømmen". Det er næsten for meget at man ikke kan se en "next season line-up" uden de to. De kommer ikke til Real Madrid, det må vi snart have indset. Og godt for det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ChrillRM14

9 år 3 uger siden #7 af Fondo_Sur
Chelsea er stadig en mulighed for Morata. Jeg ved ikke hvordan han vil håndtere situationen, men håber virkeligt at han bliver. Hans bedste år er vel de kommende.

9 år 3 uger siden #8 af Hugol
Morata er blevet lovet en masse ting men det har ikke holdt stand. Spilletid og tror næppe på at Morata for tredje gang finder sig i en dårlig behandling. Ancelotti var en klods omkring Morata, Zidane var fair men gav stadig ikke spilletid nok.

Alle har jo set at selvom Benzema ikke scorede i 15-16 kampe i streg stadig blev brugt fast.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 3 uger siden #9 af Salix7

Kassow-Rossing skrev: Salix Real Madrid og Florentino Perez har besluttet sig for ikke at købe David de Gea. Zidane stoler for meget på Keylor Navas.

madridista.dk/index.php/7544-interview-med-florentino-perez-3-4

Jeg ved godt, at De Gea er droppet af klubben ... ifølge medierne, men jeg ser gerne at Navas bliver skiftet eller får en seriøs omgang træning med fødderne over sommeren! Hans niveau med fødderne på bolden er kummerlig lav, og jeg ser gerne en ny målmand til næste sæson

9 år 3 uger siden #10 af Salix7

PMO skrev:

Salix7 skrev:

Sahinovic skrev:

De Gea / Donnarumma
Casemiro, Kroos
Modric, Isco, Asensio
Ronaldo

Kan vi ikke snart få aflivet De Gea/Donnarumma "drømmen". Det er næsten for meget at man ikke kan se en "next season line-up" uden de to. De kommer ikke til Real Madrid, det må vi snart have indset. Og godt for det.

Hvad får dig til at skrive, at du helst er fri for begge målmænd i klubben? Ser du hellere en helt tredje målmand? Eller satser du bare på, at Navas ikke har lange udfald som i denne sæson?

9 år 3 uger siden #11 af PMO

Salix7 skrev:

PMO skrev:

Salix7 skrev:

Sahinovic skrev:

De Gea / Donnarumma
Casemiro, Kroos
Modric, Isco, Asensio
Ronaldo

Hvad får dig til at skrive, at du helst er fri for begge målmænd i klubben? Ser du hellere en helt tredje målmand? Eller satser du bare på, at Navas ikke har lange udfald som i denne sæson?

Jeg synes hele sagaen om De Gea er blevet en joke og allerede var det da fax-historien kom frem. De Gea forlængede sin kontrakt et par dage senere og dér burde RM have begravet sin interesse permanent. Verdens største klub skal jo spille med på De Geas melodi. Ang. Donnarumma tvivler jeg på at han på noget tidspunkt har været et seriøst samtaleemne, dertil er han simpelthen for ung - en så ung knejt bliver ikke 1. målmand i RM, hvorfor "målmandsproblemet" alligevel ikke vil være løst.
Hvis der skal købes en keeper skal det være kvalitet (givet De Gea er dette, men synes sagaen er en farce uden lige). Jeg har ikke det store keeper kendskab, så jeg kan ikke nævne nogle som kunne være egnet, men er Leno fra Leverkusen faldet i niveau, mindes han var rygtet til RM?

9 år 3 uger siden #12 af Sahinovic

Hugol skrev: Morata er blevet lovet en masse ting men det har ikke holdt stand. Spilletid og tror næppe på at Morata for tredje gang finder sig i en dårlig behandling. Ancelotti var en klods omkring Morata, Zidane var fair men gav stadig ikke spilletid nok.

Alle har jo set at selvom Benzema ikke scorede i 15-16 kampe i streg stadig blev brugt fast.

Ja, det fortæller vel en del om Moratas niveau, hverken Ancelotti, Allegri eller Zidane så noget stort i ham. Jeg håber ihvertfald aldrig at Real Madrid falder ned på et niveau hvor Morata skal være fast starter, det ville være tragisk.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum